Eu chiar nu va inteleg. De unde ati scoso voi p'aia cu "nu ai ce cauta sub 2000 cu motorul"
Voi chiar nu aveti minte si intoxicati pe ceilalti cu prostii.
E ceva ilogic. Daca te uiti in datale constructorlui si in graficul de cuplu o sa observi ca maximul de cuplu il ai la 1900 rot/min (la ala de 85 CP). Pai voi tocmai avantajul asta nu-l valorificati.
Nu mai intoxicati pe ceilalti cu prostii pe ceare si voi le-ati preluat de la altii.
Eu am 50.000 km, si motorul merge ca uns asa cum a mers si la 0 km. Si merg cu masina si la 1500 treapta a 5-a. Dar am ajuns cu el si la 4000 cand a fost nevoie.
Nu are rost sa turazi motorul degeaba , daca nu e necesar. Ce rost are sa mergi cu 3000rot/min in oras. Oricum fiecare faceti ce vreti cu motoarele voastre. Dar nu mai postati prostii pe forum. Documentati-va apoi postati.
Voi chiar nu aveti minte si intoxicati pe ceilalti cu prostii.
E ceva ilogic. Daca te uiti in datale constructorlui si in graficul de cuplu o sa observi ca maximul de cuplu il ai la 1900 rot/min (la ala de 85 CP). Pai voi tocmai avantajul asta nu-l valorificati.
Nu mai intoxicati pe ceilalti cu prostii pe ceare si voi le-ati preluat de la altii.
Eu am 50.000 km, si motorul merge ca uns asa cum a mers si la 0 km. Si merg cu masina si la 1500 treapta a 5-a. Dar am ajuns cu el si la 4000 cand a fost nevoie.
Nu are rost sa turazi motorul degeaba , daca nu e necesar. Ce rost are sa mergi cu 3000rot/min in oras. Oricum fiecare faceti ce vreti cu motoarele voastre. Dar nu mai postati prostii pe forum. Documentati-va apoi postati.
Comment