Salut, am aceeasi problema, ma scoate din sarite si regret ca am luat benzinar. Pe langa aceeasi problema mai agata si cutia de viteze...parca alternatorul nu ar avea destula putere sa alimenteze pompele, aerul ... la reprezentanta raspunsul a fost ca nu are nimic " ce sa aibe domne la 20k" dezamagit de reprezentanta maxim, renunt la garantie pt ca oricum nu justifica cei 600 de lei la revizie.
Trepidatii La Relanti Logan II SCe 1.0
Collapse
X
-
Ai grija cu renuntatul la garantie ! cazul in care iti pica motorul nu cred c-ai vrea sa scoti din buzunar peste 5000 Euro pentru unul nou ! avem pe forum un caz concret fix cu acest motor de 1.0 SCE.
Mai bine sa "arunci" 600 lei/revizie si sa ai garantie , decat sa stai cu frica ca-ti poate pica motorul pana in 100k caz in care te rupe la buzunar unul nou , vad ca esti proaspat pe forum , citeste toate threadurile despre acest motoras si ai sa intelegi de ce trebuie sa nu renunti la garantie.Last edited by prometheus; 3 May 2018, 19:14.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Originally posted by gbr994 View PostSalut, am aceeasi problema, ma scoate din sarite si regret ca am luat benzinar. Pe langa aceeasi problema mai agata si cutia de viteze...parca alternatorul nu ar avea destula putere sa alimenteze pompele, aerul ... la reprezentanta raspunsul a fost ca nu are nimic " ce sa aibe domne la 20k" dezamagit de reprezentanta maxim, renunt la garantie pt ca oricum nu justifica cei 600 de lei la revizie.
Daca esti nemultumit de masina, poti incerca sa o vinzi, cu pierderile aferente.
Comment
-
offfff, eu sunt fan benzinar dar din pricina faptului ca motorul este in 3 cilindri, m-am orientat catre diesel. Oricat s-ar chinui producatorii sa calibrezeun motor in 3 pistoane, acesta trepideaza si se transmite peste tot. Am intalnit asta si la alte marci, nu cred caai problema cu motorul si mai este si calitatea benzinei din Romania.
Comment
Comment