Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • salut am si eu un logan 1.5 dci nu am stiut unde sa scriu asa k am postat aici problema mea in ultimul timp nu foarte des da se intampla se tureaza singura masina ajunge pana la 4000-5000 de ture atunci cand e pe liber cand schimb vitezele ceea ce ma cam sperie a auzit cineva de asa ceva ati putea sa imi ziceti si mie cam care ar fi problema

    Comment


    • asta chiar le intrece pe toate eu unul nu am auzit pe cineva pana acum, doar la masinile clasice diesel vechi se intampla asa cand consuma ulei
      Last edited by cata29; 16 September 2009, 22:43.

      Comment


      • Acuma astia care ati avut probleme cu injectoarele, va rog sa fiti sinceri!!!! Voi ati alimentat motorina numai de la statii autorizate si consacrate, sau de la diverse surse? Va rog eu fiti sinceri.





        Si sa mai stiti o chestie, nu injectia Delphi e problema , ci combustibilul. Am inlocuit la un Audi A5, (motor 3.0l V6 TDI) cu injectie Bosch, tot sistemul de alimentare. Pompa a produs pilitura. Cost deviz (fara manopera) 36.800 lei. Reparatia a fost facuta pe garantie. Asa ca nu mai ziceti de injectia Delphi ca e proasta. Combustibilul e prost.
        Last edited by adicata2003; 16 September 2009, 23:30.

        Comment


        • daca la acelasi combustibil prost, la 1 bosch picat ai 10000 de delphi picate, parca-ti pui niste semne de intrebare despre delphi aia...zic si eu, nu dau cu parul
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • ce v-am zis eu a fost doar un exemplu, dar am avut mult mai multe cazuri.


            Astept raspunsul vostru la intrebarea: De unde alimentati cu motorina????

            Comment


            • Exista aici un thread unde discutam de provenienta motorinei.
              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

              Comment


              • nu ma intereseaza ce au zis altii. Eu as vrea ca cei ce se plang ca au probleme, au curajul sa recunoasca precum ca folosesc motorina din surse nesigure.






                Apropo link-ul nu duce nicaieri!

                Comment


                • Originally posted by adytzu1988 View Post
                  salut am si eu un logan 1.5 dci nu am stiut unde sa scriu asa k am postat aici problema mea in ultimul timp nu foarte des da se intampla se tureaza singura masina ajunge pana la 4000-5000 de ture atunci cand e pe liber cand schimb vitezele ceea ce ma cam sperie a auzit cineva de asa ceva ati putea sa imi ziceti si mie cam care ar fi problema
                  Din cate stiu la diesel accelerarea se face electronic , prin comanda de la un senzor .Poti incepe verificarea de acolo.

                  Comment


                  • eu al.imentez decand am masina nu mai de la rompetrol si am mai pus si de la petrom dar in cantitati mici si motorina o trec prin pilnie de benzina

                    Comment


                    • si eu la fel numai rompetrol. Compustibilul influenteaza intr-o mica masura defectarea sistemului de injectie. Adevarata chestiune care cauzeaza probleme la sistemul de injectie este proasta fabricatie si materialele de proasta calitate folosite la fabricarea pieselor. Deci problema e la delphi nu la combustibilul n ostru. EU stiu pe cineva cu o skoda octavia care are 180000km si deseori alimenteaza cu motorina de la vapoare si locomotive (lucreaza la santierul naval) si acea masina nu a avut nici o problema la injectie. Deci trageti voi concluziile. Injectia BOSCH e buna, DELPHI e de toata jena asta e concluzia mea. Pacat ca noi romanii suntem fraieri si cumparam tentativa asta de masina numita logan 1.5DCI. Eu unul in viata mea nu osa mai cumpar masina cu injectie delphi si am sa le recomand si la altii sa nu mai cumpere astfel de masini.

                      Comment


                      • salutare

                        treaba cu injectoarele s-a intamplat si la mine la munca la 2 loganuri diesel, de remarcat faptul ca motorina se baga numai de la statie cu "inel"
                        +inca 3 cunostinte cu aceasi problema.

                        deci , in majoritatea cazurilor de vina este producatorul.....

                        Comment


                        • @adicata tu vrei sa dovedesti ca sistemul Delphi este extraordinar si minunat si ca doar combustibilul este de vina?

                          Comment


                          • Nu vreau sa spun ca este formidabil, dar vreau sa spun ca defectarea sistemului de injectie are ca vina peste 80 % , combustibilul. Eu lucrez in service si am intalnit foarte multe cazuri. Octavia aia de care zici tu, cu siguranta era motor "ALH", adica are injectie clasica(nu common-rail). Are pimpa de injectie rotativa. La motoarele alea poti baga orice motorina. Iar daca se strica, sunt foarte ieftine in comparatie cu common-rail.

                            Comment


                            • pai si atunci care e smecheria sa pui common-rail daca e mai rezistent sistemul clasic de injectie?
                              vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                              Comment


                              • Originally posted by maistoru View Post
                                pai si atunci care e smecheria sa pui common-rail daca e mai rezistent sistemul clasic de injectie?
                                Pai injectia se face la presiuni mult mai mari de unde rezulta pulverizare mult mai fina de unde ardere mult mai buna deci randament mai bun deci consum mic si putere mai mare.
                                Riscul? Cel de mai sus, carburant prost si banii economisiti se duc pe reparatii, de multe in procente mai mari decat s-a facut economie!
                                Concluzia: intentie buna, practica ne omoara!
                                Last edited by emanu900; 21 September 2009, 00:41.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google