If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pe noile motoare de 1.2 Tdi common rail montate pe modelele Volkswagen, se monteaza injectie Delphi. Iar pe motorele de 1.6 TDI common-rail se monteaza injectie Continental-Siemens, exact ca pe 1.5 dci de 105 cai de pe duster.
Asa ca nu mai blamati asa de mult Delphi. Motorina proasta este principalul dusman al injectoarelor
De cind au inceput astia de la WV si Skoda sa aiba injectie common-rail de sunt demn de urmat.
Alti se plictisise de montat astfel de motoare pe auto cind ,, astia" inca mai produceau si chiar produc depasitele TDI-uri cu tehnologie invechita, ca de doamne neamtul este orgolios.
Salutare la barosani,cunoscatori,meseriasi si nu numai .O mica ,micuta problema care banuiesc ce ar fi dupa tot ce am citit pe aici.De ceva timp ,mai exact doua saptamini D.C.I.-ul porneste din ce in ce mai greu parca se adauga cite o secunda la fiecare pornire.Inainte pornea dupa cum toti stiti la sfert,acum invirte electromotorul de doua ,trei ori .Intr-o noapte a pornit mai greu a cam chinuit bateria .Deci cum va spuneam porneste din ce in ce mai greu dar (intotdeauna exista un dar)porneste.Sa fie vreun drac de injector ca eu asta banuiesc?Oricum voi merge la un service pentru oarece verificari .Multumesc anticipat si sa aveti o zi buna!
Salutare la barosani,cunoscatori,meseriasi si nu numai .O mica ,micuta problema care banuiesc ce ar fi dupa tot ce am citit pe aici.De ceva timp ,mai exact doua saptamini D.C.I.-ul porneste din ce in ce mai greu parca se adauga cite o secunda la fiecare pornire.Inainte pornea dupa cum toti stiti la sfert,acum invirte electromotorul de doua ,trei ori .Intr-o noapte a pornit mai greu a cam chinuit bateria .Deci cum va spuneam porneste din ce in ce mai greu dar (intotdeauna exista un dar)porneste.Sa fie vreun drac de injector ca eu asta banuiesc?Oricum voi merge la un service pentru oarece verificari .Multumesc anticipat si sa aveti o zi buna!
Cu siguranata este vorba de unul sau mai multe injectoare defecte. Ti'as recomanda o diagnoza, eprubetele si se vede exact care injector nu iti merge.
Banuiala s-a adeverit,injectorul nr.2...varza si injectorul nr.3 cu ...inceput de sfirsit. Discutia care am avut-o cu cei de la service ca de altfel si cu alta lume ,a fost aceea de a schimba toate cele patru injectoare ,pentru ca oricum nu vor mai tine mult...Calcul estimativ manopera +piese 5600 lei,valoare pret piata autoturism 15000 lei(daca vreau sa o vind,daca nu bag ...metalizata ,aer ,bine intretinuta,bla,bla...20000 lei si stau cu ea mult si bine)Ce parere aveti ,se merita o reparatie ...ca la carte sau dau o buleala si ...pa?Studiez si eu toate variantele si un sfat bun ar fi bine venit oricind.Deocamdata caut ,intreb,studiez preturi,net,prieteni,etc si pina cind nu va mai porni deloc si voi ramine cu caruta-n drum ma decid eu!Toate cele bune si ...sa fiti iubiti de cine doriti voi!
Vali de ce am eu impresia ca deja esti pornit sa-i faci o reparatie de mantuiala, si sa o mariti?
Sfatul din partea este sa o repari , dar nu acolo unde ai fost tu cu masina , ca-ti cer mult prea mult . Mai incearca si in alta parte.
Zic si eu mai Florynel ,ca am impopotonat-o ca pe o papuse: alarma ,senzori parcare ,invesare lcd+iluminat bord albastru cu ace rosii,pioneer,etc si ea c_ _ _ a da cu piciorul si ride de mine. Poate de asta mi-a cazut un injector ,s-a ingreunat si trage mai greu!Glumesc fac si eu haz de necaz!
Banuiala s-a adeverit,injectorul nr.2...varza si injectorul nr.3 cu ...inceput de sfirsit. Discutia care am avut-o cu cei de la service ca de altfel si cu alta lume ,a fost aceea de a schimba toate cele patru injectoare ,pentru ca oricum nu vor mai tine mult...Calcul estimativ manopera +piese 5600 lei,valoare pret piata autoturism 15000 lei(daca vreau sa o vind,daca nu bag ...metalizata ,aer ,bine intretinuta,bla,bla...20000 lei si stau cu ea mult si bine)Ce parere aveti ,se merita o reparatie ...ca la carte sau dau o buleala si ...pa?Studiez si eu toate variantele si un sfat bun ar fi bine venit oricind.Deocamdata caut ,intreb,studiez preturi,net,prieteni,etc si pina cind nu va mai porni deloc si voi ramine cu caruta-n drum ma decid eu!Toate cele bune si ...sa fiti iubiti de cine doriti voi!
