Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by tavi_gg View Post
    Am 66.000. Pe injectoare am dat 2000 ron de la cineva din Baia Mare care le aduce direct din Franta.
    Nu ai incercat sa cureti injectoarele
    ca doar se pot curata

    Comment


    • Injectoarele se reconditioneaza, insa costa in jur de 400 ron bucata. Eu consider ca pilitura apare datorita faptului ca masina merge rar, si cand merge se merge cu motorul subturat. Nu imi explic cum unele loganuri de firma , care merg in fiecare zi cel putin 100 km, si sunt forjate la maxim nu au probleme cu injectoarele nici dupa 100000 km.

      Comment


      • Nu meg rar. Cam 30 km pe zi. Am 2 ani jumate si am facut 66.000 km. Mai mult in oras cei drept dar nu merg nici subturat. Chiar nu stie nimeni exact de ce aprare aceasta pilitura?

        Comment


        • Am un Logan diesel de 65 CP din Feb 2006 si am o mare problema cu cel putin un injector, la relanti imi trepideaza ff tare masina, iar cand accelerez in forta, adica mai brusc, imi bate ceva la motor, cineva mi-a spus ca e un injector...si ca trebuie schimbat. Mai are cineva problema asta?
          Daca a ajuns sa bata un injector mai poate fi reparat?
          Multumesc.

          Comment


          • Poate fi reparat dar mai bine il schimbi e mai scump dar e mai sigur pt tine si pt motor.

            Comment


            • asta implica sa schimb toate 4 sau doar cel/cele bulite?
              unde as putea sa le gasesc cel mai ieftin? masina nu mai este in garantie.

              Comment


              • Originally posted by Flipper View Post
                Poate fi reparat dar mai bine il schimbi e mai scump dar e mai sigur pt tine si pt motor.
                E adevărat ce spui. în mod normal cine ajunge în situaţia ingrată de a nu mai putea folosi maşina din cauza injectoarelor are, din punctul meu de vedere mai multe variante de rezolvare a situaţiei, în funcţie de bugetul care îl are la dispoziţie.
                Prima şi cea mai recomandată este pentru cei cu buget de "neamţ" şi presupune înlocuire pompă de înaltă presiune, injectoare, filtru de motorină, conducte şi rezervor(aici merge şi o spălare a celui existent) + manoperă. Asta ar fi varianta optimă dar cum bugetul unui român nu se compară cu al unuia din Comunitatea Europeană suntem nevoiţi să improvizăm. Iar de aici decurg restul de variante pe care nu o să le enumăr. Fiecare dintre noi ajunşi în situaţia respăectivă o va alege pe cea potrivită buzunarului!!!
                Din experienţă proprie pot să vă spun ce am făcut eu şi sper să vă folosească. Când am constatat că motorul nu mai funcţionează corespunzător am făcut testul de injectoare şi pompă de înaltă presiune la o reprezentanţă Renault(nu Dacia) în urma căruia mi s-a spus că injectoarele sunt terminate(la 51000 km) iar cantitatea de pilitura găsită în filtrul de motorină este nesemnificativă. Mi s-a recomandat doar înlocuirea injectoarelor nu şi a pompei de înaltă presiune care spuneau ei că ar putea merge chiar cât una nouă. Întrucât nu dispuneam de banii necesari pentru a pune injectoare noi am optat pentru repararea acestora la un dealer Delphi din Timişoara. Reparaţia a durat 2 ore şi jumătate şi a inclus proba de drum. A fost obligatoriu înlocuirea filtrului de motorină cu unul original Renault( aveam filtru Uniflux - EVITAŢI-LE). Garanţia a fost de 3 luni cu condiţia spălării rezervorului la un service autorizat, lucru care l-am şi făcut. De atunci am parcurs 17000 de km răstimp în care am făcut şi 2 teste la injecţie. Deocamdată nu sunt probleme şi sper să nu fie curând!!!
                Celor care nu au probleme de acest gen le doresc nici să nu le aibe iar celor ghinionişti ca mine le doresc mai mult NOROC pe viitor!! Pentru că e chiar noroc în a nu avea probleme cu DCI-urile!!!

                Comment


                • CUm arata pilitura din filtru ce culoare avea etc?
                  Ce inseamna ca motorul nu ami functiona corespunzator care au fsot simtomele la tine?

                  Comment


                  • Primul simptom a fost acea păcănitură de care ai spus şi tu care apărea cam la 3000 de turaţii. Am făcut testarea la 51000 de km şi m-am mai târât până la 53000 km când deja era supărător ce se întâmpla: Pornire grea şi la rece dar mai ales la cald!!!

                    Comment


                    • fratilor,
                      eu nu stiu ce sa mai cred,sunt aici o groaza de neavizati care dau o gramada de sfaturi.Eu cred ca mai si cautati problemele.
                      Eu am un dci din 07 2006 de 65cp,i-am facut un remap in vara lui 2009,am doar 40000 km,dar merge foarte bine.La capitolul turatii sta intre 2500 si 300 rot/min.Am sa-i rog pe qceia care nu au habar cat de cat de mecanica sa nu-si mai dea cu presupusul.Amuzat am vazut cum un coleg de pe forum nu-si mai ia diesel din cauza voastra(cei neavizati).Cunosc dci-uri cu sute de mii de km fara probleme,numai bucse si capete de bara.Nu mai vorbiti din povesti ca, sa stiti,la unii functioneaza si paranoia.Povestiti de pacanituri,tacanituri si alte zgomote,in curand la toti o sa ni se para ca le auzim.Vedeti-va de treaba,puneti motorina de la pompa,schimbati filtrul de motorina la fiecare revizie si veti merge multi ani si multi km cu masina asta pe care voi o blamati atat de tare.
                      Drumuri bune si scuze daca am fost mai critic.

