If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
buna ziua . va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema .am un sandero 2 , 2013 , sant al 2-lea posesor , motor benzina 1,2 . in timpul mersului mi se sting toti martorii , inclusiv medianav-ul si se opreste si motorul ,as denumi-o pana de curent generala . daca puteti sa ma indrumati unde sa verific si ce sa verific . ( credeti ca diagnosticarea pe laptop ar indica locul defectiunii ?) .
va multumesc anticipat !cu stima !
Verifica intai bornele de la baterie. Sa fie bine stranse, sa nu fie oxidate. Cat de veche e bateria? De pornit porneste normal? Dupa ce se opreste cand dai la cheie porneste normal? Da mai multe detalii.
O diagnosticare te poate ajuta.
bateria e ok . porneste f bine , chiar pe geruri mari . borne corect stranse . daca a-ti putea sa-mi spuneti care este siguranta (sigurantele) principale ( cu poza sau desen eventual ) , sau mai banuiesc o masa contact imperfect . nu am schema cu sigurantele compartiment motor , de aceea orice indicatie de localizare a maselor sau sigurantelor ar fi bine venita . vreau sa va spun ca am habar de notiuni de electrica , dar o indicatie concreta cu ce trebuie sa verific si de unde sa pornesc mi-ar prinde bine .va multumesc !
buna ziua . va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema .am un sandero 2 , 2013 , sant al 2-lea posesor , motor benzina 1,2 . in timpul mersului mi se sting toti martorii , inclusiv medianav-ul si se opreste si motorul ,as denumi-o pana de curent generala . daca puteti sa ma indrumati unde sa verific si ce sa verific . ( credeti ca diagnosticarea pe laptop ar indica locul defectiunii ?) .
va multumesc anticipat !cu stima !
Mașina mai are garanție?
Mașina e stock? (are orice montat aftermarket, alarmă, radio etc)?
În timpul mersului mor toate o dată sau pe rând?
După ce se opresc toate și pui cheia pe 0 și încerci să o pornești din nou fenomenul e reproductibil?
Bateria nu e ok până nu e verificată cu tester dedicat (capacitate, stare de încărcare și rezistență internă)!
Da, pe CLiP(diagnoză) se poate vedea ce face probleme
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
1) nu mai are garantie
2)nu are montat nimic in plus in afara de dotarile din fabrica
3)in timpul mersului se sting toate odata , inclusiv oprirea motorului , fenomen interpretat de mine ca o ,, pana generala de curent ,, .
4) mi se intampla in timpul mersului , va dati seama ca este f neplacut sa ramai cu masina in coloana cand ti-e lumea mai draga .
5) imediat duc cheia in 0 si reporneste imediat ;daca credeti ca ajuta , de obicei tin indicatorul pe temperatura exterioara ; dupa intrerupere apare pe afisaj nr de km totali
6) atata timp cat bateria nu mi-a facut probleme , pornind la -22 grade , ce-i drept la a 3-a cheie , inclin sa cred ca iese din discutie . banuiesc ca este bateria originala , masina are pana acum 49000 km .
7) am mai avut un eveniment relativ asemanator , cand mureau toate dar am gasit un contact imperfect intr-o siguranta de 50A din cutia de sigurante de langa baterie , defect pe care l-am remediat personal . bine inteles ca m-am dus imediat cu gandul si am verificat imediat siguranta , dar de aceasta data nu este de acolo . inclin sa cred (nu sant sigur ) ca acest defect a inceput sa-mi apara dupa un drum de noapte in care am utiizat mai mult faza lunga concomitent cu motorul de ventilator incalzire pe turatia 3. mai mentionez ca am cumparat masina fara nici un fel de istoric service , act de garantie sau manuale intretinere/utilizare .
F 7 . nu stiu cum sa caut istoricul on line , un link mi-ar fi de ajutor . am vrut sa desfac si butucul cu contactul de pornire , pentru a verifica contactul(contactele ) care se fac in momentul pornirii , dar m-am blocat la stiftul care fixeaza ansamblul de zavorare si cheia de contact pe axul volanului . acel stift se invarte usor stanga-dreapta dar nu cedeaza nici in sus si nici in jos ;as fi dorit sa demontez , deoarece cupla se afla pe partea dinspre bord , neavand acces la ea . am cautat pe you tube un film cu demontare dar nu am gasit .
Verifică și piulita de pe papucul din cutia siguranțe motor.
Butucul se demontează doar distructiv.
Când moare, cu cheia pe M verifică funcționarea claxonului, fazelor, pozițiilor, plafonierei și dacă poți a brichetei - dacă merg nu e contactul, dacă nu merg te muți în cutia de la motor, siguranțele aflate sub cea indicată
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Daca moare tot , e bateria ! Am avut aceeasi problema la loganul meu. Se scurcircuiteaza ceva in ea câteodat. Pe acelasi rationament am mers si eu la momentul respectiv. Nu exclude varianta asta.
Trimis de pe al meu HUAWEI VNS-L21 folosind Tapatalk
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment