Faza cu uleiul o faceam la un Iveco dar scopul era scaderea consumului. Bagam la fiecare 100 l de motorina 1 l de ulei L 150 (ulei de amestec).
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
fane eu la transit am curaj sa pun si ulei de gatit 100%. acum vorbim despre common railul de la delphi. daca a incercat careva pe piele lui sau daca a auzit din alte surse sa detalieze daca este amabil.vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !
Comment
-
sa imi spuna si mie cineva ce probleme sunt la logan cand se aprinde becul rosu la ulei in bord. am schimbat injectorul si un piston. va roggggggggg vreau si eu un raspuns rapidLast edited by popa eliza; 30 May 2009, 16:08.
Comment
-
Pai daca se aprinde becul de la ulei ori nu ai presiune, ceea ce e grav, ori firul de la sonda de presiune a uleiului e intrerupt. Da mai multe detalii: nu se stinge niciodata sau se aprinde in mers?
Comment
-
Becul la de la ulei ti se aprinde in timp ca functioneaza motorul? Ulei ai in motor ? Daca nivelul de ulei este OK, atunci dau vina pe sonda de presiune (fir iesit sau contact imperfect ).
Iar la treaba cu uleiul in motorina , eu nu am auzit pe nimeni cu common rail sa faca asa ceva . La alte tipuri de diesel , da , se baga cca 10% din capacitatea rezervorului.Last edited by FLORYN; 30 May 2009, 16:31., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
Cauza aprinderii martorului se vede exact pe tester, pot fi mai multe posibile cauze si e greu de dat cu presupusul. Scoate fum masina?
Comment
-
Originally posted by popa eliza View Postsa imi spuna si mie cineva ce probleme sunt la logan cand se aprinde becul rosu la ulei in bord. am schimbat injectorul si un piston. va roggggggggg vreau si eu un raspuns rapid
nu scoate fum si abia i-am schimbat uleiul. se aprinde becul dupa ce merg ceva km cu ea. poate se incinta uleiul ala? zic si eu...
Comment
-
Mai bine mergi la service. Daca chiar scade presiunea nu e de joaca.
Comment
-
Originally posted by FLORYN View PostBecul la de la ulei ti se aprinde in timp ca functioneaza motorul? Ulei ai in motor ? Daca nivelul de ulei este OK, atunci dau vina pe sonda de presiune (fir iesit sau contact imperfect ).
Iar la treaba cu uleiul in motorina , eu nu am auzit pe nimeni cu common rail sa faca asa ceva . La alte tipuri de diesel , da , se baga cca 10% din capacitatea rezervorului.
Comment
-
Cred ca Florin s-a gandit la 1%. Oricum, daca totusi cineva incearca treaba asta, trebuie bagat un ulei de amestec, ideea e sa ramana in suspensie, nu sa se depuna pe fundul rezervorului.
Comment
-
mie imi zicea cineva mai de una zi,ca ar trebui bagat un magnet in rezervor,sa re lipeasca de el eventuala pilitura rezultata din frecarea pieselor din pompa de injectie(motorina prea uscata de la noi).Acum daca scapa totusi pilitura in coloana de alimentare si mai e si magnetizata...oare nu-i fac mai rau? Voi ce parere aveti ?
Comment
-
salutare
nu prea stiu ce sa mai cred
am un 1,5 dci
nu merg deloc subturat ba chiar conduc destul de sportiv daca pot sa zic asa
filtrul de motorina l-am schimbat la 10000 km
motorina am bagat numai de la rompetrol(am luat-o chiar si in canistra din peco si am streurat-o acasa)
masina a mers foarte bine pina la 61000km
acum am 61500km si am injectoarele "BUNE DE ARUNCAT" dupa cum mi-au spus cei din service
da foarte multa motorina pe retur
m-ar interesa daca stie cineva un loc anume care sa le reconditioneze si sa garanteze pentru lucrare
Comment
Comment