Originally posted by einstein1984
View Post
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
1.5 dci 65 cp E3 are 134 000 km mers batranesc pana la 100 000 adik nu mai mult de 100 km/h dar schimbat la 2500rpm, alimentat de la petrom . Se aude un tacanit acum cand trec de 2200 si cand dau talpa. dupa 3000 nu pot sa-mi dau seama daca se mai aude pentru ca zgomotul motorului acopera pe cel al injetoarelor (pe loc parca nu se aude doar in sarcina) in ultimul timp alimentez de la rompletrol alto 55 dar am facut prostia sa pun de la petrom si s-a comportat ciudat se auzea ca o bataie foarte ciudata. ce pareri aveti?
(nu folosesc aditivi)
Comment
-
-
86000 km.injectoare bulite (doua bucati) reconditionate cu supape de retur originale.De la repararea injectoarelor am inceput sa schimb filtrul de ulei la 10000km.Alimentez de unde apuc(benzinarii bineinteles) si masina nu are limita de viteza,nu-mi bat joc de ea dar nici nu pot sa ma tirasc cu 100km/ora,actualmente am 110000km,merge bine.
Comment
-
-
Originally posted by edy_blacksoul View PostAstazi am fost la reprezentanta Dacia din Sibiu si am stat de vb cu oamenii de acolo. I-am mai intrebat una alta despre problemele cu injectoarele si pompa la 1.5dci. Interesante explicatii! Ceea am auzit mai nou sa spun asa, este faptul ca doar la 1.5dci euro 3 (anul de fabricatie 2004,2005 si posibil 2006) ar fi fost aceste probleme, in mare parte fiind cauzate de proasta calitate a motorinei(care contine f multa apa), iar filtrele nu au fost pregatite (sa spun asa) ptr astfel de conditii, iar aceasta problema a fost remediata ulterior prin fabricarea unor filtre mai adaptate acestor conditii. Problemele ce au aparut la 1.5 dci euro4, euro5(inclusiv euro3 dupa adaptarea filtrelor) s-au datorat nefolosiri filtrelor de motorina originale.
Intrebarea mea ptr voi este, daca vreunul dintre voi, care detine Logan 1.5 dci euro4, euro5 a avut probleme pe partea de injectie(injectoare sau pompa injectie), si daca ati avut, ati folosit la revizii filtre de motorina de origine sau licenta?!
Comment
-
180 mi se pare exagerat dar unde e posibil 130-140 nu strica.Eu decand am loganul (2007)l-am adus in Italia si vrau sa spun ca zi de zi merge la 130-150 bine inteles ca pe autostrada.Acum am 112000km nu am avut probleme cu injectoare sau ceva de genul,i-am facut un test luni si toate injectoarele merg in parametri normali.Singura problema pe care o am acum e EGR-UL care e blocat, maine o duc sa-l schimb 250 de euroi.
Comment
-
un baiat din tg mures are 183 parca are user lenard dar e dci de 85 cp...fara nimic schimbat la el nici injectie nici turbo.
Comment
-
Ok, se pare ca au avut dreptate cei de la Dacia service! Deci filtre originale de motorina, motorina de calitate si preventiv ulei 2T si Megasel. Pe langa, exclus mersul "batranesc" la 1800-2400 rot/min si totul ar trebui sa fie ok si cu 1.5 dci euro3 2004-2006. Bafta multa tuturor. Sa auzim doar de bine.1g in + adrenalina,1l - la benzina!
Comment
-
Originally posted by FLR View Postun baiat din tg mures are 183 parca are user lenard dar e dci de 85 cp...fara nimic schimbat la el nici injectie nici turbo.
Acum la 135.000 Km nu vrea mai mult de 160 ( cam 155 reali) . are absoulut totul original pe ea .. injectoare , turbo etc.MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I
Comment
-
asa am mers eu nsh cat mai mergea..:d
eram 4 in masina si era pe drum drept.Attached Files
Comment
-
Stiu ca 180km/h este o viteza exagerata (ptr Logan), dar hai sa nu mai continuam cu subiectul acesta "top speed Logan", deschidem alt topic (daca nu este deschis deja) cu numele acesta si acolo postam poze, impresii si "impresii". Am deviat putin datorita faptului ca sa facut o paralela intre mersul "batranesc"(subturat si viteze mici) si eventuale probleme ale injectiei (alimentare-evacuare).1g in + adrenalina,1l - la benzina!
Comment
-
Cred ca cei de la Renault au facut intr-un fel experiment pe banii nostrii cind au introdus sistemul common rail la Dacia Logan.Un var de al meu are Dacia Solenta cu sistemul clasic(vechi)de injectie hamaleste masina de o gaseste d...i are 342000km.si nu a avut nici cea mai mica problema cu injectoarele!
Comment
-
Eu zic sa nu va mai faceti griji daca bagati motorina de la pompa,acum am la tractoras 245.000km si singura piesa schimbata de la motor sau langa motor a fost la ultima revizie si anume "electrovalva"-asa i-a spus mecanicul,este adevarat ca nu mi-a putut scoate egr-ul afara sa il curete,dar a spus ca deocamdata mnerge si cand va fi cazul sunt metode sa il scoata.
Masina a fost pusa pe tester la ultima revizie si se pare ca inca merge la parametrii destul de buni,injectoarele si turbo inca mai tin,nu stiu puna cand, iar masina acum merge destul de bine,acum doua saptamani am fost pe vestita autostrada de 12 km de la turda sau camipa tuzii ce o fi pe acolo am mers cu masina cu 175-atat arata la bord,in conditiile in care cel mai tare am mers acum 2 ani cu ea pe un drum national cu 180(asa arata la bord). Oricum la km pe care ii am cu ea eu,sunt foarte multumit si sper sa mai tina puna sa umblu la motor.
La colegul cu masina care nu mai merge mai tare de 160,ii recomand sa o puna pe tester si asa va vedea daca nu mai are compresie si uzura este mare la motor,desi ma indoiesc la km pe care ii are,sau daca trebuie doar curatat egr-ul sau cine stie ce piesa sa fie schimbata.
Comment
Comment