Da stiu ca si Renault a avut probleme cu injectoarele. Un amic cu Renault Clio (ala scurt) a schimbat de 2 ori intr-un an pe garantie cu alimentare dintr-o pompa de unde alimentam multi in Cluj. Acum cred ca au schimbat pe Logan tipul de injectoare. La fel si la Renault. Sunt facute din alt material.
Iti spun ca eu am pus combustibil M, pt ca stiu ca se remarca prin faptul ca are o culoare galbena spre tulbure. E un fel de motorina nerafinata. Din auzite stiu ca e bun doar la motoarele care isi fac ungerea injectoarelor. Oricum asta am aflat dupa ce am avut probleme. De acum stiu si nu mai alimentez decat din pompa, iar bonurile le pastrez mai mult timp, nu cred ca o sa mai am probleme acuma cand le-am schimbat aveam 20000 km (trebuia sa merg in acea zi sa fac revizia, dar nu am mai ajuns). Acum am 57000 si merge brici (am facut si eu remaparea aceea despre care am o parere semi-proasta). Sa ma fereasca Dumnezeu sa mai am probleme la motor ca e foarte scump azi.
Iti spun ca eu am pus combustibil M, pt ca stiu ca se remarca prin faptul ca are o culoare galbena spre tulbure. E un fel de motorina nerafinata. Din auzite stiu ca e bun doar la motoarele care isi fac ungerea injectoarelor. Oricum asta am aflat dupa ce am avut probleme. De acum stiu si nu mai alimentez decat din pompa, iar bonurile le pastrez mai mult timp, nu cred ca o sa mai am probleme acuma cand le-am schimbat aveam 20000 km (trebuia sa merg in acea zi sa fac revizia, dar nu am mai ajuns). Acum am 57000 si merge brici (am facut si eu remaparea aceea despre care am o parere semi-proasta). Sa ma fereasca Dumnezeu sa mai am probleme la motor ca e foarte scump azi.
Comment