Salut, in mod normal ele se fac totate patru pentru a exista o presiune constanta in rampa. Daca ti le faci pe cele doua care sunt duse atunci celelalte iti vor cadea exact cand nu te astepti.Stiu ce spun pentru ca ma ocup cu reparatul injectoarelor, si multi au patit'o, au zis ca merge facute doar 2 si intr'o saptamana au venit si le'au facut si pe celelalte. Nu te supara ca te intreb, insa 400 ron amandoua ? Mi se pare cam ciudat pretul , esti sigur ca folosesc supape originale ? Ai grija ca sunt fel si fel de chinezari si turcisme ieftine.
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Gandeste'te un pic, in rampa avem o anumita presiune (masurata in bari) la care se imparte la patru injectoare. Daca un injector da mai multa motorina pe retur atunci automat nu mai exista presiune constanta de la cele toate patru injectoare si motorul o sa inceapa sa mearga intrerupt cu fluctuactii, plus pornire greoaie, uneori deloc.
Comment
-
Salut Ady, dar explicatia este alta.
Clar presiunea in rampa trebuie sa fie constanta. Daca un injector (sau doua ca la "ĆÆnspector"), incepe sa dea mult pe retur, si celelalte nu dau deloc sau dau foarte putin, motorina va iesi exact pe unde intampina rezistenta cea mai mica, adica pe la injectoarele ce dau cel mai mult retur. Celelalte injectoare ce nu dau pe retur, nu neaparat sunt bune, pentru ca poate sunt mai nune decat cele defecte. Daca se repara 1 sau 2 injectoare, in mod clar pe returul acestora nu va mai da nimic, iar motorina conform legilor fizici va iesi pe unde intampina rezistenta cea mai mica, adica pe celelalte injectoare la care nu s-au inlocuit supapele.
Comment
-
Salutare frati Loganisti ghinionisti,
si eu am schimbat toate injectoarele la 10,000 km (cumparata de noua si condusa doar de mine in stil sportiv, dusa pe autostrazile Ungariei, Austriei si Germaniei.., ca de autostrazile noastre nici nu are rost sa pomenesc). In momentul de fata am implinit 130,000 km si nu am mai avut probleme, insa imediat dupa schimbarea injectoarelor am inceput sa folosesc produsele metabond (tratament combustibil Megasel). Nu sunt sigur 100% ca datorita acestui tratament am parcurs 120,000 km fara alte probleme, insa din momentul in care am incetat sa mai folosesc Megasel-ul un injector (1 sau 4, nu mai retin exact-descoperit la tester) face figuri. Aha..., si ar mai fi ceva de completat, am avut Loganul la reprezentanta ptr reparatii ( in garantie la caroserie si imediat dupa ce am luat masina de la ei a inceput sa faca zgomot si sa se aprinda becul rosu de temperatura. Deci ori au facut cei de la Dacia vreo magarie si au "extras" un injector bun de la mine, ori datorita faptului ca am folosit motorina netratata cu Metabond (Megasel), iar aceasta fiind de super proasta calitate si pompele de injectie Delphi de si mai proasta calitate am ajuns din nou la probleme cu injectoarele.
Am inteles de la un mecanic (destul de bun) ca ar exista posibilitatea schimbarii diuzei la pretul de 350 lei/buc.(piesa si manopera inclusa). Dupa ce voi face operatiunea aceasta voi mai reveni cu detalii.
Sa auzim de bine.1g in + adrenalina,1l - la benzina!
