Probleme Pornire Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Pornire Motor

    Cred ca ar fi buna o sinteza a principalelor cauze ale dificultatilor la pornirea motorului...spre exemplu cum se manifesta senzorul de turatie(problema la contact), cum MPP-ul sau corpul clapeta...pe langa cazul banal cand bateria efoarte slaba, aproape pe moarte. Ca sa stie lumea unde e buba.
    De exemplu astazi, porneste motorul la sfert, insa se opreste brusc singur si nu vrea sa mai porneasca, desi electromotorul invarte...deschid capota, scot senzorul de turatie si il pun la loc...apoi, un pic inecat, motorul porneste si nu mai sunt probleme. Adica un caz destul de simplu, "fericit" s-ar spune...de fapt de 11 ani de cand am masina in toate situatiile in care nu a pornit, asa s-a rezolvat.
    Dar am inteles ca uneori poate fi si din motorasul pas cu pas sau corpul clapeta...atunci cum se manifesta?

  • #2
    In principal turatie (ralanti) instabila.

    Comment


    • #3
      Salut!
      Stie cineva unde se gaseste filtrul / sita care este in pompa de benzina de la logan 1.4?
      Incerc sa atasez si foto,dar nu stiu cum!

      Comment


      • #4
        exact cum spunei, in corpul pompei din rezervor. trebuie desfacute clemele/clipsurile ca sa poti inlocui ceva acolo. daca le rupi, iti cumperi pompa noua...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          De ce nu porneste motorul daca contactul este realizat si am o cheie cu cip in masina?

          Comment


          • #6
            in masina poate fi si in portbagaj ? nu o vede contactul poate ...
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • #7
              Cheia cu cip o tineam in mana cu care actionam cheia fara cip din contact.

              Comment


              • #8
                Nu-ti mai recunoaste cheia a 2-a, n-ai mai folosit-o demult probabil.

                Comment


                • #9
                  Este "prima" cheie pe care o folosesc in mod frecvent, nu am pierdut-o. Am incercat si "a doua" cheie, functioneaza fara probleme. Cheia (a treia) fara cip am primit-o cand am schimbat butucul de la usa soferului (masina a fost sparta iar butucul l-am luat de la reprezentanta, pe comanda).

                  Comment


                  • #10
                    Salve!
                    Mă confrunt cu aceeaşi problemă: de ceva vreme merge foarte foarte prost, ca şi cum ar lucra doar în trei pistoane, cu vibraţii puternice transmise în schimbătorul de viteze, dar şi cu trepidaţii ale maşinii. Am schimbat bujiile, fişele, dar nici o schimbare. Am schimbat bobina inducţie şi parcă nu mai merge aşa de rău pe benzină, dar acum sunt probleme pe GPL. Se simte mirosul amestecului de benzină-ulei nears şi se aprinde mai mereu în bord martorul poluare. Cei de la service mi-au spus că este problemă cu calculatorul de bord, ce nu ar mai face corect amestecul combustibil, şi că ar trebui să îl schimb.
                    Vreo idee, stimaţi forumişti? Ar merge ceva gen resoftare?

                    Comment


                    • #11
                      pe benzina merge bine ? daca da atunci e din instalatia de gaz.
                      intai o faci sa mearga "ceas" pe benzina. reglaj culbutori (ai facut?) daca tremura in relanti. si dupa te duci la un service bun de gpl.
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sci_fi_ro View Post
                        Salve!
                        Mă confrunt cu aceeaşi problemă: de ceva vreme merge foarte foarte prost, ca şi cum ar lucra doar în trei pistoane, cu vibraţii puternice transmise în schimbătorul de viteze, dar şi cu trepidaţii ale maşinii. Am schimbat bujiile, fişele, dar nici o schimbare. Am schimbat bobina inducţie şi parcă nu mai merge aşa de rău pe benzină, dar acum sunt probleme pe GPL. Se simte mirosul amestecului de benzină-ulei nears şi se aprinde mai mereu în bord martorul poluare. Cei de la service mi-au spus că este problemă cu calculatorul de bord, ce nu ar mai face corect amestecul combustibil, şi că ar trebui să îl schimb.
                        Vreo idee, stimaţi forumişti? Ar merge ceva gen resoftare?
                        Mie imi mergea relativ bine pe benzina, insa pe gaz parca era in 3 , problema a fost de la rampa de injectoare de gaz.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google