Salut, am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta . La un logan 1.4 imi crestea temperatura peste 4 liniute , chiar si 8 liniute dintr-o data. Problema am rezolvat-o curatand un contact ce facea masa cu caroseria, deoarece nu avea masa suficienta si imi crestea temp. De atunci au trecut 2 ani si n-am mai avut probleme.
Incalzire Motor - 6 Liniute Si Peste, La Reprezentanta ...varza
Collapse
X
-
Am curatat ce contacte am putut .. Mai trebuie sa ajung sa verific masa generala de pe caroserie.
Pare ca e mai bine (sau poate e doar placebo), dar tot mi-a zburat in 6 liniute ieri pt vre-o 2-3 minute apoi a scazut la 4.
Sper din suflet sa fie vorba de contacte totusi.
Faza e ca, daca inchideam motorul si il reporneam in momentul in care arata ca temperatura e crescuta, pornea cu 4 linii by default iar apoi imi crestea in urmatorul minut.
Comment
-
Stie cineva de ce contine temperatura de apa (Logan MPI) 2 rezistente NTC ? Am o problema cu pornirea ventilatorului, si e greu sa fac un diagnostic corect daca nu stiu asta.
Treapta 1. a ventilatorului nu porneste. Porneste numai treapa 2 cand motorul atinge 98 de grade (citit prin OBD), dar din pacate uneori se intampla ca nici treapta 2 nu porneste, nici peste 100 de grade. Cand pornesc AC-ul porneste imediat treapta 1 al ventilatorului, deci cu releuri, cu sigurante, cu cablajul ventilatorului n-am probleme. Daca scot mufa de pe sonzor temperatura, porneste imediat ventilatorul pe maxim.
Un singur lucru nu e clar, de ce are 3 contacte senzorul de temperatura?
Multumesc!
Comment
-
Salut, eu nu stiu electronica insa la mine GMV nu pornea decat pe tr 2
Dupa discutii am aflat ca aveam rezistenta aceea de pe radiator arsa, am schimbat-o si merge normal...
P.s : senzorul de temperatura are 3 iesiri pt ca 2 sunt pt afisajul de pe bord iar una este pt UCE.....
Comment
Comment