este euro 3 sau euro 4 masina? sa ne zici si noua cum ai rezolvat cand termini
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by mirita adrian View Postsalutare
nu prea stiu ce sa mai cred
am un 1,5 dci
nu merg deloc subturat ba chiar conduc destul de sportiv daca pot sa zic asa
filtrul de motorina l-am schimbat la 10000 km
motorina am bagat numai de la rompetrol(am luat-o chiar si in canistra din peco si am streurat-o acasa)
masina a mers foarte bine pina la 61000km
acum am 61500km si am injectoarele "BUNE DE ARUNCAT" dupa cum mi-au spus cei din service
da foarte multa motorina pe retur
m-ar interesa daca stie cineva un loc anume care sa le reconditioneze si sa garanteze pentru lucrare
Comment
-
cand mergi la peco si alimentezi daca observi camioanele au altfel de pompe cu debit marit si altfel de motorina cu mai multa GLICERINA,pt a nu le ingheta motorina pe tevi si in rezervor,de ce pt ca ei au rezervoarele expuse
daca tu bagi mtorina din rezervorul unui camion risti sa strici injectoarele si te miri de ce,pt ca tu stii ca alimentezi de la pompa
principiul de aprindere e acelasi ca si la o masina mica,dar duzele de la injectoare nu,un camion pargurge sute de mii de km la turatii,pe cand tu doar 5000 km intr-un an si la turatie de consum
GLICERINA se depune pe duza injectorului daca iei din camioane motorina si o face sa se calmieze(pietrifice) sau sa se infunde si atunci pac pac cade injectorul
eu am 62.000 km si filtrul de motorina l-am schimbat o data la 35.ooo km si acum am 37.ooo km si nu am de gand sa al schimb
purjat la fiecare 5000 km,plinul e mereu facut,vara la tac-ul pistolului(pe caldura nu e bine sa faci plin ochi ca trebuie si el sa elimine gazele prin supraplin altfel risti sa iti bubuie rezervorul,indiferent ca e benzina sau motorina si nu stii de ce)iarna ochi sa nu faca condens
apropo si eu alimentez de cand am masina numai si numai la OMV
si cand am lucrat pe camion niciodata nu am facut prostia sa imi bag din el sincer vb sau de la vreo alta pompa
preferam sa bag 10 L intr-un bidon de la pompa normala bine o plateam tot cu cardul asa....
dar niciodata de la pompa pt camioane
DRIVE SAFE
mai bine iti iei un aditiv de curatera la 10 mii km si al bagi in rezervor si mergi mai turata cu ea decat cine stie ce service-uri care din tantar iti face armasar(turata inseamna 2500-3000 rot/min.,nici sa o omori)Last edited by AGENTUL NYT; 20 June 2009, 16:33.sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Originally posted by B 74 NYT View Postcand mergi la peco si alimentezi daca observi camioanele au altfel de pompe cu debit marit si altfel de motorina cu mai multa GLICERINA,pt a nu le ingheta motorina pe tevi si in rezervor,de ce pt ca ei au rezervoarele expuse
daca tu bagi mtorina din rezervorul unui camion risti sa strici injectoarele si te miri de ce,pt ca tu stii ca alimentezi de la pompa
principiul de aprindere e acelasi ca si la o masina mica,dar duzele de la injectoare nu,un camion pargurge sute de mii de km la turatii,pe cand tu doar 5000 km intr-un an si la turatie de consum
GLICERINA se depune pe duza injectorului daca iei din camioane motorina si o face sa se calmieze(pietrifice) sau sa se infunde si atunci pac pac cade injectorul
eu am 62.000 km si filtrul de motorina l-am schimbat o data la 35.ooo km si acum am 37.ooo km si nu am de gand sa al schimb
purjat la fiecare 5000 km,plinul e mereu facut,vara la tac-ul pistolului(pe caldura nu e bine sa faci plin ochi ca trebuie si el sa elimine gazele prin supraplin altfel risti sa iti bubuie rezervorul,indiferent ca e benzina sau motorina si nu stii de ce)iarna ochi sa nu faca condens
apropo si eu alimentez de cand am masina numai si numai la OMV
si cand am lucrat pe camion niciodata nu am facut prostia sa imi bag din el sincer vb sau de la vreo alta pompa
preferam sa bag 10 L intr-un bidon de la pompa normala bine o plateam tot cu cardul asa....
