Se Opreste Motorul La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se Opreste Motorul La Rece

    Buna Ziua,

    Am un sandero din 2009 cu gpl tomasseto ,
    in ultima perioada (3-4 luni) se opreste motorul cand este rece, daca pornesc motorul si astept sa intre pe gaz totul este ok,
    daca plec cu masina cand motorul este rece dupa 100 m cand franez se opreste motorul.
    pana acum am curatat clapeta de acceleratie, motorasul pas cu pas si.... nimic.
    Am testat cu un dispozitiv OBD2 (elm327) si si softul Torque a aratat eroare P0300, adica (random misfire detected), am urmarit valoarea de vacuum si imi arata 17 cand motorul este la relati.

    Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi.

    Va mutumesc!

  • #2
    Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi.
    Primul sfat e sa cauti un topic asemanator altadata, daca problema ta nu e unica in univers.
    Al 2-lea, sa spui ce motor ai, ca nu-i vreunul clar vazator pe aici.
    Sper ca nu raspunzi ca ai motor pe benzina.

    Comment


    • #3
      Asa este, problema mea nu este unica de aceea apelez la cei care au avut aceeas problema.
      Motorul este pe benzine, 1,4 (1390) fabricat in 2009.

      Va multumesc pentru orice fel de informatie referitoare la problema mea.

      Comment


      • #4
        Bobina de inducţie

        Originally posted by satelit View Post
        Buna Ziua,

        Am un sandero din 2009 cu gpl tomasseto ,
        in ultima perioada (3-4 luni) se opreste motorul cand este rece, daca pornesc motorul si astept sa intre pe gaz totul este ok,
        daca plec cu masina cand motorul este rece dupa 100 m cand franez se opreste motorul.
        pana acum am curatat clapeta de acceleratie, motorasul pas cu pas si.... nimic.
        Am testat cu un dispozitiv OBD2 (elm327) si si softul Torque a aratat eroare P0300, adica (random misfire detected), am urmarit valoarea de vacuum si imi arata 17 cand motorul este la relati.

        Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi.



        Va mutumesc!
        Înceară să schimba bobina de inducţie. Eu am o problemă asemănătoare şi, după ce am schimbat bobina, s-a văzut o îmbunătăţire. Mai am colegi care au avut aceeaşi problemă, pe mărci diferite. La mine cică ar trebui schimbat computerul de bord, din cauza faptului că nu face amestecul combustibil corect.

        Comment


        • #5
          Salut,
          Cum ai rezolvat problema? Eu caut raspuns de jumatate de an.
          La mine motorul nu se opreste cand franez, ci cand apas ambreiajul si il tin apasat mai mult de 3-4 secunde. De obicei se intampla in prima intersectie in care trebuie sa opresc si am motorul rece.
          Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

          Comment


          • #6
            Se Opreste Motorul La Rece

            A avut un prieten acesta problema ......se oprete de obicei la cei cu GPL ....a reglat culbutorii si a rezolvat problema .Reglarea culbutorilor sa se faca la rece ...


            Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

            Comment


            • #7
              Originally posted by costy81gl View Post
              Salut,
              Cum ai rezolvat problema? Eu caut raspuns de jumatate de an.
              La ce primire a avut pe forum, la ce răspunsuri arogante și pline de caterincă a primit după fiecare postare, cred că și-a băgat picioarele în ea de comunitate Logan.

              Spun asta deoarece la o rapidă vizionare a mesajelor lui Satelit (click pe nr. de mesaje de sub avatar), m-a luat durerea de cap după ce am citit răspunsurile primite de la unii utilizatori. Halal încurajare și ajutor!

              În fine... Sper să fi rezolvat totuși dacă nu a mai dat pe aici.
              Ori s-o fi mutat pe alt forum.
              http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

              Comment


              • #8
                Au fost indrumari pentru completarea unor informatii esentiale.

                Nu i-a cerut nimeni grupa sanguina, ci sa spuna la ce motor se refera.

                Cel mai bu sfapt: mergi la cei care regleaza instalatia GPL.

                Comment


                • #9
                  Văd târziu acest subiect și după descrierea lui, dacă mai interesează pe cineva care are aceleași simptome, pot spune că sunt șanse foarte mari să fie vorba de culbutori dereglați.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Da, problema a fost de la culbutori, dupa ce am reglat pe admisie 0,15 si evacuare 0,30 , motorul merge perfect.
                    Am reglat dupa aceste valori deoarece am gpl pe masina.

                    A mai ramas doar o problema, cand pornesc masina dimineata scade turatia motorului f mult, aproape ca se opreste si apoi isi revine , si totul este ok toata ziua.
                    Am schimbat toata aprinderea (bobina, fise, bujii) si motorul pas cu pas si ... la fel face, am curatat senzorul de pe volanta, si... toti senzorii si .. nimic.

                    Mai vad, oricum....multumesc pentru raspuns.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google