Cattttt....... 5600 ron 4 injectoare ? Da'le naibii ca nu face masina cat injectoarele, glumeam Oricum e exagerat de mult, de exemplu la mine le faceai cu mult mai ieftin, chiar daca lucrez numai cu piese originale,nu imi place sa exagerez la preturi.
Repara-ti domnule masina si vezi de treaba cu vinzarea.Am patit-o si eu pe la 66000 am avut 3 bulite,cel mai ieftin la reprezentante a fost de 970 lei/buc,asa ca am cautat si am gasit pe okazii cu 1250 lei tot setul de injectoare pe care le-am schimbat singur,si,sincer nici nu este asa mare vrajeala,Vezi ca la injectorul din stinga s-ar putea sa ai probleme cu extractia lui.Eu pentru asta am construit un ciocan extractor (cred ca asta este denumirea corecta) format din o piulita care s-a potrivit pe filetul injectorului de aia am sudat o tija de vreo 50 cm pe care introduci una bucata de fier de vreo 3 -4 kg gaura mai mare decit tija ca sa poata culisa usor apoi sigilezi prin sudarea unei piulite mai mari.
Be brave.
Eu zic ca nu ai cum sa le repari mai ieftin de 495 RON/Injector.
Asta e pretul stabilit de Delphi Romania pentru toate service-urile autorizate Delphi Diesel Point.
Ce vreau sa zic este ca injectoarele acestea Delphi nu pot fi reparate bine decat de Delphi pentru ca numai ei au sculele necesare.
Nu fac nici o reclama si sunt sigur ca cei care si-au reparat injectoarele pot sa confirme lucrul acesta.
Ce-i drept le poti repara si prin alte parti doar ca nu o sa iti tina mai mult de o luna - doua. De ce? Pentru ca sistemul Delphi este destul de codat iar atunci cand se instaleaza injectorul pe motor trebuie sa se introduca si acest cod. Codul de care vorbesc contine informatii despre parametrii in care trebuie sa mearga injectorul. Asa ca, va puteti da si voi seama de ce se strica foarte repede atunci cand se nu li se genereaza acest cod.
Sper ca nu am repetat ceva ce a fost deja explicat pana acum pe forum.
Eu spun sa cauti un Service autorizat Delphi pentru ca au aparut destule avind in vedere ca de lucru este destul la Diesel-ele noastre. Eu am reparat injectoarele la 51000 km, la un asemenea service iar acum am aproape 90000 km si eu sper sa mai fac ceva kilometrii. In mod sigur vei reusi sa scapi mai ieftin, zic eu, undeva pina in 3000 de lei. Atentie insa, daca va trebui inlocuita si pompa de inalta presiune atunci te cam apropii de acel 5600 de lei desi ... chiar si asa mi se pare un pret mare. Si pompele de inalta presiune se pot reconditiona cu piese originale si spun eu ca nu vei trece de 4000 de lei reparatia. Trebuie cautat un service decent!!
Eu unul am fost la tester (50 lei) am vazut exact buba, apoiam mers la un meserias am dat alti 50 lei si am facut o scula ca cea descrisa de mariandci, am luat din magazin 4 diuze de injector Delphi Made in France cu 250lei bucata, am golit rezervorul si l-am sters foarte bine sa vad sa nu fie ceva mizerii sau pilitura (mai grav-pompa dusa) si am schimbat pe rand in fiecare injector diuzele si filtrul de motorina, acum merge brici. Bafta
intru direct la subiect in urma cu un an am schimbat la Loganul meu de 65cp SH km 112000 toate cele 4 injectoare, motivul motorina bagata din rezervele pe care le aveam pe acasa, bun toate bune si frumoase la primele 3 injectoare la al 4-lea nu a vrut sa iasa decat rupt in chiuloasa in fine am rezolvat cu chin cu vai (nu dau detali sa zicem doar ca nu am demontat motorul ), in fine suma totala 2400 inlusiv filtrul de motrina nu am aumblat la pompa sau la rezervor nici acu nu stiu ce e pe acolo,masina am facut cu ea intre timp 50000km si merge struna, cu resoftare cu forja cu aleragtura. In fine dupa ce am facut multe alte reparati (bielete capte, de bara, far, izolat interior,ect) la masina mea de am ajuns la cineva caruia nu-i mai pornea dadea pe retur morotna cu galeata si nici pornita nu mai statea dupa 1min se oprea motivul motorina proasta masina avea 85000km, dupa o discutie scurata i-am explicatat domnului situatia am hotarat sa schibe duzele de retur. Masina a pornit la prima cheie si merge brici.
Deci baieti daca aveti probleme cu sistemul de injectie, reparatil si in functie de buget dar o remaraca foarte importanta curatati sitemul de alimentare(rezervor filtru pompa) asa sa nu aveti surprize in rest ce sa zic FORJA fratilor ca loganu dci merge.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment