Cum Se Decodeaza Calculatorul UCE Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    nu se supara nimeni. daca stiti procedura, eu am spus ce are inauntru si cum se pot intercepta telegramele pe can-bus. din pacate nu am echipamentul ca sa va ajut. se poate face un memory dump la flash si se cauta codul unei chei cunoscute in fisierul .hex "basculat" din ecu. codul cheii ar trebui teoretic sa fie scris in hexazecimal sub forma 323436404335...ce ar corespunde codului real 246AC5...
    am dat niste informatii mai devreme in ideea ca poate vreun softist ce lucreaza in electronica auto prinde vreo idee, dar vad ca nimeni n-a percutat. mai multe detalii nu pot sa dau. orium, fara scule si fara softisti care sa faca teste de citire/scriere, ne obosim degeaba.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #62
      oricum multumesc ptr explicatii,dar sint ptr cei care intradevar se pricep in electonica auto mai ales in domeniul calculatoarelor o seara buna in continuare.

      Comment


      • #63
        procesorul responsabil cu memorarea codului immo e amd ,nu infineon...
        am un dump de 3132,daca e careva descurcaret,sa ma contacteze.
        Last edited by calin_bm; 12 March 2009, 11:48.

        Comment


        • #64
          cumva amd 29F200B? ala e flash-ul in care se scriu printre altele hartile de injectie. si da, acolo se memoreaza si codul immo si probabil inca o caruta de alti parametrii. numai ca ala nu e controller, e o simpla memorie flash organizata ca un harddisk. controllerul e siemens/infineon sab c16x. 100%
          am si eu un dump de pe 1.6mpi, dar zi-mi la ce adresa sa ma uit. apropo, .hex-ul meu merge pe orice ecu injectie, motorul porneste indiferent pe ce masina l-ai pune.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #65
            dumpul tau, care zici ca merge pe orice calc. de injectie,functioneaza si pe ems 3132?ai incercat? 2.0 benzina?

            Comment


            • #66
              stiu ca merge se sirius 3132. dar numai pe 1.6mpi, pe 1.4 fumega si pe 16v nu merge deloc.
              ma gandesc ca pe 2.0 nici n-are ce cauta softul respectiv. ca sa inlatur orice confuzie, nu e softul din controller, e un dump din flash. diferenta mare, aveti grija...
              Last edited by Seba; 13 March 2009, 17:40.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #67
                Daca aveti intrebari in legatura cu tuning-ul la motoarele pe benzina pentru Logan pot sa v-a raspund la intrebari.
                Eu sunt una dintre persoanele care face softul (calibrarea masini in poligonul de la DACIA).
                Pot sa v-a raspund la toate intrebarile despre cum se calibreaza o masina, de ce nu este asa de puternica cum vreti voi, cum dindeste calculatorul, cum se introduce o calibrare, ce fel de programe folosim, etc.
                remcar_srl@yahoo.com


                Masinile fiind noi se face o singura calibrare. Se i-a o masina si se face tunning-ul pe partea de adrement, climatic, si depoluare. Inainte de aceste prestari se pune motorul pe un banc in care se poate vedea consumul, temperatura pe esapament (daca depaseste 850 C se arde in timp catalizatorul),poluarea, etc.
                Cum modifi tu calibrarea daca nu stii ce temperaturi ai, de exemplu pe esapament.
                Pe partea de agrement, adica cind pui piciorul pe pedala de acceleratie sa nu ai socuri prea mari, sau cind ridici piciorul sa nu ai socuri datorita inchideri clapetei de acceleratie, sau sa nu ai socuri la redarea injectiei cin vii din decelerare, etc poti sa umbli prin intermediul avansului. Dar punind un avans mai mic, cit mai aproape de PMS vei avea o masina care are un "zvic" bun. Adica vei cistiga timp. Dar modificind avansul cum am precizat mai sus in timp vei uza mai repede suporti motor.

                Da poti sa faci cu DDT.
                Pot sa fac eu.
                Daca vrei putem sa discutam pe remcar_srl@yahoo.com
                remcar_srl pe yahoo.com
                Last edited by RemCAR; 19 March 2009, 08:06. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #68
                  mie imi scapa ceva: cu avans mic ai "zvac" mai mare? pai de ce se chiunie toti sa mareasca avansul pana la limita detonatiei? avans mare insemnand sa dai scanteie inaintea ajungerii pistonului in pms...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #69
                    nu inteleg la ce te referi cand zici"fac softul"....poi ala nu vine facut de la masa din fabrica,adica de la bosch sau cine face ecu-urile de injectie?

