Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Bleizer View Post
    din nou am probleme, am pus si DURA LUBE si DURA DRACI si DURA DURA DRACI
    pe moment dispare problema injectoarelor, dar in timp revine si este numai din cauza motorinei, avand in vedere ca stiu sa calc un diesel, apa domina in toate benzinariile, am pus intrun bidon de 10L motorina de la Rompetrol si a 2-a zi era stratul de gheata de 1 cm, apa.
    Am pus si eu acum 6 ani Dura Lube aditiv ptr ulei intr-o Solenza.La Logan pun de 30000 km metabond-aditiv ptr. motorina.Nu cred c-ar fii intru totul adevarat ce avantaje este folosirea metabondului dar n-am avut probleme cu injectoarele pina acum.

    Comment


    • @lorrenzoo - si la mine trepida toata masina. prima senzatie era tot asa ca trepideaza mai mult la anumite turatii. in final a fost de la un tampon motor.
      merita s-o ridici pe elevator si sa arunci o privire, in preajma unui mecanic. fa si testul de injectoare, sa fii sigur.
      internal combustionizer

      Comment


      • Originally posted by lorrenzoo View Post
        nu am aprins nimic la bord,...are momente in care tremura destul de tare, momente cand merge mai bine....iar ieri m-am suparat un pic pe ea si la o plimbare am schimbat numai la 4000 ture....si si-a dat drumul, merge rotund dar nu stiu pana cand...
        mentionez ca nu merg subturat, in general schimb pe la 2400-2800 ture iar motorina am bagat de la omv, mol, petrom si acum rompetrol dar am bagat acum 3 ani si cateva sute de litri de vapor care abia trecea prin sita
        Ma gandesc ca imv'ul(regulatorul de presiune de pe pompa) sa nu fi prins vreo mizerie si in timp sa desfundat datorita mersului mai sportiv. De asta e indicat , da'tii talpa chiar daca o sa vi sa para ciudat, motorul abia atunci se comprta normal, intra si turbina in functiune, plus ca se mai curata si egr'ul . Schimbati vitezele intotdeauna intre 2500 si 3000.

        Comment


        • Salutari. Revin cu problema mea cu trepidatul motorului la relanti. Azi am plecat de la serv spre casa cu acelasi trepidat. Am facut doar 1 km pana la petrom si am bagat la alimentat. In mod normal alimentez Euro diesel 5 insa azi mai aveam cativa litri in rezervor si in dreptul pompei m-am decis sa bag Top Nordic euro 5. Surpriza la pornire, motorul merge rotund...alta putere, alt tors al motorului.
          Ramane de vazut daca asta era problema insa eu cred ca am si ceva probleme cu injectoarele.
          Trepidatul nu cred ca este din tampon pentru ca este doar la relanti si ar face-o mereu.
          Drumuri bune

          Comment


          • Aceeasi problema o am si eu cu trepidatul motorului,la pornire turatie normala apoi dupa citeva minute o apuca ,,tremuriciu,, De mentionat faptul ca s-au verificat injectoarele in service Dacia,la bord nu exista nici un martor aprins.

            Comment


            • :P

              Ma uit la unii si vad ca nu pricep ce se intampla,nu motorina e de vina la majoritatea motoarelor diesel ci pompa care baga pilitura in injectoare si le infunda

              Comment


              • am logan 1,5 din 2006 si la 46.000km nu mai porneste decat trasa am fost la tester si nu apare nici o eruare un alt mecanic a verificat returul la injectoare si a spus ca am probleme la 3 injectoare din 4 ce norocos sunt .
                ce parere aveti la4600 km?

                Comment


                • De curiozitate, ce motorina folosesti?(te rog sa fi sincer)

                  Comment


                  • Sunt detinatori si de bmw care au probleme cu injectoarele la noi in tara Ce se intampla oameni buni?

                    Comment


                    • Se intampla ca motorina e cu apa, asta pe langa materialele proaste din pompele delphi.
                      Folositi doar filtre originale si nu ar strica sa mai puneti inaintea lui un alt filtru de ala transparent, de benzina (valabil pentru modelele fara pompa electrica).
                      Pe langa faptul ca mariti durata de viata a filtrului original, aveti posibilitatea sa vedeti eventualele gunoaie sau apa depuse din motorina si sa schimbati filtrul inainte de a va distruge injectoarele.
                      Asta pe langa uleiul 2T in motorina (e doar un sfat, cine vrea face ca mine, cine nu e de acord rog nu ma injurati).
                      ECUFix
                      Please don't visit my homepage!

