Dar beyh3m de unde iti alimentezi masina de pui tu alcool tehnic?
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by BeYh3m View Postmotorina e de vina ... se intampla ff des ca tipiii de la peco sa uite sa puna aditivul in mkotorina sau il pun in cantitati mai mici ... s-a intamplat la mine in oras ... sa nu pun aditivul in motorina si i-a murit motorul la om dupa cativa km de peco ... la logan 2 cauze sunt principale : motorina si talpa ... in cartea tehnica loganul diesel ajunge la vit. max de 167km/h .. sunt persoane care au incercat sa vada daca intr-adevar duce atat si au ajuns la 188 km/h si dupa cateva saptamani s-a dus la service sa isi schimbe rampa de injectoare ... ca dupa cum stiti aceastea nu se pot schimba numai cate unul, ci toate odata. eu de fiecare data knd alimentez , la un plin de motorina pun 10-20 grame de alcool tehnic in rezervor ... se amesteca alcoolul cu eventualele bule de apa din motorina si nu afecteaza deloc injectoarele ... bneinteles ca la 10.000 de km ... fac plinul si pun si aditiv cumparat de la peco .... nu am avut niciodata probleme cu ele si sper nici sa nu am ...
Comment
-
Originally posted by BeYh3m View Post.. sunt persoane care au incercat sa vada daca intr-adevar duce atat si au ajuns la 188 km/h si dupa cateva saptamani s-a dus la service sa isi schimbe rampa de injectoare ... ca dupa cum stiti aceastea nu se pot schimba numai cate unul, ci toate odata.
Comment
-
Niciodata nu o sa cada un injector din turatii ridicate. Singura diferenta de functionare la turatii ridicate este ca timpii dintre doua deschideri sunt mult mai mici. Eu unul am rulat cu 170 Km/h si nu am nicio problema. Am aproape 19000 si nicio problema. Mai nou bag numai de la rompotrol, motorina Alto cu 55 cifra cetanica.
Cand pica toate injectoarele, este clar ca este de la motorina. Daca pica doar unul, atunci poate fi un defect de fabricatie.Last edited by adicata2003; 22 May 2009, 09:45.
Comment
-
Salut am 45000 la bord, talpa foarte grea si nu am probleme cu injectoarele. Secretul este ca la alimentare bag aditiv. Aditivii pe care i-am folosit sunt X1R si Cetane Booster cu cu Slick 50. Nu uitati ca motorina ce se gaseste in peco acum e euro 5, adica uscata. Recomand tuturor ca la fiecare alimentare sa bage un aditiv indiferent de motorizare si atunci nu o sa mai aveti probleme cu sistemul de injectie. Eu am un euro 3 de 65 cp, fratele meu la fel, dar neadaugand aditiv si mergand subturat l-au lasat vreo doua injectoare cam tot la kilometrejul asta. Motorina pe care o folosesc de 2 ani jumate este de la Mol, inainte bagam de la Rompetrol dar odata cu scumpirea am renuntat la ei, dar nu inseamna ca nu este buna. Am bagat odata de la Petom motorina cea mai scumpa (nu-i stiu numele) si am facut masina jartea la depasiri. Trageam de ea de parca aveam un camion legat de mine. Atunci n-am avut aditiv la mine si am auzit ca am si eu injectoare pe masina. Astea sunt pataniile mele sper sa alegeti numai ce-i bun pentru masina voastra. Numai bine!
Comment
-
Originally posted by grasuxxxl View PostAm 185000 de km si la 172300 au clacat injectoarele . Am bagat motorina si din urma de la copita calului .Problema lor este si "motorina" ,daca schimbi filtru de motorina cand vezi ca se sufoca motorul si trage ca o baba lesinata .Daca pui filtru de motorina 004 ,nu din targ de 70 ron, se schimba situatia si incepi sa schimbi vitezele mai sus de 1700 rpm poti sa spui ca daca i ti cad injectoarele sub 100 de mii chiar ca esti ghinionist.Asta este o regula de baza la dci turatie cat mai mare
Recomand motorina de la Rompetrol(doar cele oficiale unde se poate plati si cu card-ul lor), in 38000km cat am acum merge super bine motorul si e foarte curata(plus ca e adivata foarte bine).
