Domne dar de ce injectoarele si pompele bosch se strica mult mai rar decat delphi? Tot dincauza combustibilului? Asta cu combustibilul e o aberatie, adevarata problema e in fabrica delphi. Eu la motorul 1.9DCI(injectie bosch)de la la renault nu am auzit pe nimeni cu injectoare picate sau pompa stricata, pe cand la motoarele 1,5DCI aud in prostie oameni care se plang ca leau cazut injectoare, pompa. Ce aia cu 1.9DCI nu alimenteaza din aceleasi statii din care pun si astia cu 1.5?
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Răspunsul puteai să ţi-l dai singur!!! Erai pe aproape!!! Vorbim de două sisteme de injecţie: Bosch şi Delphi!! Alimentăm din aceleaşi pompe. Bosch merge, Delphi se strică!!! Ce concluzie se poate trage??? Că Renault, pentru a reduce costurile de fabricaţie la Logan a preferat să pună Delphi şi nu Bosch. Pentru că făcându-şi socotelile au ajuns la concluzia că totuşi sistemul de injecţie Delphi rezistă până când maşina iese din garanţie iar după aceea nu-i mai interesează!!! La cât îşi permit mulţi români să circule cu maşina, majoritatea vor epuiza garanţia chiar dacă e extinsă la 3 ani. Iar injectoarele Delphi încep să cadă după 50 000 km când garanţia este de domeniul trecutului!!!
Comment
-
Am pus alte injectoare, de pe un alt dci, masina porneste acum ceea ce nu facea inainte, dar:
1. A doua zi dimineata am vrut sa o pornesc si nu a pornit la prima cheie si mi-a dat mesajul INJECTION A CONTROLER, injectoarele sunt ok, nu scapa pe retur/
Acum ce e de facut? trebuie scrise in calculator sau mai sunt si alte probleme la masina? Tin sa precizez ca masina trage mai slab decat tragea inainte, e moale pedala fata de cum era inainte, chiar nu stiu care mai poate fi problema. Se poate sa fie mai lenta din cauza ca s-a mers subturat cu cealalta masina sau stiu eu?Cateodata masina porneste la sfert de cheie si dupa ce sta cateva ore, dar cateodata invarte mai multe, am observat ca nu stiu din ce motive, scapa putina motorina pe conducta, un mecanic imi spunea ca poate fi si din pompita de amorsaj aceasta scapare, acuma nu stiu va rog sa ma lamuriti si pe mine. MultumescRenault Scenic II
Dacia Logan 1.4 MPI
Comment
-
Pai ai pus de pe logan pe logan? acelasi euro 4? sau 3? sau te-ai amestecat cu vre-un dci de pe renault, acolo e mai complicata treaba ca de la kangoo incoace au schimbat peste 10 tipuri de injectoare , le clasifici dupa culoarea inelelor de plastic din capatul injectoarelor : verde, galben , albastru portocaliu etcPain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Deci motorul e 1.5 dci 60 kw 82 cai euro 3, am luat injectoarele de pe un megane care la fel are, 1.5 dci 60 kw 82 cai euro 3 doar ca asta e din 2006 si a mea mai batrana cu 2 ani.
Problema e urmatoarea: mesajul care-l primesc la bord pt injectoarele defecte e INJECTION DEFAILANCE iar al-2-lea mesaj INJECTION A CONTROLER care nu stiu ce e.
Dupa ce am schimbat injectoarele a disparut primul mesaj, dar a ramas al-2-lea.
Masina fata de cand aveam injectoarele vechi, acum porneste dar la rece, la a-2-3-a cheie iar la cald la sfert, nu stiu ce sa fie, sigur ceva mai e defect. Vreau sa va intreb, daca masina mi-a pornit, mai e nevoie de scris injectoarele in calculator sau le-a recunoscut el? MSRenault Scenic II
Dacia Logan 1.4 MPI
Comment
-
In primul rand instalatia de alimentare trebuie sa fie perfect etansa sa nu scape motorina pe nicaieri, iar tu ziceai ca scapa pe la un furtun. Schimba furtunul sau fai ceva sa nu mai scape pt ca masina cand sta oprita mai mult timp ramane fara motorina pe alimentare pt ca intra aer pe acolo si deaia porneste greu. Asa am patit si eu si aveam un furtun spart la returul unui injector.
Comment
-
Da intradevar cand merg dimineata la ea si ma uit aici pe furtunele de langa pompa nu sunt bule, dar de la pompa de amorsare si pana in filtru este aer, daca amorsez acolo se amorseaza, merg astazi sa pun o valva unisens langa pompita sa vad daca rrezolv ceva, tot nu stiu ce e mesajul acela cu INJECTION A CONTROLERRenault Scenic II
Dacia Logan 1.4 MPI
Comment
-
ar fi bine sa scrii injectoarele in ECU. eu zic ca nu o sa mai ai probleme.. in afara de cele mecanice furtun spart.. etc ce s-a vorbit mai susturbo makes torque and torque makes fun
LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5
Comment
-
Gata, am fost si am scris injectoarele si s-a rezolvat problema, acum trebuie sa rezolv problema bulelor de pe conducte, dupa ce sta mai mult timp invarte putin mai mult decat de obicei, sper sa nu apara alte probleme;)Renault Scenic II
Dacia Logan 1.4 MPI
Comment
-
Domnilor posesori de Logan diesel. Personal nu deţin un astfel de model, sunt doar pasionat de maşini şi din această cauză postez aici. Eu deţin un Peugeot 406 HDI, de 109 CP, care are injecţie common-rail Bosch. Am rulat 160.000 km, numai în România, am alimentat din staţii PECO şi din bidoane, dar nu am nici cea mai mică problemă. Cred că de vină este sistemul Delphi, nu în sensul că este prost, ci în sensul că este prea sensibil şi chiar necesită un carburant deosebit. Pe alte forumuri am citit că o soluţie ar fi adăugarea în motorină a unui ulei special.Last edited by mariussuiram; 13 December 2009, 20:19.
Comment
-
forumistii opel erau invatati de un neamt sa adauge ulei la un plin de motorina.neamtul sustinea ca merge bine masina de cand baga ulei in motorina.incercati si voi.pana una alta eu am probleme cu dopurile de gheata formate pe conducte de la apa din motorina.am incercat sa pornesc motorinarele.din 3 de la firma a pornit unul.deci ...benzina rulz.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Revenind la aceste injectoare şi pompe "păcătoase" de sorginte Delphi: cineva mai sus a întrebat posesorii de Logan Diesel, de unde alimentează cu motorină. Printr-o simplă deducţie logică, se poate stabili că posesorii de Logan Diesel mai alimentează şi din surse alternative, întrucât cine îşi cumpără un autoturism diesel este o persoană mai economă şi vrea să beneficieze de unele avantaje, aşa că, nu se "poate abţine". Eu sunt un exemplu în acest sens, fratele meu la fel (are un BMW 530 din 2006), ceilalţi de ce nu ar face la fel? Numai că eu alimentez dintr-o sursă "alternativă" absolut sigură: de la cumnatul meu. Ştiţi de unde am dedus cele de mai sus: am o cunoştinţă care deţine o firmă de taxi, având mai multe Renault-uri Clio cu motoare diesel de 1,5 DCI. Toate au trecut de 300.000 km şi nu au avut probleme la pompe şi injectoare, numai pe la turbine, dar a alimentat pe bază de card numai de la Lokoil.Last edited by mariussuiram; 25 December 2009, 12:21.
Comment
Comment