Salut baieti.Logan 1.4 2004 gpl nu porneste dimineata la automat doar impinsa si atunci foarte greu.Dupa ce se incalzeste porneste la automat dar tot greu.Am curatat senzor volanta.Care v-ati confruntat cu ceva asemanator sau stiti ce se poate face si ce as putea sa verific?Multumesc.
Probleme Pornire
Collapse
X
-
Nu cureti senzorul de pe volanta......ca uneori degeaba il cureti; il schimbi si il schimbi cu unul de calitate gen VDO
Dai prea putine info....da, nu porneste dar nu porneste pt ca nu invarte? invarte greu si nu porneste?
Poate sa fie distributie sarita/decalata, poate sa fie curea distributie de cacao ( doar e taxi nu?are piese de calitate?) care a mers peste nr de km recomandat si s-a "lungit".....pot sa fie dinti rupti din cureaua de distributie..........ai presiune normal la benzina? ( sa verificat?)......conductele "plang" pe undeva?
Comment
-
Deci....masina dimineata la rece nu porneate decat impinsa si atunci greu.Invarte la automat dar nu porneste.Dupa ce se incalzeste la fel invarte dar porneate mai greu.Aceleasi piese le bag si in celelalte 8 si nu au nici o problema.Deci exclud posibilitatea ca sa fie de la distributie.Benzina nu curge iar pompa e ok.Tind sa cred ca e ceva din aprindere.Masina functioneaza absolut normal in timpul zilei doar pornirea e greoaie.
Comment
-
Originally posted by Onea View PostDeci....masina dimineata la rece nu porneate decat impinsa si atunci greu.Invarte la automat dar nu porneste.Dupa ce se incalzeste la fel invarte dar porneate mai greu.Aceleasi piese le bag si in celelalte 8 si nu au nici o problema.Deci exclud posibilitatea ca sa fie de la distributie.Benzina nu curge iar pompa e ok.Tind sa cred ca e ceva din aprindere.Masina functioneaza absolut normal in timpul zilei doar pornirea e greoaie.
Daca esti asa de sigur ca nu este de la distributie/pompa/nu are scurgeri atunci fa o proba cu un sensor de volanta de la celelalte 8 pe care le ai....
Inversezi senzorii de pe volanta intre masini....daca merge cu noul sensor, ai problema rezolvata
Mai poti incerca si variant colegului Seba cu bobina desi daca fura la rece trebuia sa iti dea si rateu sau sa mearga intrerupt pana se incalzeste motorul.....dar nu este exclus.....
Eu inclin sa cred ca e din senzorul de pe volanta din ce imi zici, nu se rezolva uneori cu simpla curatire.....am patito cu el destule ori; si rolul lui nu e numai la pornire cum se crede in general, e responsabil pt multe alte magarii pe care le poate face aprinderea
Comment
Comment