Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va salut.Chiar daca nu am postat pe forum ,pot sa spun ca mai citesc si mai intru din cand in cand pe forum mai ales de cand am luat un renault Kangoo din 2002 de 1,5 dci si 65 hp,Am citit vre-o 20 pagini de la subiectul asta si am zis sa va expun si eu o doleanta: cred ca motorul este acelasi ca si pe logan are 158000 km o am de 2000 km.problema: in mers simt cate o data ca ai scade puterea si in momentul ala scoate un fum negru destul de mult si se aude un tacanit de la motor,precizez ca porneste la prima cheie ,nu am nici un martor aprins in bord,relantiul e perfect.Inainte cand ai dadeam un pic de talpa scotea un fum alb(cred ca de la turbina care si suna cam tare cand o accelerez mai brusc).Mentionez ca face asta periodic nu tot timpul.Voi ce parere aveti?
    Chiar nu ma pricep in diesel,asta e primul sper nu si ultimul ca din cate am mai citit cam imi lasa un gust amar.Merci anticipat.

    Comment


    • Eu zic sa verifici filtrul de aer mai intii, la injectoare poti scoate pe rind cu motorul pornit acele furtunase subtiri care arunca jetul mai mare acel injector nu functiobeaza normal, sau mai bine mergi cu ea la un test in service,sau motorina poate fi cu apa,e greu de precizat.

      Comment


      • se pare ca nici euro 4 nu a scapat de probleme. de curand i s-au dus injectoarele unei rude. masina aprox 90 mii km. face taxi si merge subturat. alimenta doar de la peco-uri de calitate. economia care o facuse la combustibil acum o da pe piese.
        internal combustionizer

        Comment


        • Pentru fiecare piesa defecta sau uzata trebuie sa existe o cauza.Tu spui ca da bani pe piese la 90.000km,daca sunt piese precum bucse,capete de bara, rulmenti,etc,e in regula,daca schimba injectoare,sigur nu a bagat combustibil de la pompa,daca e turbo nu a facut schimbul de ulei si filtrele la timp.Mai ales daca are sofer pe masina,inseana ca si soferul a contribuit destul de bine la uzura masinii. Si a mea face taxi dar inca nu am avut probleme prea mari si km am destui cu ea.Iti pot da exemple cu gramada de colegi care si-au batut joc de masinile lor cu motorina din galeata si ulei schimbat cine stie cand,iar cand s-a oprit motorul si au dus-o la mecanic si au vazut lunga lista de piese care trebuie schimbate + proasta intuitie si pricepere a mecanicilor,s-au luat de cap si s-au plans ca dau bani cu miile de ron si ca e o afacere proast dci-ul.La mine sunt eu si taicamio pe masina,am incercat sa tin masina in conditii bune de functionare si se vede si deocamdata tine si motorul,puna cand nu stiu,dar nici nu se compara cu masini care sunt pe mana a 7-8 soferi pe parcursul unui an.

          Comment


          • Filtrul de aer e schimbat,uleiul si filtrul de ulei la fel,distributia iarasi,nu stiu ce sa zic o sa ma duc la vreun service specializat sa vad ce poate sa aiba.Cand or fi bani.De alimentat numai din pompa, nu umblu cu canistre si bidoane.

            Comment


            • ecuatia este destul de simpla x+y+z=kk; x-motorina de proasta calitate, y-pompa de injectie f. sensibila(materiale de proasta caliatate), z-filtru motorina "facaturi" (nu de origine) sau neschimbat la timp, kk-cheltuieli cumplite sau intuiti a doua varianta! Rezolvarea problemei: motorina de calitate (va puteti ghida dupa pret "Ce platesti, aia primesti!" Nu va mai faceti iluzii ca motorina de Aral, EurOil, Comsilcost, sau altele este de aceeasi calitate cu motorina de la OMV, MOL, etc. Adaugarea de ulei 2T ptr a proteja pompa de injectie si injectoarele implicit+ folosirea Megasel-ului ptr. a prevenii inbacsirea catalizatorului si multe alte avantaje, filtru motorina de origine si inlocuit in limita a 10 mii km (chiar daca intervalul de schimb dat de fabricant este de 20 mii km sau 2 ani vechime).
              Last edited by edy_blacksoul; 25 June 2011, 13:25. Reason: corectare
              1g in + adrenalina,1l - la benzina!

