Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa E4

    Salut am si eu un 1.5 dci E3 130 mii si am probleme cu injectia au cazut 3 injectoare brusc,dupa un drum de Bucuresti, si am tot citit in stanga si in dreapta si am azuit ca sistemul de injectie E3 e f.f. prost, pilitura etc, E4 are aceleasi probleme? ca asi pune pompa E4 si injectoare ce ziceti merita pareri ms

    Comment


    • nu sunt cu mult mai bune, pt ca pica si astea euro4. ideea e ca pica ceva mai rar si dupa ceva mai multi km. stiu oameni cu e4 pe taxi si au patit-o, alimentand doar de la peco.
      nu sunt f. sigur, dar pt injectoare si pompa e4 s-ar putea sa ai nevoie si de alt ecu sau o resoftare.
      internal combustionizer

      Comment


      • Originally posted by un fleac View Post
        Si dupa tine ce e mai ieftin?? un diesel sau un benzinar??
        depinde de utilizare in cazul meu un benzinar e mai bun [utilizare exclusiva in oras] pt fam un diesel [folosit la drumuri lungi] si folosit un aditiv de ungere dizolvat in motorina...

        nu avem motorina de calitate ...si cei de la dacia fac piese sa tina max 50000 de km...raportat la o utilizare moderata o fam nu face mai mult de 10.000 - 15.000km pe an cum garantia e de 3 ani [3*15.000=45000km ] dupa acesta perioada tapul ispasitor e..motorina...

        eu de cand am luat dieselul am alimentat numai din peco[petrom] si au tinut primele injectoare 90.000 dar utilizare taxi [turatie redusa ]talpa mai rar doar cand plecam in concediu la mare...
        Last edited by yanys78; 4 September 2011, 22:02. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Eu tot nu inteleg ce aveti voi cu diesel-urile de la Dacia. Adevarul este ca nu sunt de la Dacia. La Pitesti nu se fabrica niciun motor diesel. Toate sunt aduse. De exemplu motorul meu este facut la Valladolid - Spania. Greu sa cred ca folosesc ïnjectoare "proaste"pt Romania si injectoare "bune" pentru restul. Asa ca nu mai dati vina pe cei de la Dacia. Bagati motorina buna si nu o sa aveti probleme.

          Comment


          • sa zicem altfel
            motoare diesel f. bune, motorina din peco excelenta.
            astea 2 impreuna... cam dau cu virgula uneori.
            la unii au tinut mult, la altii nu prea... probabil in functie de metaniile la marele mecanic din ceruri.
            internal combustionizer

            Comment


            • Originally posted by adicata2003 View Post
              Eu tot nu inteleg ce aveti voi cu diesel-urile de la Dacia. Adevarul este ca nu sunt de la Dacia. La Pitesti nu se fabrica niciun motor diesel. Toate sunt aduse. De exemplu motorul meu este facut la Valladolid - Spania. Greu sa cred ca folosesc ïnjectoare "proaste"pt Romania si injectoare "bune" pentru restul. Asa ca nu mai dati vina pe cei de la Dacia. Bagati motorina buna si nu o sa aveti probleme.
              de unde iti dai seama unde este facut motorul tau ???

              Comment


              • Nu un anumit motor.Motoarele 1.5 dci sint facute in Spania

                Comment


                • Originally posted by antonica_78 View Post
                  de unde iti dai seama unde este facut motorul tau ???
                  Eu sunt inginer auto, si mai nou lucrez la un dealer Renault Dacia si Nissan din localitate. Am bagat seria mea de sasiu si am aflat toate datele de fabricatie. Apoi m-am interesat si chiar asa e. In Pitesti nu se face niciun motor diesel (cel putin pana prin 2010) Acum nu stiu sigur(cele cu eura 5), dar nu cred. O sa verific cum vine un noua in service.
                  Last edited by adicata2003; 10 September 2011, 01:20.

