Motorina fierbinte ? Cand e cald de mori, afara sunt 35*, cum sa fie motorina fierbinte ? Cel mult poate calduta sa fie in rezervor dar nu cred.
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
[QUOTE=Shakar;1056412]Motorina fierbinte ?
Da motorina este fierbinte in special la motoarele tip PD unde motorina din injector care a fost comprimata la peste 1500 barr si nu a fost injectata in camera de ardere este dirijata inapoi spre rezervor(la fiecare cursa a pistonasului/plunjerul injectorului se aspira aceeasi cantitate de motorina- la relanti se poate spune ca aprox. 95%-98 % din motorina aspirata din rezervor este intoarsa pe retur). In plus acesta se incalzeste si prin contactul cu injectorul, a carui parti metalice se incalzesc la temp chiulasei. Motorina calda intoarsa in rezervor are doua efecte:unul bun, iarna nu se face marmelada la temp sub -20, dar produce si condensul vaporilor de apa din aerul existent in rezervor. Cu cit rezervorul este mai gol cu atat mai mult aer atmosferic este prezemnt si mai multa cantitate de vapori care pot condensa. De aceea se recomanda a se circula mai ales iarna cu rezervorul cat mai plin. La Logan sistemul de injectie CR nu incalzeste motorina asa de mult, incat sa justifice montarea unui racitor pe retur, dar fi-ti convinsi ca si aici motorina de pe retur, care provide in special de pe conductele de retur ale injectoarelor, este calda.Last edited by lepetir; 13 September 2011, 07:33.Actual posesor de 1,2 16V
Comment
-
in general au mai multe probleme masinile cu piese delphi, adica:
DACIA - Logan 1,5 dCi
FORD - Focus, Transit Connect, Tourneo Connect - 1,8 TDCi, MONDEO, TRANSIT – 2,0 TDCi, TRANSIT 2,4 TDCi
HYUNDAI - Accent 1.5 CRDi
RENAULT - Clio, Kangoo, Megane 2, Scenic, Modus – 1,5 dCi
KIA - Carnival, Pregio, Bongo, Frontier – 2,9 HPDi
SSANGYONG - Rodius, Rexton – D27DT
NISSAN - Almera, Kubistar, Micra – 1,5 dCi
CITROEN - C3 1,4 HDI
SUZUKI - Liana 1,4 Ddis ; Jimny 1,5 Ddis
JAGUAR - X400 2,0 TDCi
MERCEDES - C200, C220, E Klasse
PEUGEOT - 407
or mai fi si altele. astea le-am aflat de pe la meseriasii care se ocupa cu reconditionarea sistemelor de injectie delphi.
numarul loganurilor diesel vandute e mult peste orice alta marca, deci si numarul masinilor cu probleme este automat mai mare. procentual e cam la fel.
treptat, multi dintre producatorii care foloseau delphi, s-au orientat spre bosch sau alte sisteme de injectie. (de ex. kia. in cee'd n-au mai bagat delphi, ci bosch. de aia are si 7 ani garantie)internal combustionizer
Comment
-
dupa cum vad, sinteti "experti" in sistemele de injectie Delphi, dar nu stiti cum se face racirea motorinei la motoarele K9K montate pe Logan. poate ati vazut pe filtrul de motorina o piesa de plastic la care sint bransate 2 conducte. Ei bine acea piesa este o supapa termica: la o anumita temperatura a motorinei intoarsa prin retur in filtrul de carburant, supapa termica se deschide trimitind motorina fierbinte din circuitul de retur catre rezervor (din acest motiv se recomanda ca in sezonul cald sa se circule cu ceva carburant in rezervor, nu cu citiva litrii). in ce priveste calitatea pieselor, fiti convinsi ca nu se face un motor pentru Romania, si alt motor pentru piata vestica. Dupa cum spunea si alt membru, de vina pentru defectarea injectoarelor este motorina pe care o gasim la faimosii nostrii mari producatori. Verificati ce gasiti in rezervor dupa 10000 km si va ia groaza. Inainte de a aduce acuze producatorului, documentati-va. nu contest ca aceste probleme sint specifice acestui sistem de injectie, insa normal ar fi sa ii acuzam pe cei care ne fura bani din buzunar la fiecare litru de motorina, dar ne vind facaturi in loc de carburant.
Comment
-
Originally posted by zeegermans View Postastea le-am aflat de pe la meseriasii care se ocupa cu reconditionarea sistemelor de injectie delphi.
@andreicry
cauta sa vezi ca sistemele de injectie delphi pica peste tot, nu doar la noi, asa ca nu e de la motorina noastra. pur si simplu piesele sunt facute prost, fie ca accepti fie ca nu.
link 1
(there has been a problem of failing Delphi injectors on some examples of the new twin-turbo OM651 diesels
These injectors problems are massivly common on the new delphi injectors on the new diesels)
link 2 - versiunea tradusa de google
link 3
(Owners of some Mercedes C and E-class BlueEfficiency diesels have reported that their cars suddenly lose power, sometimes when driving at high speed.
The trouble has been attributed to faulty fuel injectors made by Delphi, an outside supplier.)
link 4 - forum din uk unde lumea se plange de injectoare delphi. or fi luat motorina de contrabanda de la noi?internal combustionizer
Comment
-
buna seara !
nu sunt posesor de logan diesel , dar am un coleg care are de multi ani diesel ( clio )...
problema e cam asa :
- a mers omul vreo 120.000 km fara probleme , dupa care inevitabilul s-a produs...;
- a skimbat injectoarele - surprizaaaaa - dupa 3000 km mare problema (aceeasi )- injectoarele ...
- pe scurt : toata probleme este de la pompa de injectie... care pompa de injectie dupa un anumit nr. de km. face span , span care se duce in injectoare...urmarea o stiti ...
- asa ca omul ( e mecanic auto de meserie ) a facut o improvizatie care l-a costat vreo 500 de euro...si nu mai are probleme (ceva de genul ca nu se mai duce motorina nearssa in filtru ...) ; nu prea ma pricep dar cam asta a fost problema la el si din cate am inteles si la altii care au apelat la el sa le rezolve problema...
- asa ca , ganditi-va putin si la aspectul asta...- span de la pompa de injectie..
- toate cele bune !
Comment
-
Poti fi convins ca producatorul stie, dar nu il intereseaza. Daca ti se strica in garantie, ti le schimba - pe el nu il costa nici a zecea parte din pretul pe care ti-l cere tie pe piese, si mai da si de lucru la service cu ocazia asta. Pierderea pentru el e neglijabila. Economarlanie de piata se cheama asta.
PS: si eu am un prieten cu Megane si unul cu un Logan van cu aceeasi problema. Poate are cineva care lucreaza la receptie intr-un service curajul sa ne spuna cate ceva despre statistici?
Comment
Comment