Problema Electrica Aer Conditionat Logan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Buna Ziua,

    Am facut azi cateva probe cu aerul conditionat si functioneaza foarte bine dar am observat ca merge cam mult ventilatorul pe treapta 2.

    Azi au fost cam 24 grade si dupa 20 min de mers mi-a plecat ventilatorul din treapta 1 in treapta 2 , a stat asa cam 20 min pana am ajuns acasa si am oprit masina.

    Credeti ca este normal??

    Va multumesc!

    Comment


    • #17
      Teoretic trebuie sa mearga pe prima treapta,daca porneste direct pe a doua este rezistenta gmv arsa ,daca pleaca pe prima si imediat pe a doua ai mult freon in instalatie ,

      Comment


      • #18
        Nu pleaca direct pe a doua treapta, intra pe a doua treapta dupa 20-25 min de mers in trafic sau mers cu 50km/ora in Bucuresti si nu se mai opreste decat cand opresc masina , in afara nu am avut timp sa testez.

        Baietii de la service au pus 650g freon, am citit pe net ca sunt masini logan care au in instalatie 550g si 720g freon.
        Cum pot sa stiu cam cat freon intra la mine?? adica ce tip de instalatie mi sa montat pe masina ??
        Ma gandesc ca daca instalatia este de 550g eu poate am mai mult freon.

        Comment


        • #19
          Eu zic ca da ,ai mai mult freon ,lasa 600 si vezi ce se intampla daca nu mai scoti .bineinteles cu aparatul de incarcat nu apesi pe ventil.

          Comment


          • #20
            Verifici tabelul
            Attached Files
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #21
              Salut
              Am si eu problema cu aceasta rezistenta,nu merge deloc pe treapta 1
              Si treapta 2 pleaca foarte des din 1 min in 1min doar cu ac-ul pornit
              Am vazut ca sunt 2 versiuni: de 0.23 si 0.43
              Pe un site imi zice ca cea de 0.43 e pt logan 1.5dci si pe altul ca cea de 0.23
              Aveti idee care este cea corecta pt logan 1.5dci euro 4 de 85cp
              multumesc
              Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

              Comment


              • #22
                Am o mare problema !! Logan 2006 dci
                Daca las masina in soare,se incalzeste capota iar dupa 2-3 ore...doresc sa plec nu mai cupleaza aerul conditionat.Ciudat este ca dupa 2..3 min de mers in trafic cupleaza ventilatorul in treapta a 2-a.
                Dupa circa 20-30 min isi revine scade turatia la ventilator si cupleaca aerul ((((
                Am schimbat sonda de presiune care este la motor jos si nimic...aceiasi simtoma!
                Am verificat freoul in instalatie este ok .
                Ciudat este daca sta masina la umbra si nu bate soarele in capota cupleaza aerul conditionat !
                Ciudat este cuplarea ventilatorului de racire in treapta a 2-a cand sta masina in soare ((((!
                Multumesc anticipat !

                Comment


                • #23
                  Topicul acesta se inchide, data fiind rezolvarea problemei celui care l-a generat.
                  Continuam pe cel intitulat Rezistenta GMV
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google