Buna tuturor,
Ma adresez intr-un post nou desi poate discutia ar putea fi apropiata de altele cu subiect similar ..oricum le-am citit pe toate si daca considerati, mutati dvs postarea
Pe scurt: logan 1.6 16V / 2009 / 70.000 km - imi creste temperatura (cel putin asa arata in bord) in mers la 6 liniute si uneori chiar pana sus.
Ce am facut pana acum:
1. Service autorizat Dacia/Renault - diagnoza aparent ok, dar ... "sigur aveti o fisura in garnitura de chiuloasa - contrapresiune in vasul de expansiune" ..morala, am schimbat garnitura + verificat chiuloasa + schimb lichid racire + ulei si filtre - 1800 lei;
2. Plecat concediu in aug 2016 - pe autostrada iar a sarit in cap temperatura - mers iar service autorizat cu diagnoza apoi "radiator infundat" - schimb radiator (pe original) 800 lei + 110 sonda de temperatura + termostat (ambele pe original).
3. Cam 4 luni de zile a fost relativ ok spun asta deoarece am mai avut rare urcari ale temeraturii la 6 liniute apoi pornire GMV - coborare in max 1 minut la 4 liniute.
4. Remarc schimbarea culorii antigelului din verde cum era in momentul schimbarii in incolor (ba chiar, usor inspre roscat) - lichidul este curat fara impuritati sau ulei.
5. Acum, pe timp de iarna merg frecvent cu 6 liniute ... am fost iar la diagnoza si mi s-a spus ca GMV declanseaza corect ventilatorul si sufla in directia corecta adica trage dinspre radiator spre motor... iarasi bani dati
Mi-am epuizat si cunostintele de mecanica (desi nu sunt profi, nu sunt "la furat" la capitolul asta) si mai ales banii ...
Ce sa mai fac ...ca mie nu-mi mai vine nicio idee?
Constat ca intre momentul urcarii temp la 6 linii si porinrea GMV trec de obicei cam 30 secunde dar specialistii spun ca asa declanseaza normal si ca pe soft deschide foarte ok.
Faza e ca observ ca pornirea GMV nu e constanta. Mai pe romaneste, in momentul diagnozei apare ca deschide circuitul si porneste GMV dar eu vad in practica ca UNEORI ventilatorul nu porneste decat foarte tarziu sau deloc - odata, l-am urmarit intr-o parcare cand crestea temperatura si nu a pornit ventilatorul nici dupa 2 minute.
Mai e posibil sa fie undeva strangulata vre-o teava? Eu am cautat traseul si mi se pare totul in ordine.
Sa fie calculatorul ? Sa fie ventilatorul ?..dar vad ca merge totusi...
Sunt pe undeva sigurante sau vre-o rezistenta (asa aveam la Opel) pentru treapta 1 sau 2 a turatiei la ventilator?
Apa nu o vad sa fiarba dar e f fierbinte.
Nu am spuma in uleiul de motor sa banuiesc ca intra antigelul in ulei.
Unde sa ma mai duc?
La reprezentanta nu mai calc dupa ce mi-au lovit (si nu mi-au spus nimic) rampa de injectie si a trebuit sa o schimb ulterior ca imi curgea benzina pe motor.
Stiti vre-un mecanic bun din Iasi care sa nu ma faca sa apelez la imprumut bancar?
Ce ati face in locul meu?
Ma adresez intr-un post nou desi poate discutia ar putea fi apropiata de altele cu subiect similar ..oricum le-am citit pe toate si daca considerati, mutati dvs postarea
Pe scurt: logan 1.6 16V / 2009 / 70.000 km - imi creste temperatura (cel putin asa arata in bord) in mers la 6 liniute si uneori chiar pana sus.
Ce am facut pana acum:
1. Service autorizat Dacia/Renault - diagnoza aparent ok, dar ... "sigur aveti o fisura in garnitura de chiuloasa - contrapresiune in vasul de expansiune" ..morala, am schimbat garnitura + verificat chiuloasa + schimb lichid racire + ulei si filtre - 1800 lei;
2. Plecat concediu in aug 2016 - pe autostrada iar a sarit in cap temperatura - mers iar service autorizat cu diagnoza apoi "radiator infundat" - schimb radiator (pe original) 800 lei + 110 sonda de temperatura + termostat (ambele pe original).
3. Cam 4 luni de zile a fost relativ ok spun asta deoarece am mai avut rare urcari ale temeraturii la 6 liniute apoi pornire GMV - coborare in max 1 minut la 4 liniute.
4. Remarc schimbarea culorii antigelului din verde cum era in momentul schimbarii in incolor (ba chiar, usor inspre roscat) - lichidul este curat fara impuritati sau ulei.
5. Acum, pe timp de iarna merg frecvent cu 6 liniute ... am fost iar la diagnoza si mi s-a spus ca GMV declanseaza corect ventilatorul si sufla in directia corecta adica trage dinspre radiator spre motor... iarasi bani dati
Mi-am epuizat si cunostintele de mecanica (desi nu sunt profi, nu sunt "la furat" la capitolul asta) si mai ales banii ...
Ce sa mai fac ...ca mie nu-mi mai vine nicio idee?
Constat ca intre momentul urcarii temp la 6 linii si porinrea GMV trec de obicei cam 30 secunde dar specialistii spun ca asa declanseaza normal si ca pe soft deschide foarte ok.
Faza e ca observ ca pornirea GMV nu e constanta. Mai pe romaneste, in momentul diagnozei apare ca deschide circuitul si porneste GMV dar eu vad in practica ca UNEORI ventilatorul nu porneste decat foarte tarziu sau deloc - odata, l-am urmarit intr-o parcare cand crestea temperatura si nu a pornit ventilatorul nici dupa 2 minute.
Mai e posibil sa fie undeva strangulata vre-o teava? Eu am cautat traseul si mi se pare totul in ordine.
Sa fie calculatorul ? Sa fie ventilatorul ?..dar vad ca merge totusi...
Sunt pe undeva sigurante sau vre-o rezistenta (asa aveam la Opel) pentru treapta 1 sau 2 a turatiei la ventilator?
Apa nu o vad sa fiarba dar e f fierbinte.
Nu am spuma in uleiul de motor sa banuiesc ca intra antigelul in ulei.
Unde sa ma mai duc?
La reprezentanta nu mai calc dupa ce mi-au lovit (si nu mi-au spus nimic) rampa de injectie si a trebuit sa o schimb ulterior ca imi curgea benzina pe motor.
Stiti vre-un mecanic bun din Iasi care sa nu ma faca sa apelez la imprumut bancar?
Ce ati face in locul meu?
Comment