Problema Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Motor

    Salutari.
    Un prieten are un Ambition si are o problema cu motorul. Nu merge rotund, are o intrerupere si la ralanti si turat, la ralanti se simte foarte rau. A fost la service si a facut diagnosticare. Nici o eroare. Cei de la service au zis ca poate e corpul clapeta care trebuie curatat. Am curatat corpul clapeta nici un rezultat. Am pus corp clapeta de la alt ambition, la fel nimic schimbat. Am curatat senzorul de turatie, am schimbat bobina inductie, fise buji, buji, corp clapeta, nimic. Care credeti ca ar fi problema ?

    Cu respect Cleo.
    sigpic

  • #2
    S-a masurat presiunea la pompa de benzina? Trebuie sa fie 3 bari indiferent de regimul de exploatare a motorului

    Comment


    • #3
      Si sa nu ai apa in benzina...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        E de la benzina, clar. Sa incerce sa faca plinul cu Carrera 100.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Si eu cred ca e de la benzina.Si la mine asa a fost.Numai la mine a scuipat si apa la toba.Am bagat benzina de la MOL dar inainte am golit rezervorul pana cand s-a aprins beculetul.Acuma numai am problema.Din cand in cand mai scuipa apa din toba dar numai atunci can bag benzina de la Petrom.

          Comment


          • #6
            Ciudat e ca nu s-a aprins martorul OBD.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              czika, eu bag benzina doar de la Petrom, in special de '95 si din cand in cand de '99. Si nu am nici o problema cu motorul, sau cu pornirea. Acuma , nu stiu si nu pot sa te contrazic ca ar fi de la benzina PETROM ca nu am folosit si din alta parte, dar e posibil ca de unde cumper tu benzina sa fie niste angajati mai destepti care fura benzina si pun apa in loc )

              Comment


              • #8
                Oscileaza acul de la turometru cam cu 100-200 rot/min. A fost la service si dupa diagnosticare a iesit ca nu ar avea nici o problema. A incercat cu toate tipurile de benzina, chiar si cu GPL(are instalatie GPL) si tot la fel face. La rece e jale. Cand e motorul cald este mai putin sesizabil si face mai rar, dar tot se simte. Masina trage foarte bine.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Sa nu ai vreo supapa fisurata,sau scaunul supapei problema intalnita la GPL

                  Comment


                  • #10
                    Daca are GPL inseamna ca nu au conectat unde trebuie testerul si au verificat erorile pentru benzina.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Si a mea face la fel la acul de la tturometru insa nu va faceti probleme am pus laptopu pe ea iar in dtt2000 in timp real la turatie alterneaza doar 10~20 de ture,deci:motorul merge normal doar ca ceasurile noastre nu "merge" bine
                      Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                      Comment


                      • #12
                        Turometrul e cel mai precis, deci la tine e stricat.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Problema rezolvata. A reglat culbutorii si acum merge super.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            aceasi problema o am si eu tot un model ambition de 1.4 si face lafel cand sta la relantiu deodata intrerupe ii scade turatia sub 500 de ture creste iar si tot asa :| nu face mereu si asta mai mult cand este cald.......o sa vad si eu pana la urma ce ii fac

                            Comment


                            • #15
                              Sal, un amic de al meu are un ambiance 1.4 si are o problema.Cand schimba treptele de viteza de ex din a-2-a in a-3-a si accelereaza masina are o "scapatare" de circa 2 secunde.E ca si cum i s-ar taia benzina, dar nu e asa pentru ca viteza o schimba intre 2500 si 3000 si aceeasi problema o face si cand schimab a-5-a indiferent daca motorul e cald sau rece.
                              Ce ar putea fi si daca a mai patit cineva la fel
                              Cu respect,
                              Tinc fest !!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google