dar niciodata de la pompa pt camioane
DRIVE SAFE
mai bine iti iei un aditiv de curatera la 10 mii km si al bagi in rezervor si mergi mai turata cu ea decat cine stie ce service-uri care din tantar iti face armasar(turata inseamna 2500-3000 rot/min.,nici sa o omori)
Ai perfecta dreptate.. chear acuma intr-o zis ii ziceam la un prieten exact ce ai zis tu.... raspunsu lui: "ii mai buna motorina aia de camione ptr ca nu o sa ai probleme cu injectoarele ca vezi doamne ca la camion nu pica injectaorele"...... raspunsul meu nu m-am putut abtine )
Partea cu aditivu nu o recomand, mie la logan mi s-au dus injectoarele din cauza aditivului si motorina numai din OMV si PETROM am bagat in logan.. numai bineLast edited by Tudor_cj; 20 June 2009, 19:26.2004 Dacia Logan 1.4MPi
2006 Dacia Logan 1.5dCi
2007 Opel Astra H 1.7CDTI
Comment
-
aditiv pt curatare injectoare cred ca am vrut sa zic nu de cifra octanica
pai nu al bagi la fiecare plin al bagi la cca 10 mii km
si sa ai dam si tipului cu anvelopele o mina de ajuto,se potrivesc 225/45/17 cu siguranta pe spate pe fata 225 nu stiu daca mere aceasta fiind latimea anvelopei daca ai janta de 7j care iese in exterior se vor potrivi si pe fata daca nu si ai 6,5j nu te inhama la cheltuieli fara sa verifici puneo pe masina si vezi daca meresigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Asta cu pompa cu debit marit pt camioane cu mai multa glicerina e un pic apa de ploaie/povestiri din folclor.
Tot asa stiu pe unu' care baga la dizal numai de la pompa de camioane pt ca (spune el) aia sigurat nu e sfintita si are peste 200.ooo km fara probleme la injectoare.
Iarna cand alimentati de la pompa ce bagati? Motorina de vara? Aia n-are in ea subst antiinghet?
Comment
-
Astazi am schimbat filtrul de motorina la reprezentanta.pret 178 Ron cu tot cu manopera.Am cerut filtrul vechi acasa,si l-am taiat cu foarfeca de tabla,sa vad ce are in el.Am scos filtrul propriuzis,am rupt hirtia,si am desfasurat-o ca sa vad cit e de imbicsita,si cu ce.Filtrul asta e facut din doua hirtii suprapuse:una mai tare si cu gaurele ca virful de ac,cred eu ca pentru suport,si una foarte subtire,fi moale,care e pentru filtrare,si care era plina de depuneri unsuroase.Am frecat intre degete depunerile,si parca ar fi avut si un nisipel foarte finut printre ele.Apoi am pus folia aceea la uscat,si am incercat cu un magnet sa vad daca nu e cumva pilitura.Magmetul nu a reusit sa ridice hirtia nici dupa ce am taiat-o bucatele mici cam cit un banut de 5 bani...Acum as vrea si eu sa stiu daca asta inseamna ca nu e pilitura...sau daca stie cineva din ce sunt facute piesele in pompa,sa nu fie din aluminiu,ca intru la idei.Motorina am bagat-o decantata,si trecuta prin sita...atunci cind nu am bagat direct din pompa.
Comment
-
Originally posted by Octavian___30 View PostAsta cu pompa cu debit marit pt camioane cu mai multa glicerina e un pic apa de ploaie/povestiri din folclor.It's nice to be important but it's more important to be nice!