Comment
-
Orice problema mecanica care apare la pompa si injectoare se poate remedia fara a inlocui piesele. Legat de problemele la injectoare am auzit ca este bine sa se foloseasca ulei de amestec 2T pentru a avea motorina ungere mai buna . Cunosc persoane care folosesc de ceva timp asa ceva si nu au avut probleme la motor mai ales ca masinile sunt dotate cu DPF si au ceva km rulatiIn viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
sigpic
Comment
-
Da, asa am auzit si eu ca este bine sa folosim ulei 2T (ptr motoarele diesel pana la euro3 se poate folosi ulei 2T semisintetic, iar ptr euro4, euro5 2T full sintetic deoarece la acest ulei arderile sunt de 100%, astfel evitandu-se depunerile din catalizator) in combinatie cu Megasel(tratament motorina). Cantitatile (din cate imi aduc aminte) sunt: 250 ml ulei 2T, 25 ml Megasel si se completeaza pana la 500 ml cu motorina, se amesteca /agita f bine tot cocktail-ul acesta si se foloseste cate 100 ml la 50 l motorina (un rezervor-un plin). Se pastreaza acelasi raport la cantitati mai mici sau mai mari.
Asa, am uitat sa precizez ceva in legatura cu cele spuse de gmv97. Daca orice problema la pompa de injectie si injectoare se poate remedia fara inlocuirea pieselor, de ce Dacia Service si toti ceilalti mecanici inlocuiesc injectoarele si pompele defecte (aici vb de problemele ivite la motoarele de Dacia si Renault 1.5 dci)?! si nu numai, daca ai o masina in garantie ei spun ca trebuie inlocuit tot sistemul de alimentare, de la conducte, rezervor pana la pompa de injectie si injectoare!1g in + adrenalina,1l - la benzina!
Comment
-
Si care ma rog ar fi motorina aceea buna?! Eu de cand am patit-o cu injectoarele la 10,000 km am alimentat doar din Petrom si Petrom V. Singura motorina cu adevarat buna este in Austria, Germania si poate prin tarile calde. Mai buna decat din Petrom sau OMV/Petrom V nu cred ca este in tara!1g in + adrenalina,1l - la benzina!
Comment
-
daca nu foloseai acel amestec in motorina, nu cred ca o duceai atatia km fara probleme.si eu folosesc ulei 2t pare a fi buna reteta,sa vad cat osa ma duca
edy ai o reteta buna si eu o sa incerc,pana acum am folosit ulei 2t
Comment
-
Originally posted by edy_blacksoul View PostDa, asa am auzit si eu ca este bine sa folosim ulei 2T (ptr motoarele diesel pana la euro3 se poate folosi ulei 2T semisintetic, iar ptr euro4, euro5 2T full sintetic deoarece la acest ulei arderile sunt de 100%, astfel evitandu-se depunerile din catalizator) in combinatie cu Megasel(tratament motorina). Cantitatile (din cate imi aduc aminte) sunt: 250 ml ulei 2T, 25 ml Megasel si se completeaza pana la 500 ml cu motorina, se amesteca /agita f bine tot cocktail-ul acesta si se foloseste cate 100 ml la 50 l motorina (un rezervor-un plin). Se pastreaza acelasi raport la cantitati mai mici sau mai mari.
Asa, am uitat sa precizez ceva in legatura cu cele spuse de gmv97. Daca orice problema la pompa de injectie si injectoare se poate remedia fara inlocuirea pieselor, de ce Dacia Service si toti ceilalti mecanici inlocuiesc injectoarele si pompele defecte (aici vb de problemele ivite la motoarele de Dacia si Renault 1.5 dci)?! si nu numai, daca ai o masina in garantie ei spun ca trebuie inlocuit tot sistemul de alimentare, de la conducte, rezervor pana la pompa de injectie si injectoare!1g in + adrenalina,1l - la benzina!
Comment
-
Originally posted by YLYE View Postdaca nu foloseai acel amestec in motorina, nu cred ca o duceai atatia km fara probleme.si eu folosesc ulei 2t pare a fi buna reteta,sa vad cat osa ma duca
edy ai o reteta buna si eu o sa incerc,pana acum am folosit ulei 2tLast edited by f0rdiesel; 17 June 2011, 21:45.Cainele care latra nu musca!
Comment
Comment