Masina Nu Porneste.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Atasez printscreen-urile.
    Attached Files

    Comment


    • #32
      În ordine:
      istorice
      uch - cheie recunoscută cu întârziere
      injecție - senzor poziție clapetă accelerație
      injecție - senzor viteza vehicul
      injecție - senzor presiune "freon"
      injecție - sondă amonte O2

      prezentă
      injecție - sondă amonte O2
      -
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #33
        Multumesc. Deci eu in momentul de fata trebuie sa schimb doar sonda din amonte, nu? Intrebarea mea ar fi care din ele este. Stiu ce inseamna amonte, ar trebui sa fie cea inainte de catalizator. Dar poate gresesc eu.

        Comment


        • #34
          aia e, de dinainte de catalizator. mai clar, aia care se vede cand rifici capota, sub tabla aia de protectie termica, cu mufa oblic catre radiator.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Costi-bc View Post
            ai ca la logan un bec rosu in mijlocul "ceasurilor" ?

            pui contactul se stinge si "dai" (se stinge) sau clipeste des?
            "uch - cheie recunoscută cu întârziere"

            de la asta e. schimba cheia (daca o ai pe a doua).
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • #36
              cand nu recunoasta cheia n-ar trebui sa nu porneasca din prima? adica porneste si-n 2 secunde moare. la mine asa a facut cand am reusit cumva sa bag cheia de rezerva de la alt logan n-am reusit nici sa bag tr1 si murea motorul. la colegul cica merge cateva minute si apoi moare, iar daca insista imediat, nu porneste, decat dupa o pauza de cateva minute.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                "Am mers aproximativ 500 de metri dupa care motorul s-a oprit. Am incercat sa o repornesc, dar nu a vrut."

                eu asa am inteles. ca nu mai vrea deloc.
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • #38
                  Salut si mersi pentru ajutor. Masina nu porneste deloc. Am schimbat momentan MPP-ul si suportul de la filtru de aer. Nu mai am explozii pe admisie, dar tot nu porneste. Cheie de rezerva nu am si sonda nu am reusit inca sa o scot. Sunt in drum sa cumpar bujii, sa incerc si asta. Am sters erorile din computer si vad ca la re-scanare nu imi mai apar decat 3. Cea cu presiunea freonului (sau ceva de genul), ceva cu senzorul pornit/oprit (sper sa nu gresesc) si inca una pe care nu mi-o amintesc acum. Scuzati eventualele greseli ortogragice. Scriu de pe telefon.

                  Comment


                  • #39
                    Dupa ce am schimbat MPP-ul, am schimbat si bujiile, si fisele imi apar urmatoarele erori pe tester. As vrea sa intreb daca Pannes generiques Entrees/Sorties inseamna clapeta de la motoras? Atasez print. Multumesc.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #40
                      Fa-ti o cheie noua, programata/scrisa de UCH. E mai ieftin decit sa schimbi toate piesele pe-acolo.

                      Comment


                      • #41
                        Chiar dacă cheia e ok, și ai dialog cu injecția e posibil ca 1 sau 2 relee controlate de injectie să aibă probleme:

                        releu blocare injecție
                        alimentează injectoare, sondele lambda și senzorul de viteză
                        și
                        releu pompă carburant
                        care alimentează bobina de injecție
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #42
                          Salutare. Am chemat pana la urma un mecanic. A verificat cam tot ce era de verificat. Mi-a zis ca problema ar fi de la partea electronica (nu electrica, a specificat). Mi-a zis sa merg cu ea in service. Voi reveni cu update cand voi ajunge la service si daca o voi rezolva vreodata.

                          Comment


                          • #43
                            Buna ziua. Revin dupa 100 de ani, am promis ca postez rezolvarea (abia acum am reusit din cauza bugetului). Problema initiala tot nu stiu de la ce a inceput. Dupa ce am chemat 3 mecanici (pe care cred ca am avut "mare noroc" sa ii nimeresc) s-a ajuns la concluzia ca trebuie schimbat motorul. O mare parte de vina am avut-o eu, incercand sa o pornesc impinsa, s-a rupt rola de la axa cu came. Prima data mi-a fost sugerat sa schimb chiuloasa cu totul, ceea ce am si facut, motorul tot nu pornea. Urmatorul pas a fost sa schimbam motorul cu totul. Am schimbat motorul, luat unul de pe Logan, aceeasi poveste, masina nu porneste. Am schimbat senzorul de pe volanta, tot nu pornea. Am chemat un tester, nu a putut sa se conecteze la calculatorul masinii. Problema de data asta era ca nu aveam scanteie, desi inainte de a schimba motorul era. Dupa cum am zis, nu am descoperit problema initiala, de ce nu pornea motorul vechi, dar acum, cu noul motor, problema a fost banalul releu de la pompa de benzina (pompa se auzea si baga benzina, s-a testat) dar din ce am inteles (tot pe un forum am gasit) acesta daca nu are continuitate, nu da scanteie. Multumesc mult pentru sfaturi si sper sa nu patiti ca mine niciodata!

                            Comment


                            • #44
                              Revin cu o alta problema... dupa aprox. 500 de km de mers, motorul nu a mai tras si s-au aprins in bord martorii STOP si cel de temperatura (temperatura era la jumatate, cum era de obicei). Dupa ce am lasat-o putin la relanti si la racit a fost ok, a mers. Am verificat nivelul antigelului (scazuse putin cu cateva zile inainte, dar acum era ok, dupa completare), am verificat traseul cat am putut vizual, nu pare sa curga pe nicaieri. Problema e ca dupa alti aprox. 150 de km a facut aceeasi figura, dar se aprindeau alti martori, STOP, cel de ulei si cel al bateriei. S-a intamplat destul de des intr-un drum relativ scurt (20 km). Mentionez ca am schimbat parte mecanica (capete de bara, discuri frana, etc) si urmeaza sa ii fac distributia. Vreun sfat/idee? Multumesc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google