O Bataie Suspecta La Motor 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @mrc1: La schimbarea vitezelor la turatii ridicate nu se intampla nimic, problemele apar atunci cand se merge mai mult de cateva minute asa.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      Am si eu o mica problema si va rog daca imi puteti da si mie un sfat legat de asta. Am un logan diesel si de curand am facut itp la masina si tipul de acolo mi-a spus ca urmatoarea data cand ma duc sa fac itp-ul sigur o sa-l pic . Replica lui fiind ca am funingine pe teava de la esapament depusa ceea ce ma impiedica sa mai iau itp-ul. Sunt un pic ingrijorat de asta pentru ca am bagat numai motorina euro 5 de la omv cosbuc bucuresti
      Tipul a zis ca cica e din cauza faptului ca schimb vitezele pe la 2200 2400 rpmzicea ceva de genul dupa 3000
      Am incercat si sincer mi se pare aberant, pe la 2700 sarea motorul de sub capota.
      Ajutati-ma si pe mine in problema asta
      Care e turatia optima de schimbare a treptei de viteza la diesel

      Comment


      • #33
        Schimbarea treptei de viteze se face peste 2500rpm.
        I HAVE A !sigpic
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • #34
          Am si eu funingine pe toba, deoarece in ultima perioada am facut multe drumuri scurte si nu apuca sa intre in regim motorul iar in legatura cu ITP-ul am sters cu o cirpa funinginea si nu sa vazut nimic, iar cei de la ITP nu mi-au spus nimic. Dar nici nu am fost lasat sa asist la verificare (ca m-au poftit afara).
          Va doresc cit mai multi km fara probleme.

          Comment


          • #35
            Sa fim seriosi, atata timp cat ai curatat teava de esapament la iesire nu ai rezolvat nimic, funinginea se depune pe tot traseul.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #36
              Originally posted by gigiman View Post
              Nu am auzit pana acum de combustibil M
              Combustibilul de tip M este ceva intre motorina si pacura si este folosit in centrale pentru producerea de agent termic si apa calda.Arzatoarele sunt proiectate special pentru acest tip de combustibil si in nici un caz nu se poate folosi la motoarele Diesel.

              Comment


              • #37
                Combustibilii tip M si P erau utilizati la sobe, centrale etc... Tip P e petrol iar tip M e motorina dinainte de a se introduce normele Euro de poluare, stiu deoarece faceam teste si masuratori pe aparate consumatoare de combustibil lichid care consumau aceste doua tipuri de combustibil. Combustibilul tip M facea mai multa funingine decit combustibilul tip P.
                Iar in legatura cu raspunsul lui Andrei sunt de acord ca se depune funingine pe toba la toate masinile cu motoare Diesel Euro 3 si la toate marcile care nu au filtru de particule in toba.
                Funinginea de pe toba singura nu se curata, numai la spalatorie ori stearsa.
                Va doresc multi km fara probleme de nici un fel.

                Comment


                • #38
                  Daca sunt multumit cum votez ,ca din sondaj oricum as vota reiese ca nu, eu sunt multumit si de dci si de motorina Top euro diesel - Petrom
                  ---------------------------------
                  Optiuni Sondaj
                  sunteti multumit de logan 1.5 Dci? (ca motorizare)
                  0 - injectia proasta
                  0 - motorina nashpa din romania
                  Vezi Rezultatele Sondajului

                  Comment


                  • #39
                    Si eu am aceasi parere ca "Petroman" si eu sunt multumit de loganul 1.5 dci ca motorizare.
                    Va doresc o zi buna in continuare.

                    Comment


                    • #40
                      Una este cand il mai subturezi ca ai schimbat viteza gresit si alta este cand vrei sa consume putin si il subturezi voit. Eu schimb viteza la 2000-2500 turatii pe min si e chiar ok. Am 12000 km cu masina. E un kiss de 85 cai. Motorina.
                      Tacanit intre volan si scaun...

                      Comment


                      • #41
                        eu tot intre 2000 si 2500 schimb de regula, cand prind un drum inafara orasului il turez mai tare uneori

                        Comment


                        • #42
                          funinginea se depune de la mersul in oras - distante scurte si motorul nu apuca sa ajunga la temp optima.
                          la masinile cu filtru de particule din acest motiv apare nevoia de regenerare a DPF-ului ... practic se iese pe un drum in afara unde se merge dupa anumiti parametri, motorul destul de turat pentru temperatura mare in evacuare si se arde cenusa depusa in DPF.
                          e acelasi lucru ca la benzinar unde se ancraseaza bujiile cand se merge subturat...

                          Comment


                          • #43
                            Ozenel, sti tu ceva cu DPF. O singura remarca. Nu cu motorul turat. Daca se merge turat mai rau se infunda. Conditia este undeva in jur de 2000 rot/min, si cit mai constant. In aceste conditii calculatorul intra in regim de regenerare, turatia relantii aprox 1000, si temperatura catalizator/DPF undeva spre 800 grade. Atunci se arde mfuninginea depusa. O sa monteze si pe logan DPF. Or sa fie obligati. Nu stiu de cand.

                            Comment


                            • #44
                              schimb intre 3500- 4500 ture...de peste 20000 km...merg la 2000- 2500 ture pana se incalzeste motoru (70 grade).
                              Last edited by felixb; 10 January 2009, 15:14.
                              http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                              Comment


                              • #45
                                ti se tureaza motorul mai tare de 4000 de ture? nu prea as crede

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google