Sigur n-a fost de la benzina, nu are cum. Verifica ambreiajul, nu mai merge asa cu el ca s-ar putea sa nu mai poti sa pleci de pe loc o data.
Se Tureaza In Gol!
Collapse
X
-
-
Am fost la service..S-a uitat pe sub capota..A incercat sa plece cu a 5-a cu frana de mana si nu se oprea motorul... A zis ca nu stie exact daca trebuie schimbat doar discul sau tot kit-ul ca vede dupa ce le demonteaza. Dar a zis ca in caz ca schimba tot kit-ul, piesele costa 450 RON si manopera 350 RON (nu mai stiu daca era inclus si cablul de ambreiaj). M-a rupt la bani. Manopera mi se pare destul de scumpa..Piesele nu stiu exact, ca mai auzisem ca sunt in jur de 400 RON. Am lasat-o acolo, mi-a zis ca e posibil sa fie gata in seara asta. Trebuie sa cer factura si garantie nu?aca i ap a-ti lta
Daca n-ai bani mergi cu ea.
Comment
-
Manopera nu e mult, atat trebuie sa fie in jur de 7-8 ore.
Comment
-
Mda, cam atat a durat, ca m-au sunat sa-mi zica ca e gata.
N-am experienta cu service-urile. Cum pot sti sigur ca nu au schimbat doar discul, sau doar placa de presiune, rulment etc, in timp ce eu platesc pentru tot kit-ul?aca i ap a-ti lta
Daca n-ai bani mergi cu ea.
Comment
-
Pai trebuie sa vezi exact discul si placa ca sa-ti dai seama.
Comment
-
Nu ai vorbit cu ei sa-ti dea piesele schimbate? La mine la revizia normala mi-au pus in masina un maldar de fiare vechi, bujii, filtre, placute...Cica is alea ce le-am dat jos...
normal era sa-ti dea piesele vechi fara sa le ceri tu explicit.
daca nu huruie ambreiajul au schimbat tot kitul. Bine, acum la inceput poate sa fluiere un pic si sa vibreze putin pedala, dar in cateva zeci de km ar trebui sa mearga ca uns...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Mi-au aratat piesele vechi (placa, disc) in cutia celor noi (marca Luk, mi-au zis ca sunt mai bune decat cele originale, Valeo). Cica discul avea 4-5 mm in loc de 9 mm. Am luat-o SH, n-am chinuit-o eu. Nu am luat piesele, trebuia? Oricum le-as fi aruncat.
Cablu de ambreiaj nu mi-au gasit si a ramas sa cumpar eu unul si sa vin dupa doua zile. Asa am facut si mi l-au montat in baza pretului manoperei. Factura a zis ca-mi da doar daca platesc tva-ul..Kkt. Deci n-am luat factura. De garantie a zis ca el nu trage tzepe si ca daca am probleme sa ma duc la el. Deci nici garantie n-am, dar am incredere in ce a zis.
Apoi, i-am cerut macar o foaie care sa ateste schimbarea pieselor, ca poate vand masina intr-o zi si vrea cumparatorul sa vada ce am mai schimbat la ea. Nu mi-a dat ca era tarziu, ora 19 si a zis ca nu sta sa o mai scrie atunci. Ma gandeam sa i-o cer cand m-am dus sa iau masina a doua oara, dupa ce mi-au pus cablul de ambreiaj. Insa intarziasem grav ca am scapat de la munca la abia 18, se inchisese service-ul si ma astepta tipul cu masina la poarta. Normal ca n-am stat sa-i mai cer foaia dupa ce ca ma asteptase destul de mult sa vin sa-mi iau masina.
Per total e de treaba, sunt multumit de tot. Mai putin de faptul ca n-am foaia aia in care sa scrie ce mi-a schimbat. In plus, in acelasi pret de manopera mi-au remontat si proiectoarele, pe care mi le infundase in spoiler un binevoitor, probabil cu varful pantofului.
Masina merge bine acum, pedala de ambreiaj se apasa atat de lin si usor, nici nu-mi dau seama cand o apas. Mult timp m-am chinuit cu ea ca scartzaia grav si era franata. Eu crezusem ca era cablul, dar mecanicul a zis ca facea asa de la disc. Cablul de ambreiaj l-au schimbat pentru ca, desi era bun, au fost de parere ca era cam intins si trebuie inlocuit.
Preturi: 450 RON kit ambreiaj, 350 RON manopera si 45 RON cablul de ambreiaj, pe care l-am cumparat de la un centru de piese Dacia. Total 845 RON.
Asta a fost tot, merci de pareri si sfaturi!aca i ap a-ti lta
Daca n-ai bani mergi cu ea.
Comment
-
In caz ca n-ai citit, a rezolvat problema!
Comment
Comment