Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bine ai venit pe forum.Chiar daca ai inceput cu stangul "relatia" ta cu Loganul,eu iti garantez ca iti vei schimba parerea dupa ce ii mai rezolvi din probleme.Asta cu spanul este intr-adevar o problema cunoscuta a tractoraselor,si de aceea este important sa gasesti un mecanic cu experienta la ele,care sa elimine cauza producerii spanului,altfel schimbi injectoare de te plictisesti si tot nu rezolvi problema.Si sa sti ca astea nu prea suporta galeata,sau,mai bine zis,apa si impuritatile din carburant.Sa te bucuri de ea multi ani de acum inainte.

    Comment


    • Originally posted by danutz_dan View Post
      Salut! hai sa ma plang si eu... De curand am facut gresala vietii mele de a-mi cumpara logan diesel. e euro 3 de 65 cp din 2006. la o sapt dupa ce am cumparat-o intr-o dim nu a mai pornit. din una in alta am ajuns la un tip care lucreaza la dacia si care a inceput sa imi povesteasca despre renumita lor problema, aia cu spanul, de care eu habar nu aveam. daca stiam nu imi mai luam logan. s-a uitat la ea si 2 inj dadeau multa motorina pe retur> a zis ca tre schimbate diuzele. mi-a luat 3 mil pe bucata si le-a facut. dupa 2 zile iar nu a mai pornit masina. iar m-am dus la el si mi le-a schimbat si pe celelalte 2. acum masina porneste bine, trage bine dar a inceput sa se auda un rontait pe la 2500 rpm si peste. sunt inebunit. nu stiu ce sa-i mai fac. oare trebuie calibrate pe un banc inj dupa ce au fost schimbate diuzele? chiar asa repede se duc. mentionez faptul ca acum porneste bine, dar ma astept sa ma lase...
      Salut, dar filtrul de motorina l'ai schimbat dupa operatiunea asta ? Este foarte probabil ca un injector sa agate, adica ,mai pe inteles deschide putin mai tarziu.Un injector deschide in mod normal la 180 de bari,si daca unul agata, atunci automat ele nu pot fi echilibrate de ecu. Fugi la mecanicul care ti le'a facut si pune'l sa ti le mai verifice odata.

      Comment


      • danutz_dan aceeasi problema am avut si eu cu ele dupa ce le-am reparat. la mine s-a rezolvat foarte usor: vreo 15 km am schimbat trepteledoar dupa 4000 de rpm si de atunci nu mai face nici un zgomot. mentionez ca la mine facea acel zgomot doar pe la 2500rpm cand debraiam sa schimb treapta.
        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

        Comment


        • motorina

          NU CRED CA MOTORINA ESTE DE VINA .anul trecut am cumparat un logan la mina a doua avea 70000 km si am plecat cu el in spania aici la 85000 km au cazut injectoarele si pompa face span si doar am alimentat cu cea mai buna motorina si tot sau dus injectoarele.eu cred lucru romanesc este de proasta calitate.

          Comment


          • pai este de proasta calitate, dar cand dai atatia bani si iei masina de noua si inca n-ai avut probleme, te mai amagesti ca problemele altora ar putea fi de la motorina second hand, galeata, manerul galetii si mizeria de pe fundul ei.
            inca mai contemplu consumul de la diesel, dar nu am avut ce face. a trebuit s-o dau, ca la obzeci' de mii si a mea s-a apucat de produs span, cu toate ca i-am pus motorina f. buna.
            internal combustionizer

            Comment


            • Originally posted by rusul79 View Post
              NU CRED CA MOTORINA ESTE DE VINA .anul trecut am cumparat un logan la mina a doua avea 70000 km si am plecat cu el in spania aici la 85000 km au cazut injectoarele si pompa face span si doar am alimentat cu cea mai buna motorina si tot sau dus injectoarele.eu cred lucru romanesc este de proasta calitate.
              Doamne inebunesc de la atatea aberatii (180 de bari; schimba filtru de motorina; pompa face span; motorina proasta; etc); voi ganditi inaite sa aberati?!?!
              In primul rand pompa trebuie sa faca o presiune de 1400 de bari si culmea nu scoate span!! si iar culmea motorina nu e proasta!! dar sa gandit careva ca pompa+injectoarele+turbina sunt piese in miscare(frecare) sub presiune?!?!?!?!
              Cat draq sa tina un OLC 45 prin care trec 1400 de bari?? (nu 180 cum abera unu mai sus)!!
              Pai la draq dar astea trebuiau facute din carbura de wolfram (ca duritate carbura de wolfram este imediat dupa diamant); nu se mai stricau niciodata si nu mai aveam retardati pe forum si nici prosti care sa cumpere 1.5dci; ca sunt ieftine la consum (cat dam pe piese; mai bine ne luam tractor pe benzina)!!!