                    Comment


                    • #70
                      la benzinare le face siemens, ma rog, acum se numesc continental
                      si vin cu soft de fabrica de ele, care e in general un soft partial, doar pt test. softul folosit efectiv pt gestiunea motorului, in mod normal se flash-uie in ecu in locul celui de fabrica. prin "de fabrica" inteleg softul de test din fabrica producatoare de ecu. reflashul il face fabrica producatoare de autoturisme, aia rescriu o parte din ecu cu softul propriu-zis de pe masina, la care se fac unele "calibrari". asa face delphi, yazaki, denso, visteon, wabco, ma gandesc ca si siemens/conti tot asa fac.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #71
                        Buna baietii,ce scrieti voi aici nu e pentru mine nu inteleg nimic dar daca va scriu ce ma nedumereste pe mina poate ma ajutati voi?Am fost chemata cu masina in service pentru o REPROGRAMARE A CALCULATORULUI PENTRU POMPA DE INJECTIE.Nu stiu daca scriu unde trebuie dar vreau sa stiu daca exista cineva care a mai patit asa.Explicatia celor de la IPSO a fost ca cei de la fabrica au cerut aceasta opertie pentru o anumita linie de productie din care am facut si eu parte.Ar pute fi o problema mai grava si ei nu vor sa spuna?

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by RemCAR View Post
                          Daca aveti intrebari in legatura cu tuning-ul la motoarele pe benzina pentru Logan pot sa v-a raspund la intrebari.
                          Eu sunt una dintre persoanele care face softul (calibrarea masini in poligonul de la DACIA).
                          Pot sa v-a raspund la toate intrebarile despre cum se calibreaza o masina, de ce nu este asa de puternica cum vreti voi, cum dindeste calculatorul, cum se introduce o calibrare, ce fel de programe folosim, etc.
                          remcar_srl@yahoo.com


                          Masinile fiind noi se face o singura calibrare. Se i-a o masina si se face tunning-ul pe partea de adrement, climatic, si depoluare. Inainte de aceste prestari se pune motorul pe un banc in care se poate vedea consumul, temperatura pe esapament (daca depaseste 850 C se arde in timp catalizatorul),poluarea, etc.
                          Cum modifi tu calibrarea daca nu stii ce temperaturi ai, de exemplu pe esapament.
                          Pe partea de agrement, adica cind pui piciorul pe pedala de acceleratie sa nu ai socuri prea mari, sau cind ridici piciorul sa nu ai socuri datorita inchideri clapetei de acceleratie, sau sa nu ai socuri la redarea injectiei cin vii din decelerare, etc poti sa umbli prin intermediul avansului. Dar punind un avans mai mic, cit mai aproape de PMS vei avea o masina care are un "zvic" bun. Adica vei cistiga timp. Dar modificind avansul cum am precizat mai sus in timp vei uza mai repede suporti motor.

                          Da poti sa faci cu DDT.
                          Pot sa fac eu.
                          Daca vrei putem sa discutam pe remcar_srl@yahoo.com
                          remcar_srl pe yahoo.com


                          Despre ce motoare vorbim?

                          Referitor la subiect, nimeni nu o sa faca publica o astfel de informatie.
                          Ideea e ca se scriu chei in UCH, nu ECU injectie.
                          ECUFix
                          Please don't visit my homepage!

                          Comment


                          • #73
                            deci ce am inteles eu de aici : initiatorul topicului avea de schimbat calculatorul; cum nu vrea sa dea banii pe unul nou cumpara unul la mana a doua de la dezmambrari; numai ca cei de la dezmembrari nu ii furnizeaza si cheile originale. practic omul are nevoie de dezactivarea antidemarorului electronic. vazusem la un momentdat un anunt de la un user care facea remapari si zice ca dezactiveaza si antidemaroare inclusiv ptr solenza si dsn dar nu mai stiu cine este .
                            vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                            Comment


                            • #74
                              Am si eu un astfel de anunt.
                              Initiatorul topicului probabil vrea sa invete meserie, numai ca nu o sa ii dea nimeni programele necesare pe un forum.
                              ECUFix
                              Please don't visit my homepage!

                              Comment


                              • #75
                                inseamna ca pe al tau l-am vazut silviule
                                vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google