                  Comment


                  • Fabrici de motoare 1.5 sunt si in turcia la Bursa si in Franta,nu numai in Spania motoarele vin in fuctie de comanda...pe tren sau pe camion,Marea majoritate vin din turcia...dar stati linistiti nu din cauza asta se strica pompele si injectoarele... ci din cauza motorinei si a expluatarii, din cauza intretinerii (trubinele)...)) si nu ca nu ar fi si o eroare cat de mica de fabricatie dar cine poate sa demonstreze?
                    uitativa si la masinile(dci) din exteriorul tarii cate sunt stricate in europa cu zecile de mii numai ca la noi piesele sunt la fel de scumpe ca si la ei iar bugetele noastre sun de 10x mai mici...
                    voi sa trageti concluziile

                    Comment


                    • oameni bun chiar in fiecare zi se duce un injector ? cel putini asa vezi aici pe forum ,,injector stricat, injector stricat ,,

                      Comment


                      • Sunt unele masini care au racitor de motorina pe conducta de retur ex.vw pasat,bora,etc.la logan daca as monta un asfel de racitor,ar avea vriun efect pozitiv asupra sistemului de injectie,ce pareri aveti.

                        Comment


                        • Acolo avem alt sistem de injectie si aume pompa-injector.Este cu totul altceva.

                          Comment


                          • tot trecand prin returul pompei, motorina ajunge sa se incalzeasca in rezervor.
                            cu cat e mai calda, cu atat e mai puturoasa masina. pe fiat stylo cu motor 1.9 jtd nitel modificat, se simte. te dai de cateva ori, pe urma se cam duce demarajul. la logan, cred ca se simte prea putin, mai ales la un mers normal.
                            internal combustionizer

                            Comment


                            • Racirea motorinei care comprimata la peste 1000-1500 bari ajunge usor la peste 120 grade este o treaba benefica si se poarta la majoritatea producatorilor auto cu pretentii. Acest lucru insa costa si la Logan racirea se face doar cu aerul care "mangaie" conducta de retur a motorinei spre rezervor.
                              Injectia este facuta de americanii de la Delphi cu filiale si fabrici in toata lumea inclusiv in Romania la Iasi. Sunt prezenti in echiparea originala pe masini ca Mercedes, Ford, Renault, grupul VW etc. si este foarte buna.
                              In cazul in care motorina nu este ce trebuie ( si dupa informatiile celor de la Delphi in Romania este la acelasi nivel ca in India sau alte tari "foarte automobilistice") normal apar probleme.

                              Domnilor, problema cu injectoarele diesel la Logan este cam asa :
                              Daca injectoarele intorc pe retur o cantitare prea mare de motorina este o problema. Asta inseamna pierdere de presiune si unde presiune nu e, nimic nu e !
                              Verificati cu maxima atentie daca motorina care iese din pompa nu contine impuritati ( metalice sau nemetalice). Daca aveti impuritati de ordinul micronilor sau mai grav a zecimilor de milimetri opriti tot. Curatati tot sistemul de alimentare de la busonul de la rezervor pana la injectoare cu maxima atentie. Folositi la curatare doar aer comprimat filtrat la 2 microni ! Prietenii stiu de ce.
                              Pompa jos si trimisa la verificat sau reparat, injectoarele jos si verificate sau reparate.
                              La injectoare codarea dupa reparatie este obligatorie ! Altfel sa nu aveti pretentii la zgomote, consum, durata de viata a motorului etc. etc. Operatiunea poate fi executata in conditii foarte bune in reteaua de reparatori autorizata de Delphi.
                              Problema e generata de motorina foarte "buna" dar nici solutia constructiva a pompelor nu este de laudat.
                              Sa nu aveti probleme va doresc !
                              Last edited by adam.sorin; 12 September 2011, 00:20. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Poate nu le place injectoarelor motorina fierbinte,eu am avut probleme acu 2ani an vara si vara aceasta,ar fi bine sa facem un sondaj sa vedem in ce perioada a anului au fost cele mai multe probleme cu injectoarele

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google