Am ajuns aici mai mult dupa multe cautari deoarece nu reusesc sa identific problema, deoarece se manifesta diferit.
Problema a inceput acum 2 luni, cand dupa ce am mers pe autostrada(constant), am ajuns in Bucuresti unde motorul a inceput sa moara la semafor(scadeau rotatiile sub 500rpm). Atunci am oprit motorul, am pornit iar si nu prea am bagat de seama, am crezut ca o fi fost ceva de la benzina, cine stie.
Recent, acum o saptamana, am venit iar, acelasi traseu. De aceasta data, a fost oribil. Motorul a facut cred ca in 10km de 20 de ori in bucuresti, sa moara la orice semafor si pe drum in Bucuresti nu mai spus, efectiv scadeau rotatiile sub 500-400-300-200-100 si masina tremura violent. De aceasta data am mers la un service, deoarece s-a aprins check engine-ul in bord. Dupa service, cu 85 lei pe o diagnosticare, concluzia a fost aparent ca nu e buna benzina. Am schimbat si bujiile(cu 2 electrozi), codul a fost sters, am golit rezervorul. Am pus o benzina mai scumpa, insa problemele au aparut iar.
Si daca la inceput se manifesta dubios doar cand motorul era cald in general, acum e si mai rau. Acum check engine-ul se aprinde si se stinge cand are el chef, si se comporta dubios si cu motorul rece.
Astazi insa am obervat un nou comportament aiurea, pe care l-am filmat.
Youtube link
In doua service-uri diferite am auzit ulterior doua variante. Ori ca e de la relanti(pas cu pas) ori sonda lambda. Voi ce parere aveti?
Masina in cauza e un Logan 1.4 11.2005.
Problema a inceput acum 2 luni, cand dupa ce am mers pe autostrada(constant), am ajuns in Bucuresti unde motorul a inceput sa moara la semafor(scadeau rotatiile sub 500rpm). Atunci am oprit motorul, am pornit iar si nu prea am bagat de seama, am crezut ca o fi fost ceva de la benzina, cine stie.
Recent, acum o saptamana, am venit iar, acelasi traseu. De aceasta data, a fost oribil. Motorul a facut cred ca in 10km de 20 de ori in bucuresti, sa moara la orice semafor si pe drum in Bucuresti nu mai spus, efectiv scadeau rotatiile sub 500-400-300-200-100 si masina tremura violent. De aceasta data am mers la un service, deoarece s-a aprins check engine-ul in bord. Dupa service, cu 85 lei pe o diagnosticare, concluzia a fost aparent ca nu e buna benzina. Am schimbat si bujiile(cu 2 electrozi), codul a fost sters, am golit rezervorul. Am pus o benzina mai scumpa, insa problemele au aparut iar.
Si daca la inceput se manifesta dubios doar cand motorul era cald in general, acum e si mai rau. Acum check engine-ul se aprinde si se stinge cand are el chef, si se comporta dubios si cu motorul rece.
Astazi insa am obervat un nou comportament aiurea, pe care l-am filmat.
Youtube link
In doua service-uri diferite am auzit ulterior doua variante. Ori ca e de la relanti(pas cu pas) ori sonda lambda. Voi ce parere aveti?
Masina in cauza e un Logan 1.4 11.2005.
Comment