Anvelopa Taiata De O Sticla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anvelopa Taiata De O Sticla

    Va salut,am avut ghinionul sa trec peste o bucata de sticla destul de mare,m-am dat jos si am vazut ca imi este taiata anvelopa de la o roata din fata ,e taiat doar cauciucul nu a ajuns pana la,vroiam sa va intreb daca mai pot sa circul cu ea asa ?am totusi o teama sa nu explodeze si am pus roata de rezerva pana ma consult si cu voi,astept raspunsuri va multumesc!

  • #2
    Pune o poza cu taietura, in principiu nu e indicat sa circuli cu ea asa, dar daca nu ai alta solutie e recomandat sa o pui pe spate, deoarece in cazul unei explozii daunele vor fi mai mici.

    Comment


    • #3
      Am uitat sa spun ca am facut cu masina 11 000 de km in 10 luni si anvelopele sunt continental,o sa revin cu o poza,oricum am pus rezerva!

      Comment


      • #4
        Nu e de joaca cu anvelopele. Se ating viteze de peste 130km/h lejer. Si mai bine sa previi.

        numai bine!
        sigpic

        Comment


        • #5
          Nu e deloc indicat sa mergi cu ea asa, dar ca solutie de urgenta ai putea sa o folosesti drept roata de rezerva. In caz ca faci pana, te va duce pana la o vulcanizare, dar, repet, nu e indicat sa mergi prea mult cu ea asa.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #6
            Pune anvelopa taiata pe rezerva!Problema e ca in situatii de genul asta nu mai exista vre-o "reparatie"!
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #7
              Daca nu e mare taietura se poate repara dar tot pe rezerva e bine s-o tii.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                Dupa cum zici tu, imi face impresia ca taietura nu-i deloc de neglijat . Eu unul nu as mai punea asa ceva pe masina nici ca rezerva. Stiu ca este dureros , mai ales ca este un cauciuc destul de nou si nelucrat , dar sfatul meu este sa-ti cumperi o guma noua pe care o voi folosi ca rezerva, si lasa-ti pe masina toate rotile Continental . Chiar daca se repara, nu cred ca-ti va oferi confortul necesar, mai ales ca risti sa continui sa o folosesti . Nu se merita !
                Parerea mea !
                , sunt cu ochii pe voi !
                :thumbsup:

                Comment


                • #9
                  Ok va multumesc de raspunsuri ,o sa-mi cumpar o guma noua pt a o avea de rezerva,va multumesc mult!

                  Comment


                  • #10
                    Si totusi o poza ar fi facut cat o mie de cuvinte, dar concluzia se pare ca este cea care a dat-o Andrei si restul baietilor.
                    Doua lucruri sunt infinite universul si prostia...

                    Comment


                    • #11
                      Pot sa intervin si eu .. Pentru cei care cred ca spun prostii va rog sa ma corectati..Parerea mea: Cum un cauciuc fara camera poate sa explodeze...?

                      Comment


                      • #12
                        Eu am "colectat" un rest de potcoava ascutita in cauciuc, de mi l-a taiat vreo 3 cm. La vulcanizare, mi-au spus ca acel cauciuc este compromis si ca nu merita sa-l vulcanizez, pentru ca va fi un pericol potential. Asa ca l-am aruncat cu toate ca nu avea decat 6 luni si mi-am luat altul nou. Am vorbit singur vreo 2 zile si imi venea sa-i strang de gat pe toti carutasii, dar mi-a trecut. Asta e, noi sa fim sanatosi.
                        Intalniri LC SB sambata ora 17 Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO)

                        Comment


                        • #13
                          @burn_rubber: se poate. Mai greu, dar se poate. A patit-o tatal unei prietene, noroc ca n-avea decat 70-80km/h. Senzatia e identica cu aia cand explodeaza o anvelopa cu camera.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google