              Comment


              • 230 bar face in relanti , in jur de 1000 bar face turat in blana pe loc ,deci in sarcina maxima probabil ca ajunge la 1400 bar .Cum nu mergi tot timpul in blana maxima aia inseamna ca nu face tot timpul 1400 bar , deci nu jigni anumite persoane pentru anumite afirmatii cand nu esti stapan pe ce zici .
                Cu un regulator de presiune in rampa defect e posibil sa aibe 180-200 bar in rampa in relanti deci de acolo probabil stiau de 180 bar .
                ECU cere 230 bar in rampa in relanti daca ii face bine, daca nu ,inseamna ca e ceva defect si incepe distractia de la inlocuit regulator la schimbat pompa de motorina si injectoare

                Originally posted by rusul79 View Post
                NU CRED CA MOTORINA ESTE DE VINA .anul trecut am cumparat un logan la mina a doua avea 70000 km si am plecat cu el in spania aici la 85000 km au cazut injectoarele si pompa face span si doar am alimentat cu cea mai buna motorina si tot sau dus injectoarele.eu cred lucru romanesc este de proasta calitate.
                atata timp cat tu ai circulat doar 15 mii km , si cel dinaintea ta 70 mii si nu stii ce motorina din sant a bagat in ea nu vad rostul comentariului.
                Te-ai gandit ca poate ai luat-o gata stricata ? sau ca ala de o vindea stia de ce o vinde ?
                Last edited by Cristi_Xp; 29 August 2011, 00:22. Reason: Automerged Doublepost
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Originally posted by un fleac View Post
                  Doamne inebunesc de la atatea aberatii (180 de bari; schimba filtru de motorina; pompa face span; motorina proasta; etc); voi ganditi inaite sa aberati?!?!
                  In primul rand pompa trebuie sa faca o presiune de 1400 de bari si culmea nu scoate span!! si iar culmea motorina nu e proasta!! dar sa gandit careva ca pompa+injectoarele+turbina sunt piese in miscare(frecare) sub presiune?!?!?!?!
                  Cat draq sa tina un OLC 45 prin care trec 1400 de bari?? (nu 180 cum abera unu mai sus)!!
                  Pai la draq dar astea trebuiau facute din carbura de wolfram (ca duritate carbura de wolfram este imediat dupa diamant); nu se mai stricau niciodata si nu mai aveam retardati pe forum si nici prosti care sa cumpere 1.5dci; ca sunt ieftine la consum (cat dam pe piese; mai bine ne luam tractor pe benzina)!!!
                  Te rog frumos ,ai grija la limbaj,nu e prima data cand jignesti pur si simplu fara pic de respect. Si acum sa revenim la oile noastre, eu ziceam ca la un injector pus pe bancul de probe, supapa de presiune deschide la 180 de bari, nicidecum ca in rampa avem aceeasi presiune ,e practic imposibil. In rampa trebuie sa avem o presiune de 1400 de bari care se imparte la cele 4 injectoare.Daca un injector da mai multa motorina pe retur atunci este normal ca acel motor sa aibe fluctuatii, mers neregulat, pornire greoaie.

                  Comment


                  • Cat de mult ma bucur ca am scapat de toate aceste probleme, intrebari, discutii, raspunsuri care nu aduc nici o rezolvare! Pana nu va scoate Dacia-Renault masina electrica sau masina zburatoare, mie unul nu imi mai trebuie Dacie. Bafta multa si va doresc sa va bucurati de ceea ce aveti, iar in momentul in care ceea ce ai nu iti mai aduce bucurie, schimba pur si simplu!
                    1g in + adrenalina,1l - la benzina!

