Probleme Motor 1.6 La Accelerare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Motor 1.6 La Accelerare

    Salut ! Am o problema cu al meu logan motorizare 1.6 Ambition din 2005 . Problema se manifesta astfel : Dupa ce se incalzeste incepe sa nu mai traga motorul , mai ales cand e cald afara . Pana cand ajunge la temepratura de functionare merge brici . Asta e un simptom , al 2-lea , cel mai deranjant defapt , e la accelerare unde are o ezitare destul de mare mai ales cu aerul conditionat pornit , mi s-a intamplat sa se oprerasca si motorul . La ce am umblat pentru a incerca sa remediez problema . Bujii noi , fisele schimbate cu unele de la un alt logan , bobina de inductie la fel , curatat corp clapeta ( aer fals nu-mi trage , cand acopar corpul clapeta se opreste motorul instant ) , inclusiv mpp , benzina mai buna de 99 de la MOL , reglat culbutori/tacheti . La pornire nu am niciun fel de problema , porneste ok , relantiul e ok . Totul merge ok pana sa ajunga la temperatura de functionare , cand a ajuns acolo si mai ales cand e cald afara , peste 25,30 de grade si ac-ul pornit , am tendinta sa cred ca am 1.2 sub capota . De asemenea toba e neagra tuci , aduce mai mult a diesel decat benzina , destul de sigur ca ar fi un simptom al unui amestec bogat . S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema ?

    Eu banuiesc sonda de temperatura ( din cate stiu regleaza timpii de injectie in functie de temperatura motorului ) sau chiar pompa de benzina sa faca figuri .

    Atasez si un filmulet : https://www.youtube.com/watch?v=oPWM...ature=youtu.be

  • #2
    Ciudat se manifesta. Ai incercat cumva sa cureti senzorul care citeste rotatiile de pe volanta? Si ala ar putea sa faca ceva figuri.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    sigpic
    The MVP

    Comment


    • #3
      Nu , pe ala nu l-am mai curatat de vreo 3 ani , atunci aveam problema cu pornirea si am umblat la el , iar de atunci mi-a pornit mereu la prima cheie fie vara sau iarna . Din ce stiu eu , acel senzor credeam ca are rol doar la pornire sau ma insel si nu este asa ?
      Last edited by Seba; 25 July 2016, 09:02.

      Comment


      • #4
        nu are rol doar la pornire. ala da in permanenta pozitia motorului, in functie de care ecu face injectia si aprinderea. incearca sa-l mai cureti, eventual incearca cu unul de la alta masina, sa vezi daca se rezolva problema.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Am inteles , il curat si revin cu un update . Dar de ce face doar atunci cand e cald ? Ma gandeam ca daca este acest senzor de vina , ar trebui sa faca tot timpul

          Originally posted by Seba View Post
          nu are rol doar la pornire. ala da in permanenta pozitia motorului, in functie de care ecu face injectia si aprinderea. incearca sa-l mai cureti, eventual incearca cu unul de la alta masina, sa vezi daca se rezolva problema.

          Am incercat cu altul , exact la fel face , l-am curatat pe al meu si l-am pus la loc , pornirea a ramas exact la fel , adica foarte buna . Alte pareri ? De la ce ar mai putea fi ?
          Last edited by Viosoft; 25 July 2016, 12:31. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            distributia e ok? sa nu fie sarita un dinte, cureaua...dar ar trebui sa traga sus in ture de s-o ia dracii daca trage prost la ture joase si e decalata distributia. ar mai fi varianta unei sonde lambda pe duca, dar aici ar trebui sa vezi si-un consum mai ridicat. sau reglajul gresit la culbutori
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Viosoft View Post
              ... Dar de ce face doar atunci cand e cald ??

              Senzor temperatura aer si/sau presiune aer?

              Comment


              • #8
                Distributia nu e sarita sigur , s-ar simti imediat in mersul motorului , de tras in turatii inalte , trage , dupa 4500 rupe asfaltu . Nici nu mai stii ce sa verifici la cati senzori si sonde au astea moderne , cateodata mi-as fi dorit o dacia pe carburatie , aia stii ca nu te lasa in drum si ori merge ori nu merge . La alea voastre euro 3 sau chiar euro 4 , cum se prezinta toba ? Vi se ia pe degete un strat de negreala sau chiar deloc ?

                Comment


                • #9
                  Logan 1.4 mpi 2004. Euro 3 daca nu ma insel. Toba era curata si dupa 200.000. Nu se lua nimic pe degete.

                  Comment


                  • #10
                    La mine esapamentul este curat luna...

