Buna ziua in primul rand. Am un logan 1.4 MPI, are in jur de 185.000 km.
Pe la 105.000 a fost montata instalatie GPL, nu cred ca are importanta firma.
De ceva timp, dimineata se oprea la rece motorul. Daca vroiam sa plec, in momentul in care o scoteam din viteza, se oprea motorul. Cel mai des la semafor. Asta se intampla pana cand apareau cele 2 liniute la apa, ce semnifica temperatura de 90 de grade.
Pana acum 2 zile, asteptam sa se incalzeasca si am intampinat o problema grava mereu, daca vroiam sa plec cu ea pe benzina, nu se tureaza deloc, daca accelerez, sta nu se tureaza timp de vreo 5-7 secunde, dupa care isi revine.
Ultima data cand am mers cu ea, se pare ca s-a desprins/rupt teava de la galerie, partea de dupa catalizator spre toba finala. Aveam o gaura acolo, a fost sudata dar degeaba. Cred ca pana la urma s-a largit si s-a rupt.
Am facut diagnoza acum 2 luni si aparea o singura eroare "missfire intermitent". Asta am ineles de la baiatul de la service.
Am nevoie de la voi de niste sfaturi, despre ce ar trebui sa schimb:
- evacuarea, cu tot cu toba?
- sonda lambda?
- motoras pas cu pas?
- bujii?
Nu se tureaza deloc pe benzina in alea 5 secunde, dupa care isi revine si merge, de parca a uitat sa se tureze (e neplacut la semafor). Pe gaz merge normal.
Astept sugestii de la voi, care ati mai avut parte de ceva asemanator sau aveti cunostinte mai aprofundate decat mine.
Pe la 105.000 a fost montata instalatie GPL, nu cred ca are importanta firma.
De ceva timp, dimineata se oprea la rece motorul. Daca vroiam sa plec, in momentul in care o scoteam din viteza, se oprea motorul. Cel mai des la semafor. Asta se intampla pana cand apareau cele 2 liniute la apa, ce semnifica temperatura de 90 de grade.
Pana acum 2 zile, asteptam sa se incalzeasca si am intampinat o problema grava mereu, daca vroiam sa plec cu ea pe benzina, nu se tureaza deloc, daca accelerez, sta nu se tureaza timp de vreo 5-7 secunde, dupa care isi revine.
Ultima data cand am mers cu ea, se pare ca s-a desprins/rupt teava de la galerie, partea de dupa catalizator spre toba finala. Aveam o gaura acolo, a fost sudata dar degeaba. Cred ca pana la urma s-a largit si s-a rupt.
Am facut diagnoza acum 2 luni si aparea o singura eroare "missfire intermitent". Asta am ineles de la baiatul de la service.
Am nevoie de la voi de niste sfaturi, despre ce ar trebui sa schimb:
- evacuarea, cu tot cu toba?
- sonda lambda?
- motoras pas cu pas?
- bujii?
Nu se tureaza deloc pe benzina in alea 5 secunde, dupa care isi revine si merge, de parca a uitat sa se tureze (e neplacut la semafor). Pe gaz merge normal.
Astept sugestii de la voi, care ati mai avut parte de ceva asemanator sau aveti cunostinte mai aprofundate decat mine.
Comment