Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Sacalu009 merci de informatii.Masina nu e resoftata.

    Comment


    • la mine de ex cand ii dau talpa, o calc cu a 4a sa dau a 5a, se aude in tacanit,care dispare daca ma opresc din accelerat, iar uneori tot cand ii dau talpa, se aude ca o pocnitura cand apas ambreiajul sa schimb. acum nu stiu daca pocneste cand calc ambreiajul sau cand iau piciorul de pe acceleratie.
      am pus-o pe tester si nu da nici o eroare, dar meseriasu de acolo zicea ca tre sa fie 1 injector cu pb.

      Comment


      • multi aveti necazuri cu injectoarele,dar cred ca e loc si de putina destindere,urmariti si voi
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • Beton armat frate tare,tare...
          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

          Comment


          • super tare

            Comment


            • superrrr tareee o fi adevarat?

              gigiman un test la injectoare, vezi ce valori dau pe retur nu mai mult de 35ml la euro3 timp de 2 min la relati sau cu DDT2000 tu alegi
              bafta multa si nu risca sa nu cumva sa topesti vreun piston

              Comment


              • buna

                salut.

                am luat un logan DCI de 50 kw de la reprezentanta, era secand, 28 000 km. o am de 3 luni si am mai facut eu 6000 app 7000 KM

                am o intrebare, nu prea ma pricep la masini, sunt incepator.

                accelerez si cand iau piciorul de pe acceleratie se aude un tigait, dar am dus-o pana-n 5000 si tot la fel se aude la orice turatie.

                este posibil s fie de la injectoare?

                si o intrebare off-topic, mii de scuze.. am bagat 4 L de ulei, e oki?

                Comment


                • INJECTORUL din pacate un injector sau mai multe.
                  Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                  Comment


                  • Originally posted by cosmin.serban View Post
                    salut.

                    am luat un logan DCI de 50 kw de la reprezentanta, era secand, 28 000 km. o am de 3 luni si am mai facut eu 6000 app 7000 KM

                    am o intrebare, nu prea ma pricep la masini, sunt incepator.

                    accelerez si cand iau piciorul de pe acceleratie se aude un tigait, dar am dus-o pana-n 5000 si tot la fel se aude la orice turatie.

                    este posibil s fie de la injectoare?

                    si o intrebare off-topic, mii de scuze.. am bagat 4 L de ulei, e oki?

                    Cu siguranta este vorba de vre'un injector care "agata" si incepe sa se auda ca o bataie metalica.Nu dispera sa stii ca nu trebuiesc cumparate noi, se pot reapara ,adica practic se schimba o supapa de retur, asta e boala la injectoarele delphi.Nu ai ce sa le faci, e indicat ca la un plin sa pui in jur de 100 de ml de ulei de amestec curat. Ca la ce motorina avem , ma mir cum de inca mai merg motoarele astea.

                    Comment


                    • esti sigur ca e de la injectoare??eu nu prea cred...la tata face la fel de la primii mii de km, acum are 62.000 si nici o prb..

                      Comment


                      • aveti idee unde este un tester in Brasov, eftin si bun? sa vad exact de unde vine prob..

                        Comment


                        • probleme sunt si vor fi mereu, atata timp cat matorina este proasta, soferii de pe cisterne completeaza cu apa iar cei de la statii la fel.
                          am pus intrun bidon de 10 L motorina de la rompetrol si a 2-a zi am vazut cum apa a ramas pe fundul bidonului
                          lipsa text

                          Comment


                          • Nu mia credeti fratilor ca motorina e de vina, ce audi, VW, BMW nu merg cu aceasi motorina si nu prea am auzit de cazuri cu injectoarele picate, devina este numia sistemul de injectie delphi. Cisternele pleca sigilate de la rafinarii cel puti nin cazul rompetrol si trebuie sa ajunga sigilate la statii, nu isi asuma nimeni riscu lsa completeze cu apa in motorina, totusi daca gasit 2-3 picaturi de apa la un plin acestea sunt retinute de filtru si nu e nici o problema, aceste picaturi de apa provin din condensul produs in rezervoarele statiei sau in rezervorul vostru tocmai deasta se recomanda ca pe timp rece rezervorul sa fie mentinut pe cat posibil plin. Dici daca sutneti naivi credeti incontinuare povestea inventata de cei de la dacia ca motorina e de vina.

                            Comment


                            • Flippereeee, ce ai scris acolo? Nu mia, devina, numia, nin, lsa, deasta, Dici, sutnet, incontinuare., e cumva Kligoniana?
                              - Eu stiu cazuri de la cei cu cisterne, in fata mea, care au luat cu galeata de sus si pun in bidoane, in parcarea de langa Carrefour Militari, acolo se vinde en-gross motorina, soferul unei astfel de cisterne iti da si 100 de litri, asa ca daca nu cunosti, nu vorbi.
                              lipsa text

                              Comment


                              • si eu am facut la fel la rompetrol de mai multe ori, dar n-am gasit apa sau gunoaie.
                                desi te cred, nu-mi s-a intamplat, si chiar cei de rompetrol nu fac prostii(generally speaking), camioanele sunt urmarite, etc.
                                ghinionul tau, nu cumva era partener, sau poate rezervor vechi, etc. mai sunt si alte posibilitati.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google