Originally posted by NeMar
View Post
- tabla mi se pare si mie mai subtire decat la vechiul Logan I
- suspensiile mai rigide ? Nu cred , cred doar ca la 1300 Km sunt mai rigide , dupa un numar mai mare de Km se vor "mai muia"
- dimineata la pornirea motorului ... dupa pornirea motorului (2-3 sec.) apasa pedala de acceleratie foarte putin (pana numeri la 10) si o sa observi cu bucurie ca nu mai variaza deloc turatia la relanti .
-"cand motorul este rece lungeste treapta I si II " . Este normal . Calculatorul trebuie sa aduca motorul cat mai repede la temperatura de regim optim . Mergi mai incet fara sa turezi inutil peste 2500 ture . Sau treci pe manual si schimba tu mai des treptele , dar motorul se va incalzi mai greu .
- In marsarier se activeaza automat stergatorul de parbriz . Normal , proiectantul a considerat ca este mai importanta securitatea . Cati dintre noi nu ar pleca asa "in orb" din lene , fara sa mai curatam luneta . Ei , pentru acestia a fost conceputa functia.
- S&S a oprit definitiv motorul la coada de la spalatorie . Banuiesc ca ai stat foarte mult la coada si sistemul este programat pentru o limita de timp rezonabila . Daca a trecut mai mult timp calculatorul a perceput-o ca o oprire definitiva.
Comment