Problema Motor 1,5 Dci 70cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Motor 1,5 Dci 70cp

    Mai intai salut!

    Acum 2 zile am lovit un caine care a reusit sa imi sparga grila inferioara stanga din fata radiatorului de ac, pe care de altfel l-a indoit dar fara sa il fisureze. AC-ul merge!
    Problema a intervenit in functionarea motorului. Acesta la relanti functioneaza ca si inainte, dar la mers scoate fum negru pe esapament si are intreruperi. Deasemenea se aude un fasait la accelerare. Ce ar putea fi?
    La service am programare abia vineri!
    M-ar interesa de asemenea cat costa un radiator AC si cel de racire.
    Multumesc de raspunsuri!

  • #2
    ...Eu nu am idee,insa asteapta diagnosticul celor de la service poate nu e nevoie de alt radiator(?!)ventilator poate...

    Comment


    • #3
      Fumul ala negru inseamna ca nu se arde tot amestecul in pistoane.
      I HAVE A !sigpic
      fara linkuri externe in semnatura

      Comment


      • #4
        Sigur nu scoatea fum negru si inainte sa lovesti cainele ?
        Loganul Meu !

        Comment


        • #5
          Tubulatura intercoolerului, amestec aiurea, fum in esapament. Mergi la service...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Intercoolerul costa 110 euro, ca mai mult ca sigur asta e fisurat si de aia scoate fum negru in sarcina.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Parca dci-ul de 70 nu avea intercooler. Sau confund cu altceva?
              Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer

              Comment


              • #8
                Ala de 65 n-are. Restul toate au
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Garantat e intercoolerul! Fasaitul care se aude in sarcina este defapt presiunea de aer pierduta prin fisurile intercoolerului, tubulaturi intermediare fisurate,etc... Practic ai un motor fara turbo, fumul scos pe esapament este din cauza ca, cantitatea de aer inregistrata de debitmetrul de aer este una,direct proportional cu aceasta si cantitatea de motorina injectata, dar real aerul masurat nu ajunge tot in camera de ardere fiind pierdut pe la intercoolerul fisurat, rezultand un amestec prea bogat de unde si fumul negru....

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by z1nedine View Post
                    Sigur nu scoatea fum negru si inainte sa lovesti cainele ?
                    Nu are cum sa scoata fum negru decat daca are un amestec mare de motorina si putin aer.
                    La mine inainte sa am resoftarea nu imi scotea pic de fum,dupa sa schimbat situatia si avand un amestec mare de motorina si aer putin scoate fum.
                    In cazul lui cred ca pe undeva pierde aer si nu intra cat trebuie in motor.

                    Comment


                    • #11
                      Da fuga repede la service si nu continua sa mergi cu masina asa, risti ca ulterior sa ai depuneri pe supape, turbina, galerie , si dai in alte nazdravani , care sigur te vor usca la buzunar. Banuiesc ca masina este inca in garantie, nu'i asa?
                      , sunt cu ochii pe voi !
                      :thumbsup:

                      Comment


                      • #12
                        Cu microbusu am lovit un caine cat un vitel, rezultatul: radiatorul de intercooler fisurat (la bus Peug se afla in dreapta jos sub spoiler).
                        Ca urmare, masina se manifesta exact ca a ta, ciuciu intercooler si putere, fasaia si mergea in sarcina ca pasta+fum negru, mai mult de 90-95/h nu mergea.

                        Succes in reparatii si costuri cat mai putine.

                        Comment


                        • #13
                          Si neaparat trebuie reparata cat mai repede.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            Am rezolvat problema!
                            Era intercoolerul spart. L-am inlocuit si acum e totul ok!
                            Pentru ca nu am avut CASCO a trebuit sa platesc reparatia. Intercooler + grila bara + manopera = 1.200 lei !
                            Multumesc pentru raspunsuri!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google