Se Tureaza In Gol!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by kAndrrei View Post
    In cutia de videtze se intampla o demultiplicare, de aceea patineaza ambreiajul incepand cu treapta 5, 4 , 3 , ..Daca deja ai ajuns la treapta 2 si treapta 1.....E praf.
    nu prea inteleg... Cutia e praf?
    aca i ap a-ti lta
    Daca n-ai bani mergi cu ea.

    Comment


    • #17
      Nu cutia. Abreiajul. Discul sau placa de presiune. Oricum e de recomandat sa le schimbi tot kitul: disc, placa si rulment. Din ce-am citit pe topic, sigur ambreiajul e dus. Inclin sa cred ca discul, dar si placa are sansele ei sa fie praf. Schimba totul.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Dar cati km are masina de deja trebuie schimbat kitul de ambreiaj?Sau a fost folosita in conditii 'sport'?

        Comment


        • #19
          72000. Scrie chiar in primul post...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            Si daca n-a fost reglat corect, normal ca s-a uzat prematur.
            Last edited by andrei; 30 September 2008, 21:26.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              Originally posted by andrei View Post
              Tind sa cred ca e de la placa de presiune si ca face dupa ce e actionat ambreiajul de mai multe ori, de aia nu fac mereu in treapta 1 si 2. Sa verifici totusi si reglajul ambreiajului, eventual regleaza-l sa prinda mai sus/jos.
              nu stiu sa fac asta nu aruncati cu oua
              aca i ap a-ti lta
              Daca n-ai bani mergi cu ea.

              Comment


              • #22
                Ambreiajul a cuplat dintotdeauna foarte sus, ceea ce m-a stresat destul de mult.
                in fine.. O sa ma duc la un service de cartier.. Doar ca sunt paranoic, sunt tot timpul stresat ca la service, daca nu stii exact care e 'buba' iti dau ei plasture mai mare. Dar asta este, n-am alternativa..
                aca i ap a-ti lta
                Daca n-ai bani mergi cu ea.

                Comment


                • #23
                  Nu inteleg de ce mergi la un service de cartier, si nu te duci la unul autorizat Dacia-Renault ? Crezi ca vei fi mai castigat , eu n-as baga mana'n foc . Nu am fost atent dar masina mai este in garantie ? Stiu ca ai doar 72 mii cu ea.
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #24
                    (M-am programat..Ma duc luni dimineata.)

                    nu mai este in garantie... Nu merg la service autorizat pentru ca am auzit tot felul de chestii naspa, ba ca iti mai schimba ceva pe la masina ba ca sunt neinteresati. (ca fapt divers, la bmw unei prietene i-au schimbat anvelopele! Si n-au recunoscut...A ramas cu unele naspa..Si asta la service autorizat bmw..Plus multe alte exemple)

                    merg pe ideea ca la service autorizat sunt angajati neinteresati, merg la munca cum merg si eu, uneori cu chef, de cele mai multe ori in scarba.
                    In schimb, la service-ul unde m-am programat, am primit referinte de la mai multi prieteni. E un tip care are afacerea lui si munceste pentru el si pentru imaginea service-ului, asa mic cum este. Mai are 2 ingineri sau 3 alaturi.
                    Din ce stiu, exceptand cazurile cand e plecat din oras sau din tara, se ocupa el de toate, ceilalti fiind asistenti ca sa zic asa. Deci e in interesul lui sa-si faca clientii multumiti, pentru ca o face pentru el, el e patronul.

                    Asa ma gandesc eu, poate gresit, nu zic nu. Apoi, in al doilea rand, dar la fel de important, la centrele autorizate preturile sunt mult mai mari. Cine are o alta parere legata de service-uri sa-mi zica. Cam asta e tot. Nu cred ca mai postez ceva legat de masina pana nu o scot din service, ca sa nu lungesc thread-ul aiurea. Va zic dupa care a fost hiba.
                    Last edited by Seba; 1 October 2008, 16:10.
                    aca i ap a-ti lta
                    Daca n-ai bani mergi cu ea.

                    Comment


                    • #25
                      Daca ambreiajul cupla sus e clar de ce s-a uzat asa repede si asta e verdictul, discul de ambreiaj si placa de presiune trebuiesc schimbate.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        (stiam ca la majoritatea loganurilor cupleaza sus..Si n-am luat masuri)
                        m-a lovit un gand acum.. Sper sa nu sune penibil.. Eu in ultimul timp, am mers cu masina in stil saracios.. In sensul ca.. Dupa ce se aprindea becul de benzina, mai asteptam pana nu imi mai afisa autonomia in km si imi apareau liniute si abia atunci mai bagam 200 mii benzina..Iar se aprindea, iar 200 mii si tot asa. Iar orice benzina are si apa. Este posibil ca prin acest proces repetat...De a pune foarte putina benzina in ultimul moment, sa se fi strans mai multa apa in rezervor? Iar atunci cand fortez motorul si el trage mai multa benzina..Sa patineze asa din cauza ca trage si apa?
                        Imi cer scuze daca e o intrebare stupida.

                        nu mai da "quote" cand raspunzi la ultimul post!
                        Last edited by Seba; 1 October 2008, 16:11.
                        aca i ap a-ti lta
                        Daca n-ai bani mergi cu ea.

                        Comment


                        • #27
                          Nu.
                          Bafta la reparat.

                          Comment


                          • #28
                            Fara nici un dubiu, sigur e de la ambreiaj, dupa toate situatiile prezentate.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #29
                              Nu mai inteleg nimic. Aseara m-am dus sa pun benzina, cum am spus ca intentionez, apoi m-am intors si am parcat-o. Astazi am plecat dimineata si pana la ora asta cred ca am mers vreo 200 km ca am si iesit de 2 ori din oras, prin apropiere. De dimineata si pana acum, masina n-a mai prezentat problema respectiva. N-a patinat deloc..Si am tot 'frecat-o' prin toate trepetele, am si urcat-o mult in ture, am mai si bruscat-o sa testez ambreiajul. Nu mai face nimic. Absolut nimic. Iar eu nu inteleg. De ce nu mai face nimic? E posibil sa fi fost de la benzina? Sa fi nimerit ceva prost, desi nu am alimentat la statii fantoma. Repet, masina se comporta absolut normal in orice treapta.
                              aca i ap a-ti lta
                              Daca n-ai bani mergi cu ea.

                              Comment


                              • #30
                                Sigur nu era de la benzina. Na-veai nici o sansa sa uzi ambreiajul sau sa ai o scurgere de ulei pe disc? Verifica uleiul din motor, sa nu-l fi data afara pe la volanta si sa patineze ambreiajul. Mergi la service si chiar daca nu bagi masina, intreaba un mecanic ce ar putea fi
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google