Pe scurt:
Logan 1,4, 2006, 130k km.
Un mecanic destept a tras cu un patent de burduful care acoperea selectorul de la cutia de viteze. Era rupt si plin de noroi. Din acel moment, a inceput sa nu mai intre usor in primele 2 trepte.
1. Mi s-a zis ca sunt bucsele de la timonerie, le-am schimbat pe cele 2 rosii de la levierul schimbator de viteze si pe cea alba de la cutie. Fara rezultat.
2. A inceput sa regleze si sa deformeze timoneria vreo 2 ore, fara rezultat.
3. Am pus 3 timonerii second complete, fara o imbunatatire semnificativa.
4. Mi s-a spus ca e discul de presiune de la ambreiaj, insa ambreiajul a fost schimbat acum 10k km.
5. In alt service mi s-a spuns ca sunt sincroanele din cutie, insa refuz sa cred ca poate sa imi faca simultan probleme in primele 3 trepte de viteza.
Inainte de incident, cutia selecta perfect si extrem de usor, fara nici cea mai mica problema.
Am observat ca atunci cand nu intra in tr. 1, daca o bag in a 2-a si ma misc cativa cm cu masina, intra f usor in tr. 1. Daca a intrat in tr. 1, intra foarte greu in a 2-a.
De asemenea, daca nu reusesc s-o bag in niciuna din treptele 1, 2, 3, o scot in punctul mort si, cand iau piciorul de pe ambreiaj, se aude un "click" metalic, slab in intensitate, din zona motorului. Daca apas ambreiajul si reiau procesul, imi intra corect in tr. 1 sau 2.
Vreo idee de la ce ar putea fi?
Logan 1,4, 2006, 130k km.
Un mecanic destept a tras cu un patent de burduful care acoperea selectorul de la cutia de viteze. Era rupt si plin de noroi. Din acel moment, a inceput sa nu mai intre usor in primele 2 trepte.
1. Mi s-a zis ca sunt bucsele de la timonerie, le-am schimbat pe cele 2 rosii de la levierul schimbator de viteze si pe cea alba de la cutie. Fara rezultat.
2. A inceput sa regleze si sa deformeze timoneria vreo 2 ore, fara rezultat.
3. Am pus 3 timonerii second complete, fara o imbunatatire semnificativa.
4. Mi s-a spus ca e discul de presiune de la ambreiaj, insa ambreiajul a fost schimbat acum 10k km.
5. In alt service mi s-a spuns ca sunt sincroanele din cutie, insa refuz sa cred ca poate sa imi faca simultan probleme in primele 3 trepte de viteza.
Inainte de incident, cutia selecta perfect si extrem de usor, fara nici cea mai mica problema.
Am observat ca atunci cand nu intra in tr. 1, daca o bag in a 2-a si ma misc cativa cm cu masina, intra f usor in tr. 1. Daca a intrat in tr. 1, intra foarte greu in a 2-a.
De asemenea, daca nu reusesc s-o bag in niciuna din treptele 1, 2, 3, o scot in punctul mort si, cand iau piciorul de pe ambreiaj, se aude un "click" metalic, slab in intensitate, din zona motorului. Daca apas ambreiajul si reiau procesul, imi intra corect in tr. 1 sau 2.
Vreo idee de la ce ar putea fi?
Comment