                    Comment


                    • Multumim domnu edy ca ne-ai luminat si pe noi.
                      I HAVE A !sigpic
                      fara linkuri externe in semnatura

                      Comment


                      • bine ca pompele bosch tin si astea delphi nu.
                        ce, alea-s facute din kryptonite (ca duritate, e de fo` 100 de ori mai rezistent decat diamantul... in mintea lui superman probabil)

                        ps. pt gurile rele: sunt si pompe delphi care tin multi km, dar sunt destul de rare, asa cum sunt si pompe bosch care se mai bulesc in putini km, dar si astea sunt destul de rare.

                        ps2. asta e un forum pe internet. pe internet, partea proasta e ca fiecare poate avea o parere. nu va convine, ignorati, dar nu are rost sa jigniti ca la usa cortului.
                        internal combustionizer

                        Comment


                        • Da unu stie sa jigneasca pai daca ata il duce capul .
                          un injector 1,5 dci deschide de la 180 bari, este foarte adevarat presiunea maxima atinsa in rampa comuna este de 1400 bari dar asta la solicitare maxima.sincer m-am plictisit sa tot explic .................................egal ciao.
                          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                          Comment


                          • Originally posted by edy_blacksoul View Post
                            Cat de mult ma bucur ca am scapat de toate aceste probleme, intrebari, discutii, raspunsuri care nu aduc nici o rezolvare! Pana nu va scoate Dacia-Renault masina electrica sau masina zburatoare, mie unul nu imi mai trebuie Dacie. Bafta multa si va doresc sa va bucurati de ceea ce aveti, iar in momentul in care ceea ce ai nu iti mai aduce bucurie, schimba pur si simplu!
                            Sa gandim ca ai scapat de ea?!?!(ai vandut-o)..daca e asa BRAVO TIE!!
                            Asta e! unii mai au si noroc; dar atunci cand dai pe ea 5000 de euro (cumparata in 2008 fabricata 2003; e clio) si mai bagi 2000 nu prea iti vine sa o dai cu 3000 de euro!!
                            Stiu eu sunt un caz fericit ca nu pierd mult; valoarea pierderii cerste exponential cu valoarea bunului achizitionat (inainte de 2009).

                            Comment


                            • salut. aceiasi problema am avut eu cu dci-ul... mi-a picat un injector [dupa 85000 de km de cand i-am schimbat duzele] am schimbat duza la respectivul injector dupa o sptamana a mai picat doua pus duze noi verificat si celelalte, bune, plec merg o zi iar se blocheaza 2 injectoare....dau jos injectoarele ,proba pe banc curatate pus aceiasi duza, perfecta, nu da pe retur montam injectoarele PORNESTE la sfert dam turatie, merge, bun o las la relantiu se opreste....de ce???? [scimbat si filtrul de motorina pus original cutie galbena]

                              reluam operatiunea dar de data asta dam si pompa jos ...DEZASTRU..ultima paleta , cea patrata era rotunda...roasa la greu ...
                              atuni am dat si rezervorul jos l-am spalat cu presiune [ anainte sa-l dau jos am bagat un magnet in rezervor SA UMPLUT de pilitura] ,am suflat conductele cu aer. am pus un nou filtru de motorina, pus motorina noua din peco cu un pik de ulei am leget de sorb 2 magneti de hard foarte puternici ca sa mai stranga din pilitura am pus o pompa SH dar arata f bine fara sgarieturi ....urmeaza sa-i pun un nou set de duze 4 la 400 ron bucata pt ca am 2 care nu merg +2 care sunt pe duca....mentionez ca masina porneste la sfert dar nu fuge....turbina e curata...[am dat-o jos si am disfacut-o] sa string bani de duze si apoi sa vad cum merge

                              per total in 200000km mai exact 196700 am schimbat 2 set de injectoare +cel care urmeaza , o pompa si un set motor [din cauza la un injector]....

                              Comment


                              • Si dupa tine ce e mai ieftin?? un diesel sau un benzinar??
                                Last edited by 77sky; 4 September 2011, 12:19.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google