                      Comment


                      • @remusnistor eu chiar sunt neavizat, dar tu? Pe o scara de la 1 la 10 cam cat de avizat esti? Stiai ca la 40.000 km daca-ti pica injectoarele poti sa-ti dai cu ciocanul in fudulii si sa nu mai joci niciodata la LOTO? Tu stii ca la numarul de kilometri pe care ii ai in 3 ani, nu ti-ai acoperit nici macar 1/3 din diferenta de bani data pe motor fata de un 1.4MPI? Stii cat costa un injector de DCI fata de unul MPI (si chiar daca schimbi injectoarele la 100.000 km cu unele noi, ajungi spre 0 cu economia de motorina)? Stii cat costa o pompa de inalta presiune? Eu nu spun cu rautate, dar puneti si faceti niste calcule si o sa vedeti diferenta dintre DCI si MPI, va doresc foarte multi kilometri cu orice tip de motorizare!
                        P.S. Si daca nu te intereseaza pacaniturile si tacaniturile sa stii ca ele totusi exista si nu duc spre bine...

                        Comment


                        • Si amea la 40k km mergea bine dar acum la 57k km pacane un injector. O sa iti vina si tie randul desi sincer nu iti doresc, si nu o sa mai fi asa tare in gura si ai sa zici si tu ca nu iti mai trebuie logan cat o sa traiesti cand ai sa dai 2500euro pe un sistem de injectie. Sunt si loganuri care ajung la sute de mi de km fara probleme la injectie dar sunt la fel de multe care au probleme inca din primi 20-30k de km, asa ca loganul diesel e o loterie. Eu am pus numai piese de origine pe ea, revizii la timp, motorina numai din benzinarii mari si tot a inceput sa pacane unul sau mai multe injectoare.

                          Comment


                          • Originally posted by remusnistor View Post
                            fratilor,
                            eu nu stiu ce sa mai cred,sunt aici o groaza de neavizati care dau o gramada de sfaturi.Eu cred ca mai si cautati problemele.
                            Eu am un dci din 07 2006 de 65cp,i-am facut un remap in vara lui 2009,am doar 40000 km,dar merge foarte bine.La capitolul turatii sta intre 2500 si 300 rot/min.Am sa-i rog pe qceia care nu au habar cat de cat de mecanica sa nu-si mai dea cu presupusul.Amuzat am vazut cum un coleg de pe forum nu-si mai ia diesel din cauza voastra(cei neavizati).Cunosc dci-uri cu sute de mii de km fara probleme,numai bucse si capete de bara.Nu mai vorbiti din povesti ca, sa stiti,la unii functioneaza si paranoia.Povestiti de pacanituri,tacanituri si alte zgomote,in curand la toti o sa ni se para ca le auzim.Vedeti-va de treaba,puneti motorina de la pompa,schimbati filtrul de motorina la fiecare revizie si veti merge multi ani si multi km cu masina asta pe care voi o blamati atat de tare.
                            Drumuri bune si scuze daca am fost mai critic.
                            Ai fost critic şi NEAVIZAT!!! Îţi doresc să ajungi şi tu la măcar 100000 km şi să nu ai probleme cu injectoarele. Iar dacă totuşi vei avea să-ţi aduci aminte de ceea ce ai postat acum. Ceea ce am postat eu nu a fost altceva decât adevăr iar dacă erai un pic curios vedeai că este un fenomen cu o amploare destul de mare. Cunosc cazuri de diesel-ari care au înlocuit sau reparat injectoare între 24000 şi 40000 de km. Cei câţiva "neavizaţi" care am spus aici ce am păţit suntem doar vârful aisberg-ului cum s-ar zice. Sunt mulţi care au păţit-o şi de ruşine sau din alte motive le-au reparat pe garanţie(cei norocoşi) sau pe cheltuială proprie(cei mai puţin norocoşi) şi nu au mai spus la nimeni nimic. Caută paginile de internet unde se vând sau se repară injectoare de logan. Vei avea o mare surpriză să vezi ce vizitate sunt.
                            Am mai spus-o şi în alte posturi, sistemul de injecţie Delphi este unul foarte performant dar doar în condiţiile unui carburant de calitate. Lucru care în România cam lasă de dorit.
                            Aşa că prietene eu spun să mai studiezi şi după aceea să vii să faci pe AVIZATUL!!! Am văzut că eşti la primul post pe forum! Păcat!! Ţi-ai făcut o intrare de NEAVIZAT!!!

                            Comment


                            • dci snt niste motoare foarte bune din pacate injectia este foarte proasta ......
                              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                              Comment


                              • A zis si el , nu a dat cu paru .Fiti mai intelegatori .E totusi un forum si nu Congresul PCR (cei mai batrani stiu).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google