O Bataie Suspecta La Motor 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da stiu ca si Renault a avut probleme cu injectoarele. Un amic cu Renault Clio (ala scurt) a schimbat de 2 ori intr-un an pe garantie cu alimentare dintr-o pompa de unde alimentam multi in Cluj. Acum cred ca au schimbat pe Logan tipul de injectoare. La fel si la Renault. Sunt facute din alt material.
    Iti spun ca eu am pus combustibil M, pt ca stiu ca se remarca prin faptul ca are o culoare galbena spre tulbure. E un fel de motorina nerafinata. Din auzite stiu ca e bun doar la motoarele care isi fac ungerea injectoarelor. Oricum asta am aflat dupa ce am avut probleme. De acum stiu si nu mai alimentez decat din pompa, iar bonurile le pastrez mai mult timp, nu cred ca o sa mai am probleme acuma cand le-am schimbat aveam 20000 km (trebuia sa merg in acea zi sa fac revizia, dar nu am mai ajuns). Acum am 57000 si merge brici (am facut si eu remaparea aceea despre care am o parere semi-proasta). Sa ma fereasca Dumnezeu sa mai am probleme la motor ca e foarte scump azi.
    Last edited by adisss; 3 November 2008, 11:46.

    Comment


    • #17
      Nu am auzit pana acum de combustibil M

      Comment


      • #18
        De ce se intampla numai la motoarele 1.5 dci renault clio probleme cu injectoarele? La cat costa unul ar trebui sa fie fabricate din titanium) sau cel putin sa reziste la turatii normale pentru un diesel, k doar no sa conducem toti sportiv de frica sa nu se strice iar(daka le-ai skimbat odata) la alte marci de auto nu am auzit asa ceva:sa lucrezi cu motorul turat. SUNT PANARAME DE INJECTOARE. Ele ar trebui sa lucreze in orice regim de exploatare. Nu credeti k am dreptate? Scuzati-ma dar sunt ffff revoltat.
        Last edited by costyy; 3 November 2008, 15:49.

        Comment


        • #19
          Costyy tu ai motorizarea de 65 cp?
          sigpic

          Comment


          • #20
            @costyy: La multe motoare diesel se intalneste problema asta si nu ai dreptate deloc, cu un motor diesel nu se merge subturat, fie el Dacia sau BMW, clar.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              [QUOTE=valeriuciprian;198478]Costyy tu ai motorizarea de 65 cp?[/QUOTE

              are importanta daca motorul e de 65cp sau 70cp?

              Comment


              • #22
                Pai eu spun ca da...Nu cumva s-a schimbat ceva in priviinta injectoarelor?Injector diesel 56cp vs injector diesel 70(85) cp?
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Pai eu nu stiu, zi-ne tu daca stii care e diferenta

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by costyy View Post
                    De ce se intampla numai la motoarele 1.5 dci renault clio probleme cu injectoarele? La cat costa unul ar trebui sa fie fabricate din titanium) sau cel putin sa reziste la turatii normale pentru un diesel, k doar no sa conducem toti sportiv de frica sa nu se strice iar(daka le-ai skimbat odata) la alte marci de auto nu am auzit asa ceva:sa lucrezi cu motorul turat. SUNT PANARAME DE INJECTOARE. Ele ar trebui sa lucreze in orice regim de exploatare. Nu credeti k am dreptate? Scuzati-ma dar sunt ffff revoltat.
                    Nu se intampla numai la renault problema asta. Chiar acum avem noi in service un Crafter Cu aceiasi problema. La asta s-a oprit in mers si nu a mai pornit. Defecte: pompa de inalta si toate 5 injectoarele. Toate acestea sunt marca Bosch. Masina are pina in 20.000 Km. Motorina are o culoare galbena - tulbure. Pret (popma + injectoare) , in jur de 15.000 lei.

                    Deci..........ATENTIE mare

                    Comment


                    • #25
                      [QUOTE=gigiman;198520]
                      Originally posted by valeriuciprian View Post
                      Costyy tu ai motorizarea de 65 cp?[/QUOTE

                      are importanta daca motorul e de 65cp sau 70cp?
                      M-am mai documentat si am aflat ca au fost unele loturi de pompe de injectie montate pe dci-urile de 65 cp care au fost cu probleme si produceau pilitura care ducea la defectarea injectoarelor...Acum poate alt cineva stie mai multe si ne spune si noua...
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Alta chestie....Mergi la service sau la un cunoscator cu lap top ul sa ti scrie din nou corectiile la injectoare....Mult mai plauzibil decat sa le schimbi.
                        astea sunt niste valori pe care le scri cu un program special.
                        asta se face din calibrare cu soft DDT2000 la service sau pe la baietii ce se ocupa cu tuning.
                        JIJI

                        Comment


                        • #27
                          Salut tuturor.
                          Sunt nou pe forum, am si eu un dci laureat, am citit mai inainte despre "condus subturat", ma poate lamurii cineva?
                          Eu conduc in toate regimurile dar foarte rar peste 4000 de rotatii pe minut, incerc sa o tin in jurul a 2000 de rot./min. Deoarece la turatii inalte se uzeaza mai repede motorul.
                          Va doresc multi km fara probleme.

                          Comment


                          • #28
                            De preferat ii la 2500rpm dar sub 2000 in nici un caz.
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by X@by View Post
                              De preferat ii la 2500rpm dar sub 2000 in nici un caz.
                              Iti multumesc, tot 2500rpm e recomandat si la Volcswagen

                              Comment


                              • #30
                                Cu multa placere!

                                Nu da quote la ultimul mesaj ci foloseste Advanced reply sau post reply!!!
                                I HAVE A !sigpic
                                fara linkuri externe in semnatura

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google