                    Iti scapa ceva....si nu te mai plange de senzori, loganul are cei mai putini, sa vezi la altele cum e...

                    Daca ai un multimetru, verifica senzorii in cauza...verifica si daca au 12v la alimentare....verifica si senzorul clapetei de acceleratie ( pt toti sunt date in manual caracteristicile de functionare)

                    Eu cred ca iti scapa ceva...repeta cautarea, eventual un test diagnoza

                    LE : am vizionat filmuletul, pe telefon....face ca dracu, intradevar )))

                    Ok, sper ca nu te superi, sa mai destindem atmosfera...

                    Imi pare mie sau ai si rateu? Asa imi pare sa se auda cand ambalezi

                    Daca zici si esti 100% sigur ca aprinderea e ok ( fise si bujii mai ales) atunci ramane senzorul clapetei de acceleratie..logic vorbind, ramane sa verifici
                    Last edited by Hirayama; 25 July 2016, 22:46.

                    Comment


                    • #11
                      mie mi se pare ca ai rateuri de combustie si suflu in admisie. sigur nu-i distirbutia sarita? ca asta explica si de ce se tureaza ca nebuna dupa 4500rpm...
                      ar mai putea fi senzorul de vacuum din galerie, eventual cel de temperatura. as merge pe ala de vacuum in prima faza. si apropo, vezi sa ai +5V la senzori, nu 12...daca-i dai 12v in gura la ECU, scoate flacari din tranzistorii de pe intrare, si stii ca dupa ce iese fumul magic din componentele elctronice, alea refuza sa mai functioneze
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Am atasat o poza cu negreala care se ia dupa toba . O sa incep din nou sa investighez . Pentru inceput o sa fac rost de un alt corp clapeta , eu cred ca are uzura "fluturele" ( partea mobila in forma de cerc din clapeta ) , de o partea si de a alta a lui , in pozitia inchis , se vede o deschizatura mica daca te uiti in soare , nu stiu daca asta afecteaza neaparat , dar e bine sa elimin o potentiala cauza . Distributia a fost pusa corect , si cureaua tensionata bine , toate semnele au fost aliniate si din ce tin eu minte am dat destul pe kit , inclusiv pompa de apa , deci kit-ul nu a fost cel mai ieftin . Si daca tot nu rezolv nimic , o sa incep cu masurarea valorilor senzorilor . Si alt simtom , cand e cald afara si motorul incalzit bine , la accelerari se aude un sunet in genul cand nu ai flitru de aer sau filtru de aer " sport " , sunet care nu se aud cand e rece , toate garniturile de pe acolo sunt sigur ca etanseaza bine , rateuri nu imi da . Si senzoru map si cel de temperatura in admisie cam joaca in lacas , dar am vazut ca si la alte loganuri joaca la fel , deci cred ca e ceva normal .
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Fum pe toba: amestec prea bogat
                          Da sa moara la accelerare brusca: sau amestec prea sarac (sub o anumit raport combustibil/aer, combustibilul nu se mai aprinde. Asta se intampla cand se deschide brusc clapeta...dar sistemul de injectie nu injecteaza suficient combustibil). Sau amestec prea bogat (peste un anumit raport, este prea putin oxigen in amestec...prin urmare nu se aprinde...sau se aprinde doar o mica cantitate de combustibil...restul ramanand nearsa). Rateu in galeria de admisie: scanteia prea repede, nu apuca supapa de admisie sa fie inchisa complet. Rateu in galeria de evacuare, combustibil/ulei nears.

                          Sa fie cumva probleme cu o supapa? Cum sunt bujiile?

                          Comment


                          • #14
                            daca nu se corecteaza avansul si injectia, inseamna ca nu corespunde vacuum-ul cu piozitia clapetei de acceleratie. posibil unul din senzori sau ambele s-o fi luat razna. fumul negru din evacuare inseamna clar amestec bogat. asta poate veni de la semnalale aiurea date de senzori, sau de la un injector care inchide tarziu sau nu prea inchide si "pisa" usor mai tot timpul. sau o sonda lambda da semnal aiurea ca e oxigen in evacuare (posibil fisura pe unde intra aer fals) si ecu compenseaza aiurea cu benzina cand nu e cazul. faptul ca acea clapeta de acceleratia nu inchide etans n-are nimic, daca ai avea ralantiul marit ar fi de acolo, in conditiile in care toti ceilalti senzori dau semnalele corecte, ecu va mari turatia datorita cantitatii de aer care sa zicem ca "scapa" pe langa clapeta.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Si totusi, pe clip ce spune? Ca sigur ceva spune el acolo.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google