Comment
-
Originally posted by Android007 View Postam shi yo un logan 1.5 dCI shi nu mai porneste la automat doar cn e rece motorul shi cnd e rece porneste ffffffff greu...cnd e cald tre sa ii dau spray...care ma sfatuieste shi pe mn in privinta asta??pls help
Comment
-
Vorbiti de cativa zeci de mii de kilometri facuti fara probleme de parca v-ati luat Trabant. Nu cad injectoarele pana in 100.000 km decat daca sunt defecte din fabrica, bagati motorina de la vapor sau tractor si/sau nu faceti la timp reviziile. Veniti in Galati sa va arat DCI-uri cu foarte multi kilometri in bord si care nu au vazut niciodata aditivi sau alte prostii si sa vedeti la cati km au picat injectoarele... Hai va salut!
Comment
-
O replica de genul acesta asteptam de la cineva cu Diesel. Se pare ca nu e cazul tau!!! Dupa logica ta fenomenul "injectoare cazute" inseamna defect de fabricatie daca se intimpla pina in 100.000 km!!! Eu am alimentat din Peco nu de la vapoare, nu de la tractoare etc. nu am bagat aditivi si totusi am reparat injectoarele la 53.000 km! Si ca mine sunt destui. Cei mai norocosi le-au reparat pe garantie iar restul cel putin 75% nu recunosc ca au avut probleme cu injectoarele. Urmareste pe internet sa vezi cit de accesate sunt paginile unde se vind injectoare, se repara injectoare etc. Nu neg ca sunt masini care au trecut de 100.000 km si nu au probleme. Procentul oricum este ingrijorator pentru diesel-ari!!!
Comment
-
Originally posted by Android007 View Postam shi yo un logan 1.5 dCI shi nu mai porneste la automat doar cn e rece motorul shi cnd e rece porneste ffffffff greu...cnd e cald tre sa ii dau spray...care ma sfatuieste shi pe mn in privinta asta??pls help, sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
citez de pe un alt forum, probleme tot la un motor renault:
"Da se pot reconditiona injectoarele de common rail, exact asa cum ti s-a spus: se schimba niste pastile in ele. Cu atat se fac si la noi: 100 euro bucata. Oricum e mai bine decat sa dai 14 mil pe unu. Daca pui in rezervor o data la doua-trei plinuri un litru de ulei de motor 5w40 lungesti viata injectoarelor. Problema nu e mizeria (filtrul de combustibil de Renault e unul din cele mai "salbatice" filtre), problema e motorina: este prea uscata. Nu vedeti ca nu se mai deosebeste de benzina aproape. De ce in afara common rail-ul are viata si la noi nu? La noi in nici 50.000 incepi sa ai probleme cu injectoarele.
Sfatul meu curata instalatia si mergi si fa-ti injectoarele, nu e scump.
Cat despre pornire: nu trebuia sa omori bateria. Daca incercai sa o pornesti in viteza pornea imediat. Common rail-ul nu e ca injectia clasica: daca nu-ti merge un injector porneste in 3 pistoane dar porneste. Aici un singur injector daca scapa presiune nu ai presiune de pornire in rampa deci nu porneste veci la turatia cu care invarte electromotorul. La common rail nu pleaca conductele din pompa catre injectoare ci dintr-o rampa comuna. Din pompa pleaca o singura conducta catre rampa. Daca in rampa nu ai minim 200 bari la pornire poti sa-i dai la automat pana dimineata."
credeti ca este plauzibila treaba cu uleiul de motor in rezervor? stiu de la taicamiu ca merge combinatia gaz lampant+ulei in loc de motorina; dar ar ajuta la conservarea injectoarelor adaugarea de ulei in motorina?Last edited by maistoru; 29 May 2009, 23:24.vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !
Comment
Comment