Problema Logan 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Logan 1.4

    Salut


    Deci problema pe care o am e ca uneori masina merge usor in suturi plus ca daca incerc sa accerelerez uneori nu trece de anumite rotatii pe min cum ar fi cand ajunge spre 4000 iarasi mers usor in suturi si nu mai accelereaza... dar uneori merge perfect pot tura chiar si in 5500 rpm...

    Bujiile sunt schimbate de aproximativ 200km fise noi bobina noua de inductie pentru ca cea anterioara era fisurata...

    Si in plus nu am nici un martor aprins in bord.. benzina e numai de la petrom.

    Sa fie senzoru de turatie ? corpu clapeta sau pompa de benzina ?

    Ce credeti ca poate sa fie de uneori nu functioneaza corect ?

  • #2
    am avut si eu surprize cu benzina de la petrom. cand porneam la rece dadea sa moara. cand e aproape gol rezervorul baga si tu un evo 5 (sau evo plus cum ii zice mai nou) de la mol sau un carrera 100 de la omv si fa un drum in afara si infige-te in ea sa se 'curete' putin.

    mai am si un duster care la fel ca a ta, nu trecea de 4000 rotatii, dupa ce am facut plinul in bulgaria de la omv. abia mai urcam la deal. la intoarcere din grecia in bulgaria am bagat de la lukoil si a fost ok dupa aia. in romania nu am curaj sa merg la lukoil.
    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

    Comment


    • #3
      Am sa incerc sa alimentez cu benzina de la omv... astazi introduc treapta 1 plec de pe loc incepe sa mearga in suturi o scot pe liber si sa oprit motorul...

      Comment


      • #4
        Culbutorii au fost reglați vreodată ? Ce kilometraj ai ? Ai și GPL ?
        sigpic

        Comment


        • #5
          Culbutorii nu au fost reglati niciodata ! masina are 95000 km si nu folosesc gpl

          deocamdata dupa ce am alimentat de la alta statie pana acum nu sa mai manifestat problema insa maine voi avea un drum undeva la 200 de km si sunt curios daca voi avea probleme..

          Comment


          • #6
            Parerea mea, care am mai patit-o de doua ori: Fisele.
            Cateodata, de la vibratii, mers pe cine stie ce hartoape chiar si dupa ce se umbla la ele, sunt slabite de pe bujie si nu mai exista contact.
            Prima data cand am patit-o si am simtit ca e ceva in neregula, am ajuns repede la destinatie si cand am apasat capatul dinspre bujie, doua au inaintat putin, doua mai foarte mult... gen 2cm, poate mai mult.
            A doua oara am patit-o imediat dupa reglajul de culbutori, tot asa... dupa 200m primele sacadari, dupa 400-500m am tras pe dreapta ca nu se mai putea. Putini nervi, dar inainte sa pun mana pe telefon mi-am adus aminte de problema, am deschis capota si intradevar, doua din ele au mers infipte mai bine, tot asa... gen 2cm+.
            In ambele cazuri, motorul a mers impecabil dupa aia... sper sa te ajute, poate si pe altii.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google