Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai la Clio sistemul de injectie e un pic diferit de Logan, pompa de joasa presiune, care e suspectata de producerea piliturii se afla in rezervor, adica inainte de filtru.
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • Cu toate acestea, am un coleg care are Renault Clio Symbol, 1,5 DCI, 85 CP, care a schimbat toate injectoarele şi pompa de înalte la 45.000 km. Mecanicul i-a spus că a avut pilitură în pompă şi injectoare. Colegul mi-a povestit că a alimentat motorină de pe la un tractor al tatălui său. Un alt prieten alimentează la un Renault Clio Symbol de 1,5 DCI, 85 CP, tot din rezervorul tractorului tatălui său (fără ca acesta să ştie) şi nu a avut nicio problemă. Are acum vreo 90.000 km. Cu toate acestea, pe la 45.000 km a schimbat în garanţie injectoarele şi pompa (cu o atenţie în service), după ce, în prealabil alimentase motorină cumpărată de la angajaţii civili ai unei unităţi militare (a bănuit că au pus cherosen în motorină pentru a o "spori"). Se pare că faza cu ceva ulei în motorină, ar fi benefică totuşi. Dar, cine are curajul să "testeze" şi să ne spună şi nouă? Poate cineva care are un Logan Diesel de serviciu?
      Last edited by mariussuiram; 27 December 2009, 23:41.

      Comment


      • trebuie rescrise injectoarele. Masina porneste si cu ele nescrise dar doar ca tu sa poti merge pana la sevice. Orice injector schimbat la logan trebuie scris

        Originally posted by margelatu View Post
        forumistii opel erau invatati de un neamt sa adauge ulei la un plin de motorina.neamtul sustinea ca merge bine masina de cand baga ulei in motorina.incercati si voi.pana una alta eu am probleme cu dopurile de gheata formate pe conducte de la apa din motorina.am incercat sa pornesc motorinarele.din 3 de la firma a pornit unul.deci ...benzina rulz.
        Si eu am auzit de la cineva care a lucrat in service in Spania. Bagau la tiruri ulei de amestec pentru motoare in doi timpi . Nu stiu sa va spun cantitatea dar baiatul zicea ca merg bine, scada zgomotul si injectoarele pica mai rar
        Last edited by sfantutzu; 29 December 2009, 00:50. Reason: Automerged Doublepost
        Diferenta intre geniu si prostie este urmatoarea: geniul are limitele sale in timp ce prostia nu are limite .

        Comment


        • am un laureate 1,5 dci 65 cai din vara 2006, 50.000 km. alimentez numai din peco de la pompa, fara sa am vreo preferinta anume la petrom, sau lukoil ,sau alte statii si pana acum nici o problema. m-am ingrozit insa citind aici , imi vine sa vand masina... parca ma si vad dand la cheie in gol. as vrea sa cred ca forumul fiind mai mult pentru cei cu probleme asta se discuta ...injectia e proasta, sistemul delphi mai ieftin si prost...oare cei de pe forumuri la ford, sau opel isi lauda masinile, sau se vaita si ei cu problemele pe care le au ? oricum a iesit o legenda cu injectoarele logan. sper sa mai fac cel putin 50 mii km si sa nu revin cerand ajutor. va doresc masini bune si km multi. si sa ii auzim si pe cei care au sarit de 150 k km fara interventii la injectoare, poate ne mai ridica si noua, celor care am scapat , moralul.

          Comment


          • Acum sa ma contrazic. Am schimbat azi 4 injectoare reconditionate. Merge si nu a trebuit sa scriu numic .... deocamdata .
            Diferenta intre geniu si prostie este urmatoarea: geniul are limitele sale in timp ce prostia nu are limite .

            Comment


            • Dacă injectoarele noi sunt aceleaşi cu cele originale, iar în momentul demontării/montării ai decluplat bornele bateriei, nu ar trebuii să fie nici un fel de probleme.

