O Bataie Suspecta La Motor 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O Bataie Suspecta La Motor 1.5 Dci

    Am 60.000 km si 2 ani de cand am cumparat-o.De la 55.000 km aparea un tzacanit ca si cum batea avansul la dacia veche.Am fost la un service si mi-a zis ca incepe sa se blocheze un injector.Acum de curand venind de la bucuresti spre constanta mi s-a oprit in mers.Am repornit-o dar nu a pornit cu toate 4 injectoarele....A luat-o treptat...Cred ca a pornit 1..Dupa aia inca 1 si asa pana au luat-o 4...Ca si cum nu as fi avut motorina.Dupa ce a pornit...A inceput sa bata motoru imediat la ralanti si scotea fum negru.Motoru mergea gatuit si nu se tura repede cand acceleram...Foarte greu.Si am venit de la km 60 pana la constanta cu ea asa....Si bataia la motor a ramas la fel....Ce poate sa fie???bataia poate fi de la injectie s-au din motor....Si fum negru de la turbina...??
    71
    injectia proasta
    46.48%
    33
    motorina nashpa din romania
    53.52%
    38

  • #2
    Dupa parerea mea trebuia sa schimbi filtru de motorina cam astea sunt simtomele

    Comment


    • #3
      Nu are nici o treaba filtru de motorina....Bate motoru...Ca si cum ai bate cu ciocanu in el

      Comment


      • #4
        Stiu ca fumul negru este de la surplus de motorina (motorina nearsa). E posibil sa fie de la injectoare, sa nu mai functioneze in parametri normali. Ai bagat benzina din alta parte decat de la pompa?
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #5
          Ai bagat motorina numai din peco? Adica curata?

          Comment


          • #6
            Numai din rompetrol am bagat motorina, dar ce am aflat....Lasa de gandit pentru 90% din posesori de motor dci 1.5. Injectoarele sunt ffffff proaste si la reprezentanta da vina pe tine cica...Proasta exploatare

            Comment


            • #7
              Vad ca masina are 2 ani, dar in cazul in care mai ai garantie (dacia extenso) dute frumos la service: "sunt si eu cu as avea o problema, uite il caut pe nenea asta <ii arati poza lu' aurel vlaicu> si vb cu lumea de acolo ce si cum".
              Daca nu mai ai garantie...Atunci e mai greu...
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #8
                Nu mai am garantie, asta e nashpa dar cred k asa o sa fac, o sa merg la reprezentanta cu toate k te belesc de bani (

                Comment


                • #9
                  Injectoarele nu sunt proste,ce stil de mers ai, cam la ce ture schimbi?
                  http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                  Comment


                  • #10
                    Sunt injectoarele.Asa i-i facea unui prieten si sunt f scumpe.In jur de 1000 lei bucata.
                    CT-97-VIPsigpic

                    Comment


                    • #11
                      E ori de la injectoare ori de la EGR. Totusi eu cred ca e din cauza subturarii.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Mai nou, daca mergi subturat se strica si injectoarele??? Pe asta nu o mai cred

                        Comment


                        • #13
                          Ba se strica si alea. Mai ales injectoarele.
                          Motoru merge chinuit, injectoarele se chinuie sa bage motorina - rezultat: se decalibreaza si chiar se infunda.

                          Comment


                          • #14
                            Va povestesc din privinta unuia ca a patit-o cu injectoarele. Am piscat-o si eu cu injectoarele, si asta numai din cauza mea, pentru ca am bagat motorina din surse neagreate. Aceleasi simtome le-am avut si eu.Pocnituri foarte puternice la motor, mi s-a oprit motorul si nu mai pornea. Ramane aprins in bord semnalul luminos de la bujii. Factura se ridica prin toamna lui 2006 la 8600 RON. E drept ca mi-au schimbat absolut totul de la rezervor pana la injectoare. De fapt s-au infundat injectoarele din cauza piliturii de fier provenita din pompa de injectie mancata de motorina care era nimic altceva decat combustibil M. Deci, injectoarele vor pica curand daca nu au facut-o deja. Ai grija ca daca mergi la service vor luat proba de motorina, ar trebui sa iti faci o copie dupa rezulate. Daca ai luat motorina numai din pompa, ai face bine sa ai si bonurile. Mai apoi ai posibilitatea de a da in judecata compania furnizoare de combustibil si poti solicita plata daunelor si cheltuielile de judecata. Mare atentie de unde alimentati.
                            Last edited by adisss; 3 November 2008, 10:32.

                            Comment


                            • #15
                              Combustibil M? La ce anume te referi? Ideea e ca au fost pb cu injectoarele si la cei care pun motorina numai de la pompa, mai ales la renault-urile clio mai vechi.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google