Comment
-
salut!!! mai spuneti si voi de pe unde alimentati si ce probleme ati avut . Eu unu am alimentat numai de la rompetrol vreo 80.000 Km si nu am avut nimic desi am facut taxi cu ea , acum am mai auzit ca motorina de petrom ar fi mult mai buna ca cica nu ar fi asa uscata ca cea de rompetrol nici nu stiu ce sa mai cred!!!! Stilul de condus e mai turat tot din frica injectoarelor desi pana acum nu a cazut nici unul![B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV
Comment
-
Si eu tot numia rompetrol rar de tot altceva 52000km fara probleme inca, eu am auzit ca motorina de la petrom ar fi printre cele mai proaste( cred ca se vede si dupa pret). Ce motor ai euro 3 sau euro 4? Ca astea euro 4 nu prea mai au probleme la injectie.
Comment
-
Vă salut!
Nu am reușit să îmi fac o idee clară în legătură cu impactul motorinei Euro5 asupra injectoarelor unui motor Euro3.
Am mai auzit de soluția uleiului în motorina pentru "îngroșarea" acesteia dar nu știu cât de bună este, părerea mea e că deloc.
Nu reușesc să înțeleg nici de ce tragi cu pușca după o benzinărie cu motorina Euro4, dar în fine asta e off-topic și dacă mi se permite să îl continui puțin (deși sunt sigur că e discutat mult și în alte părți) care benzinării sunt recomandate (citisem pe aici ceva de alimentat doar de la benzinării autorizate sau ceva de genul, eu cum îmi dau seama de așa ceva?)
Alimentatul de la camionagii ar fi o soluție, deși nu bună din câte am citit, de a mai motorina Euro4 poate chiar Euro3, nush.Succesul nu e determinat de ceea ce obţii când ajungi la destinaţie, ci de ceea ce devii de-a lungul drumului. [Zig Ziglar]
Comment
-
Originally posted by SiC41 View PostVă salut!
Nu am reușit să îmi fac o idee clară în legătură cu impactul motorinei Euro5 asupra injectoarelor unui motor Euro3.
Am mai auzit de soluția uleiului în motorina pentru "îngroșarea" acesteia dar nu știu cât de bună este, părerea mea e că deloc.
Nu reușesc să înțeleg nici de ce tragi cu pușca după o benzinărie cu motorina Euro4, dar în fine asta e off-topic și dacă mi se permite să îl continui puțin (deși sunt sigur că e discutat mult și în alte părți) care benzinării sunt recomandate (citisem pe aici ceva de alimentat doar de la benzinării autorizate sau ceva de genul, eu cum îmi dau seama de așa ceva?)
Alimentatul de la camionagii ar fi o soluție, deși nu bună din câte am citit, de a mai motorina Euro4 poate chiar Euro3, nush.
Iar daca pui ulei in motorina pentru ingrosare o sa ai depuneri pe injectoare alimentatul de la camionagii nu il recomand
Comment
-
cu debitul marit ma refeream la pompa peco unde alimenteaza camioanele nu la cea de injectie si iti garantez eu ca nu e folclor,am ani lucrati pe asa ceva si stiu cum e cu pompa pt camione si cea pt autoturisme,daca prietenul sau cine alimenteaza camionul la cea pt autoturisme atunci nu are probleme cu cea mica,dar daca el nu isi baga iarna aditiv pt inghet in motorina la camion eu ma fac popa
nu o zic cu suparare si nici nu ma supar de felul tau de a vb,iar substanta antiighet o are ambele stiluri de motorina dar nu in cantitati per 1 litru cum o are cea de camion,diferenta exista iti garantez eu
DRIVE SAFEsigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Am vb azi cu un prieten care are Clio cu motor de 1.5Dci 65cp idem ca la Logan din ala fara intercooler.Are 145000 si a schimbat injectoare zilele astea.Reparatia si-a facut-o la Renault si l-a costat in jur de 3800-4000lei,adica asta incluzând consatarea cu laptopul,reparatia(schimbat cele 4 injectoare+conductele de legatura)si apoi iar o diagnoza la tot ce se poate cu laptopul.Mecanicii i-au zis ca a avut mizerie in ele,dar problema mai mare nu e de la motorina ci de la pompa de injectie.Sunt proaste,material foarte prost si se uzeaza(se rod)repede si pilitura aia din uzura lor se duce in injectoare si le distruge iremediabil.
Comment
Comment