              Comment


              • este bine sa scri injectoarele in ecu dar poti foarte bine sa mergi si asa o data ce sunt reconditionate nu mai sunt bune codurile de pe ele.trebuie puse pe banc si regenerate alte coduri.
                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                Comment


                • Salut! Am si eu o problema cu un logan 1,5 dci 70 cp De aproximativ 2 luni oscileaza turometrul, adica scade aproape de tot si masina da sa se opreasca. Zilele trecute mi s-a aprins martorul de la apa si masina mergea foarte urat. Am fost cu ea la dacia, au pus-o pe tester si mi-au spus ca injectoarele 2 si 3 nu sunt bune...as incerca cu un aditiv prima data poate totusi isi revine...cand ma gandesc cat costa un injector ) stie cineva de la ce ar putea fi???

                  Comment


                  • Originally posted by cristy90 View Post
                    Salut! Am si eu o problema cu un logan 1,5 dci 70 cp De aproximativ 2 luni oscileaza turometrul, adica scade aproape de tot si masina da sa se opreasca. Zilele trecute mi s-a aprins martorul de la apa si masina mergea foarte urat. Am fost cu ea la dacia, au pus-o pe tester si mi-au spus ca injectoarele 2 si 3 nu sunt bune...as incerca cu un aditiv prima data poate totusi isi revine...cand ma gandesc cat costa un injector ) stie cineva de la ce ar putea fi???
                    Salut Cristy, degeaba incerci cu aditivi, nu prea ai sanse sa se schimbe ceva. Daca injectoarele 2 si 3 au inceput sa arunce motorina mai multa pe retur nu ai cum sa rezolvi decat prin a te duce la service. Insa nu iti recomand sa te duci la service'uri dacia pentru ca sunt foarte, foarte scumpe. iti recomand sa te duci la un service auto, unde se reconditioneaza injectoare common rail.
                    Piesa care trebuie schimbata este o valva care se afla in interiorul injectorului. Aceasta deobicei se strica la un injector delphi. Piesa costa undeva in jur de 250 ron bucata,deci mai ieftin fata de un injector nou care de duce la 12 milioane bucata. Daca vrei sa iti recomand un service bun din Bucuresti, cauta'ma pe privat.
                    Cu stima.
                    Last edited by ady24; 3 February 2010, 12:02.

                    Comment


                    • Ai cumva codul de la piesa de schimb ? si de unde se poate procura

                      Comment


                      • Originally posted by johan View Post
                        Ai cumva codul de la piesa de schimb ? si de unde se poate procura
                        Da bineinteles, cauta pe google sau uite un link http://www.totcedoresti.ro/anunt-359...ogan_clio.html

                        (Nu Fac Publicitate), acesta asta este codul pentru valva delphi 9308-621C. Uite si o poza sa vezi cum arata

                        Comment


                        • codurile sunt pe forum
                          piesa originala 270 lei

                          Comment


                          • Originally posted by gigi-kent View Post
                            ce stiti despre problemele avute de motorul diesel cu injectoarele.pe fiecare zi aud tot mai multi oameni ca se vaita ca au cazut injectoarele si culmea la masini cu 40000 km.se curata,se inlocuiesc sau se schimba diuza?


                            Mie miau cazut njectoarele la 80.000 si ma costat reparatia 400 de lei ) in cazul in care nu este dusa si pompa inca nu am depistat remediul pt ea dar numai dureaza mult asa ca nu mai e asa de rau .... daca va cad injectoarele

                            Comment


                            • La injectoarele astea se duce supapa de retur si scapa multa motorina pe retur asta e defectul lor. VIn si eu cu o intrebare sa nu radeti ca e posibil sa gresesc:
                              La injectoarele noi cantitatea de motorina trimisa pe retur e aproape 0, daca leam infunda sau optura cumva returul atunci teoretic nu mai scapa motorina pe retur ciar daca se uzeaza acea supapa si ar merge mult si bine fara reparatie. Oare e viabila ideea mea?

                              Comment


                              • Flipper,daca era asa nu se mai inventa returu !!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google