              Comment


              • Originally posted by edy_blacksoul View Post
                ecuatia este destul de simpla x+y+z=kk; x-motorina de proasta calitate, y-pompa de injectie f. sensibila(materiale de proasta caliatate), z-filtru motorina "facaturi" (nu de origine) sau neschimbat la timp, kk-cheltuieli cumplite sau intuiti a doua varianta! Rezolvarea problemei: motorina de calitate (va puteti ghida dupa pret "Ce platesti, aia primesti!" Nu va mai faceti iluzii ca motorina de Aral, EurOil, Comsilcost, sau altele este de aceeasi calitate cu motorina de la OMV, MOL, etc. Adaugarea de ulei 2T ptr a proteja pompa de injectie si injectoarele implicit+ folosirea Megasel-ului ptr. a prevenii inbacsirea catalizatorului si multe alte avantaje, filtru motorina de origine si inlocuit in limita a 10 mii km (chiar daca intervalul de schimb dat de fabricant este de 20 mii km sau 2 ani vechime).
                Sar putea sa ai dreptate!

                Comment


                • cum scot un injector rupt

                  Comment


                  • Imi pare rau sa va dau o asa veste, insa cam singura solutie viabila ar fi sa da'ti chiuloasa jos.

                    Comment


                    • buna ziua.va rog sa ma ajutati si pe mine am o problema cu loganul , e diesel am schimbat de 3 ori injectoarele pe el iar acum iar sau dus.masina are numai 65.000 km.daca v-ati mai confruntat cu asemenea problema, si ati rezolvat-o spuneti-mi si mie.trimiteti-mi un mail la adresa pop_andrei24@yahoo.com

                      Comment


                      • tu ai probleme cu pompa de injectie in sensul ca scoate span si d-aia pica injectoarele. incearca sa schimbi pompa de la care alimentezi cu motorina sau pompa de injectie
                        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                        Comment


                        • Originally posted by buburuza View Post
                          buna ziua.va rog sa ma ajutati si pe mine am o problema cu loganul , e diesel am schimbat de 3 ori injectoarele pe el iar acum iar sau dus.masina are numai 65.000 km.daca v-ati mai confruntat cu asemenea problema, si ati rezolvat-o spuneti-mi si mie.trimiteti-mi un mail la adresa pop_andrei24@yahoo.com
                          Salut, asta e problema la injectia delphi.Degeaba faci injectoarle de 3,4 ori daca nu depistezi intai cauza.De obicei principala cauza este spanul produs de pompa. Au fost cazuri cand a bagat si la 30.000 km, ca la noi la nimeni.

                          Comment


                          • Injectoare

                            Azi am aflat ca am probleme cu cele 4 injectoare si se pare ca si cu pompa de injectie (au gasit pilitura in filtrul de motorina).
                            Am 57.000 km.
                            Revizii facute la 5.000/10.000/20.000/30.000/40.000 numai la reprezentanta Dacia.
                            Cand mergeam in treapta 4/5 si acceleram (peste 2700rpm) se aprindea in bord un martor luminos. In rest masina merge foarte bine, porneste imediat si daca nu era acest martor nu ziceam ca ar avea ceva.
                            Cam cati km pot merge aproximativ daca reconditionez injectoarele si pompa?
                            Se merita?
                            Sa inlocuiesc tot sistemul mi-au zis ca ma ajunge aproximativ 90mil - injectoare, pompa, curatat rezervor.

                            Model: 1.5DCI 85CP (2007).

                            Comment


                            • nu le reconditiona la sermecom iasi, ca multi au iesit plangand de acolo, dupa ce au dat si o palarie de bani.
                              nici la reprezentanta nu merita, ca umfla mult preturile.
                              cel mai bine, cauta pe forum si vezi cine si cum reconditioneaza injectoare/pompe cu piese de origine si asa iesi cel mai bine.
                              nu-ti poate garanta nimeni cat o sa te tina, pt. ca principala problema e motorina f. proasta. oricum, dupa ce le reconditionezi, curata rezervorul si conductele (nu trebuie inlocuite conductele cum zic unii de la reprezentante).
                              aici in iasi, cea mai buna motorina e la rompetrol, dar asta nu inseamna ca te fereste de probleme. la mine aparuse span la ~80 mii parca si alimentasem numai de la petrom si rompetrol.
                              Last edited by zeegermans; 1 August 2011, 15:56.
                              internal combustionizer

                              Comment


                              • A avut cineva care a alimentat doar cu motorina cea mai scumpa de la Mol, cu EVODIESEL, probleme cu injectoarele sau pompa? Repet, doar cu EVODIESEL de cand e masinuta! Am 127.000Km si 6 ani, doar EVODIESEL, fara probleme. As fi curios daca e cineva cu mult mai multi km decat mine si daca asta ma scuteste de probleme la partea de injectie si alimentare cu carburant....sau dau bani mai multi pe o motorina scumpa, din snobism, cu efect nesemnificativ....
                                Precizez ca EVODIESEL are un aditiv de cca 1 Litru de keropur la 1000 Litri de motorina, care cica ar unge sistemul de admisie si alimentare, il protejeaza anticoroziv, inlatura spumarea motorini, bla bla bla....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google