Vibratii Schimbator De Viteze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratii Schimbator De Viteze

    Salutare tuturor..De aproximativ 1 luna sunt posesorul unui Logan PH2 Laureate MPI 1.6 si dupa 800 de km parcursi am observat urmatoarele probleme:

    1.Cand motorul este la ralanti maneta schimbatorului de viteze vibreaza iar cand cresc turatia motorului vibratile mai scad in intensitate dar tot vibreaza..E un lucru normal la un Logan? tin sa mentionez ca turatia motorului la ralanti dupa ce acesta sa incalzit este de 500 rot/minut..
    2.In momentul cand apas pedala de ambreiaj motorul toarce altfel..Mult mai lin..Iar cand las pedala de ambreaj la motor se aude un mic trancanit..Suna mai mult a "diesel"..Sa fie o defectiune a ambreajului?
    3.Celebra problema cu pornirea la rece....Doar ca nu se manifesta de fiecare data ci cand si cand..

    Va multumesc si astept raspunsurile voastre.

  • #2
    Tot ce spui tu este absolut normal . Tind sa cred ca nu ai mai avut masina pana acum :P
    eu am primul model de logan din 2004 si face la fel.
    cat despre relanti .. Vezi ca nu sta la 500 , sta la 750 . Numara mai atent liniutele .
    sigpic

    Comment


    • #3
      Obisnuieste-te si cu tacanitul de ambreiaj <e o problema, dar asa face toate>.
      obisnuieste-te cu vibratiile schimbatorului.
      obisnuieste-te cu ideea ca ti-ai luat dacia = Daca Ai Cap Ia-ti Altceva!

      s-o stapanesti sanatos si data viitoare cand mai ai probleme nu stirca sa dai mai intai un search sa vezi daca s-a mai discutat sau nu problema pe care o ai, o intampini.
      bafta!
      Fuarte Nervos !!!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Genove View Post
        Salutare tuturor..De aproximativ 1 luna sunt posesorul unui Logan PH2 Laureate MPI 1.6 si dupa 800 de km parcursi am observat urmatoarele probleme:

        1.Cand motorul este la ralanti maneta schimbatorului de viteze vibreaza iar cand cresc turatia motorului vibratile mai scad in intensitate dar tot vibreaza..E un lucru normal la un Logan? Tin sa mentionez ca turatia motorului la ralanti dupa ce acesta sa incalzit este de 500 rot/minut..
        2.In momentul cand apas pedala de ambreiaj motorul toarce altfel..Mult mai lin..Iar cand las pedala de ambreaj la motor se aude un mic trancanit..Suna mai mult a "diesel"..Sa fie o defectiune a ambreajului?
        3.Celebra problema cu pornirea la rece....Doar ca nu se manifesta de fiecare data ci cand si cand..

        Va multumesc si astept raspunsurile voastre.

        "Problemele" pe care le-ai expus exista si la alte masini sensibil mai scumpe!Incepand de la anumite modele Renault pana la Skoda!
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          Da, parte intunecata, dar pe alea nu scrie dacia, aici e baiul
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Deci nu am de ce sa ma ingrijorez..Va multumesc pentru raspunsuri,iar in legatura cu faptul ca mi-am luat Dacie..Nu regret absolut deloc..In afara de aceste mici "buguri" masina se comporta ireprosabil..La pretul asta Dacia Logan nu are rival(masini noi) iar de SH-uri sunt satul...

            Comment


            • #7
              @Genove: Despre zgomotul ambreiajului se discuta aici si e normal sa existe zgomotul respectiv, nu e nici o problema.
              Despre vibratiile schimbatorului de viteze, e normal, pentru ca are comanda pe tija.
              Turatia la ralanti e de ~750 rpm, nu 500 rpm.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                Vibratiile pot fi si de la benzina de proasta calitate

                Comment


                • #9
                  Salut

                  Felicitari avem aceiasi masina si cu aceiasi kilometri
                  1)Posibil benzina si faptul ca este in rodaj si la mine tremura dar foarte putin
                  2)Atunci nu mai are cutia legatura cu motorul ,se aude si la mine mai ciudat dar foarte putin,sper sa dispara zgomotul odata cu rodajul pinioanelor
                  3)Tocmai am fost chemat la service pentru o resoftare(cred ca am scapat de rusine)

                  Comment


                  • #10
                    Da Chans chiar e nasoala treaba cu pornirea..Pe mine inca nu m-a sunat nimeni dar cine stie poate pe viitor..Numa bine si sa ai noroc de ea

                    Comment


                    • #11
                      La mine vibra schimbatorul si cand am ridicat-o pe cric si m-am uitat sub ea am obs ca pritectia termica de la catalizator atingea pe nuca de la schimbator...Asa ca am tras de ea si am dat-o mai jos.............Nu mai vibreaza decat umpic de la tija!!!
                      MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                      Comment


                      • #12
                        Eu cred totusi ca atingea timoneria, si nu nuca schimbatorului...
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Daca cumva gasesti defectiunea ,te rog sa-mi scrii,ca la mine face asa de la15 mii, acum am 25mii deci de 10miikm,m-am tot chinuit cu ea si inca nu-i dau de cap,nu mai exista service in brasov unde sa nu fi fost,am dat si ca prostu 760 roni sa-mi dea cutia jos si nu a gasit nimic .Proasta alegere am facut,urmatoarea masina care mi-o voi lua va fi un second sigur cu 150mii la bord .Sa ne facem probleme cand nemtii de la opel si wolsvagen vor trimite in somaj oamenii ca cei de la dacia,nu acuma , S-auzim de bine.

                          Comment


                          • #14
                            La mine acum 6 luni cand am ridicat masina de la dealer, cand se incalzea motorul facea la realnti mai ceva ca un diesel, acel tacanit care disparea dupa ce calcai ambreiajul.Acum dupa 6 luni si 9000 Km observ cu surprindere ca acest tacanit a disparut complet, ma gandesc sa nu fi disparut de la temperaturile astea mai scazute,dar acum nu stiu care ar fi explicatia, voi ce spuneti?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google