Problema Electrica Aer Conditionat Logan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Electrica Aer Conditionat Logan

    Buna Ziua,

    Am un logan din 2009 care a fost fara aer conditionat, prin 2014 am fost la o firma si mi-a montat pe masina instalatia de aer.
    Toate au fost ok pana anul trecut cand am observat ca nu mai merge, adica atunci cand cuplez aerul compresorul functioneaza , face frig dar se arde siguranta de 40 A dupa 2 min.

    Am schimbat compresoeul si tot se arde siguranta dar se inroseste rezistenta de pe grupul ventilator.
    Daca decuplez aerul totul merge ok.
    Eu cred ca este un scurt pe undeva.

    Va rog sa ma ajutati cu o schema electrica a a ventilatorului si a aerului conditionat.

    Va multumesc!

  • #2
    Te duci la cei care au lucrat la masina.

    Comment


    • #3
      Cei care mi-au facut instalatia nu mai sunt de gasit, au inchis firma aia de anul trecut.

      Comment


      • #4
        sunt curios cat a costa toata lucrarea, ma intereseaza pentru un prieten?

        Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

        Comment


        • #5
          Acum 3 ani a costat 2500 lei. Totul a fost de la ei, eu nu am pus nimic.

          Comment


          • #6
            ventilatorul porneste in treapta a 2-a? poate de acolo e hiba, nu merge tr2, se incinta, pusca siguranta si termocontactul din cauza curentului prea mare. daca porneste, atunci verifica sa fie cablajele in prdine (nefrecate, sa nu atinga la masa). schema electrica corecta o stiu doar cei care au facut-o. daca au facut lucrarea dupa schema din manualul de service, gasesti in manual. acum, din pacate nu-ti pot da schema, ca n-am manualul.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Daca te ajuta cu ceva.....
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Multumesc pentru ajutor.

                Imi merge aerul cu ventilatorul de pe radiator pe treapta1. Am scos releul care comuta ventilatorul pe treapta 2.
                Am sa vad maine cum sa comut ventilatorul pe treapta 2, cand motez aceste releu se incinge rezistenta de pe radiator, cred ca am cadere mare de tensiune.
                Multumesc pentru scheme.

                Comment


                • #9
                  releul e posibil sa fie in scurt...poti sa faci o punte in soclul releului. sa ai grija sa nu faci intre plus si minus(e schema pe releu) si sa folosesti o bucata de fir gros.

                  Comment


                  • #10
                    Nu este in scurt releul, eu cred ca daca era in scurt releul ar fi trebuit sa se invarta la viteza maxima ventilatorul iar la mine se inroseste resistenta care este asezata pe radiator.

                    La viteza mica (cu acel releu 700, in schema) rezistenta se incalzeste foarte putin iar cand cupleaza celalalt releu ventilatorul se invarte incet si se inroseste rezistenta.
                    Eu cred ca ventilatorul consuma mult si am cadere de tensiune.

                    Cine mi-a instalat aerul a pus siguranta de 30A, sa topit soclul si firele de la soclu.
                    In schema arata siguranta de 40A, am sa fac ca in schema si sa vad cum merge.

                    Comment


                    • #11
                      Verifici mufele de la 262 și 321 să nu fie inversate
                      Attached Files
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc mult pentru scheme, am sa verific azi dar nu cred ca sunt inversate pentru ca sunt diferite mufele, mufa de la rezistenta este mai lata.

                        Schemele sunt foarte clare, va rog daca aveti manualul pentru logan imi este foarte necesar .

                        Comment


                        • #13
                          daca ti-a topit soclul si fierele cu sig 30A, de ce vrei sa pui de 40? vrei sa te asiguri ca-i dai foc la masina?
                          din schema pusa de torquemada, nu exista doua infasurari la motor, deci ai varianta firelor inversate, iar atunci cand ar trebui sa se sunteze rezistenta de balast, de fapt faci un scurt pe motor (se sunteaza infasurarea), asta explica oprirea ventilatorului cand trebuie sa ia turatie si inrosirea balastului.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Va multumesc pentru ajutor!

                            Mufele au fost inversate, acum nu se mai incalzeste rezistenta.
                            Pentru test am scos releul pentru treapta 2 si am cuplat direct cu o sarma (motorul era rece) si functioneza perfect,
                            adica pornesc aerul conditionat, pleaca ventilatorul pe treapta 1 si cuplez direct pe releul pentru treapta 2 si ventilatorul merge la viteza maxima.

                            Eu eram convins ca nu a inversat nimeni mufele alea dar in urma cu un an am fost cu masina la un service pentru a rezolva problema aerului conditionat, s-au uitat mecanicii, au umblat pe la sigurante si m-au amanat ca au treaba.
                            Deci este clar ca cei de acolo au inverstat mufele.

                            Multumesc pentru ajutor!

                            Comment


                            • #15
                              Tocmai pentru faza asta la generația 2 rezistența 321 are mufă diferita (ca formă și culoare) și ca bonus(adică te obligă să o cumperi în caz de defect) conține și releele de comandă
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google