                      Comment


                      • multumim mult silviu pentru sfat dar da-ne mai multe detalii pentru montarea filrului auxiliar ca eu unul sunt interesat

                        Comment


                        • Originally posted by cristineleuge View Post
                          am logan 1,5 din 2006 si la 46.000km nu mai porneste decat trasa am fost la tester si nu apare nici o eruare un alt mecanic a verificat returul la injectoare si a spus ca am probleme la 3 injectoare din 4 ce norocos sunt .
                          ce parere aveti la4600 km?

                          Acum sincer de la ce statie alimentezi ? , fara retineri ca la km astia nu aveau voie sa se strice. In alta ordine de idei, trebuie verificat ca nu cumva pompa de injctie sa bage span, daca nu produce span e in regula si poti merge sa faci injectoarele fara nici un fel de problema. Asta e boala lor, daca nu exista presiune constanta in rampa, nu mai porneste decat cu spary sau trasa, dar nu este indicat sa folosesti in mod abuziv nici una din metodele mentionate mai sus. Schimba si filtrul de motorina neaparat cu unul original la maxim 10.000 km parcursi.

                          Comment


                          • Originally posted by eu_blitz View Post
                            multumim mult silviu pentru sfat dar da-ne mai multe detalii pentru montarea filrului auxiliar ca eu unul sunt interesat
                            Filtrul transparent se pune pe conducta de tur, inainte de intrarea in filtrul original.
                            Se taie pur si simplu conducta si se baga filtrul, fara coliere.
                            Cautati un filtru mai mare, costa cam 4 lei la magazinele de piese auto.
                            Eu am montat pe Laguna cam de 2 ani si il schimb de regula la 10.000, odata cu uleiul si filtrul de aer. Dar periodic il inspectez vizual, in caz ca nimeresc motorina proasta.
                            Intr-o iarna, la -25 grade s-a oprit motorul la prima intersectie. Apa adunata in filtru l-a blocat. Deci isi face treaba
                            De atunci il verific mai des.
                            Last edited by $$ilvviu; 11 April 2011, 23:33.
                            ECUFix
                            Please don't visit my homepage!

                            Comment


                            • Originally posted by cristineleuge View Post
                              am logan 1,5 din 2006 si la 46.000km nu mai porneste decat trasa am fost la tester si nu apare nici o eruare un alt mecanic a verificat returul la injectoare si a spus ca am probleme la 3 injectoare din 4 ce norocos sunt .
                              ce parere aveti la4600 km?
                              Pai ce parere sa am te a mancat in c.r sa iti cumperi lighian dci.Acum cumpara niste benzina si dai foc.Este parerea mea.Vinde repede ciurul si ai sa zambesti din nou.
                              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                              Comment


                              • Originally posted by $$ilvviu View Post
                                [...]
                                Folositi doar filtre originale si nu ar strica sa mai puneti inaintea lui un alt filtru de ala transparent, de benzina (valabil pentru modelele fara pompa electrica).[...]
                                Foarte buna pare ideea aceasta. M-am gandit si eu de cateva ori sa fac asta, dar intotdeauna mi-a fost frica de faptul ca as putea suprasolicita pompa de inalta de la 1.5 dci, in plus...mi-e frica sa nu scada presiunea in rampa de injectie din cauza acestui filtru suplimentar. Silviu, tu zici ca n-ar trebui sa fie niciun fel de problema? La urma urmei acest filtru suplimentar este detul de..."grosier" si oricum nu cred ca prinde cine stie ce mizerii, intrucat motorina nu este chiar asa de murdara, ci doar are probleme destul de mari cu proprietatile de ungere.
                                Originally posted by $$ilvviu View Post
                                Asta pe langa uleiul 2T in motorina (e doar un sfat, cine vrea face ca mine, cine nu e de acord rog nu ma injurati).
                                Sunt 110% de acord! Eu, chiar si daca as avea DPF, tot as folosi ulei in 2T, dar cu norma de poluare minima (JASO FC sau FD, care arde complet fara fum).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google