Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vis-a-vis de intrebarea unui coleg daca merg injectoare Euro4 in loc de E3. La un coleg asa i-au montat 3 de E3 si unu E4.Masina mergea bine acu la vreo 200000 km ajunsi si el l-au lasat toate 4.
    In ceea ce ma priveste pe mine pot spune ca la un loganel taxi la 167000 au picat toate 4.I-am facut un fel de transplant cu chiuloasa,injectoare si pompa de la un Megane 2008 E4 si cu 30000 cat se poate de originali.Mesterii de la service au avut ceva de furca cu supapele insa acum e ok.Turbo era inbacsit si el,probabil fiind curatat bine acu masina...pur si simplu mananca jar.
    De ce spun asta? Pt ca m-am mai pricopsit cu un loganel tot de taxi la 170000 foarte originali si mi se pare ca asta doarme pe drum.Bineinteles zilele urmatoare trebuie sa le vin de hac injectoarelor,cred ca cel putin 2.
    La...cel cu transplantul se observa asadar,un plus de putere datorat pompei si injectoarelor de Megane sau datorita faptului ca si turbo a fost pus la punct?
    Consumul e aprox. la fel probabil o juma de litru mai mult,dar acu au mai si scazut temperaturile si..trebuie caldurica la sofer.
    Pe curand!

    Comment


    • De functionat va functiona un motor E3 cu injectoare E4, problema e ca nu veti putea scrie corectiile injectoarelor E4 in calculatorul de injectie E3.
      Motorul va functiona cu vechile coduri si e posibil sa tacane mai mult sau mai putin.
      ECUFix
      Please don't visit my homepage!

      Comment


      • am un logan van 1.5dci, putin sub 110.000km, reviziile facute la timp, motorina doar de la OMV, sprint diesel, filtrul de motorina schimbat la fiecare revizie.

        in primavara, fara nici un semnal prealabil, nu a mai vrut sa porneasca, avea doua bujii moarte, asa ca am inlocuit toate bujiile, fara vreun rezultat, am inlocuit filtrul de motorina, se apropia revizia, iarasi fara rezultat, cand sa o tractam in service insa, a pornit, mers rotund fara probleme, de atuncea liniste si pace.

        acuma de o saptamana am luat-o de la capat, nu mai vroia sa porneasca, dupa ce am chinuit-o la automat a luat-o, am mers cu ea in service ne-au zis ca trebuie data jos pompa, implicit si distributia facuta, scoase injectoarele si reconditionate, si vazut ce e in pompa. destul de scump, doar ca nu a fost pusa pe tester, iar injectoarele nu tzacane, nu dau semne de probleme ca sa zic asa.

        ceva sfaturi ?

        Comment


        • Salut, si bine ati venit, mecanicul care a zis ca e pompa defecta, cum si'a dat seama de chestiunea asta ? In mod normal daca pompa era dusa, adica distribuitorul hidraulic nu va mai pornea deloc cu nici un spray, in plus daca nu baga span (pilitura) nu are rost sa umblati la ea. In primul rand se incepe neaparat cu o diagnoza plus un mic test la injectoare. Pornirea asta lunga si greoaie poate sa fie datorita lipsei de presiune din rampa comuna. Pentru chestiunea aceasta trebuiesc schimbate supapele de retur de la injectoare cu unele noi si originale ca altfel nu o sa mearga.

          Comment


          • Sfat: Mergi la un service Renault, poate gasesti pe cineva care stie sa faca diag fara sa desfaca pompa.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • acuma iarasi porneste, nu porneste greoi, pur si simplu nu porneste, iar cand merge e foarte ok la prima cheie fara sa se chinuie.

              mecanicul a zis ca a vazut multe dinastea si ca asta e buba lor.

              o recomandare pentru diagnoza ? in general ma feresc de reprezentante pentru ca sunt scumpi si cam paraleli

              Comment


              • @mecea
                Va pot ajuta eu cu cea mai mare placere. Vezi oferta mea din "Anunturi strict legate de masini"
                Cu respect.

                Comment


                • A incercat cineva sa schimbe numai "ciuperca" supapei de retur?
                  ECUFix
                  Please don't visit my homepage!

                  Comment


                  • Am incercat eu si nu a mers, dadea pe retur ca si aia veche dupa care am puso la locul ei si a mers.

                    Comment


                    • Azi am fost de am dus si eu masina in service sa-mi fac injectoarele....sa vedem rezultatele...

                      Comment


                      • logan 1.5 dci euro 3/ 2006 - 70000km - porneste greu la rece (mai greu decat normal).
                        am verificat injectoarele, nu dau pe retur, am verificat bujiile - sunt ok, am ajuns la verificarea tensiunii pe bujii la pornire - tensiunea soseste si ramane pe borna si dupa ce se stinge martorul la bord, pana cand motorul porneste..... este normal? dupa prima pornire dimineata....merge normal si porneste normal toata ziua. ce sa fie... ce sa fie.....?! o sa merg la service dar era interesant sa gasesc solutia fara sa ajung acolo:-)

                        inca ceva....reparare injectoare - schimbarea duzei de retur - aici, video:http://www.youtube.com/watch?v=tud4hHrIn3U
                        si verificare retur injectoare :http://www.youtube.com/watch?v=Gaqx9...eature=related
                        Last edited by titusake; 20 October 2011, 18:17. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • @ $$Silviu. Esti mare mester! Exact acelea au fost simptomele.Am un om la DACIA,marti dupa masa a fost acolo.A sters toate erorile inclusiv resortul acela galben aprins in bord.Masina merge fara probleme.Si...da la inceput,dupa ce am facut transplantul avea un tacanit,un mers ce aducea mai degraba a motor de 1,6 D din generatiile vechi.
                          Acu este ok.......pt cat timp oare???

                          Comment


                          • Am luat si eu masina din serivice ieri, am facut injectoarele dar am 2 probleme: invarte mult inainte sa porneasca si daca o accelerez mai tare cand calc ambreiajul mi se opreste motorul. Mi-au golit si instalatia sa o curete, sa fi ramas aer ceva?

                            Comment


                            • concret ce au facut la acele 2 injectoare? schimbate complet si rescrise codurile, schimbate duzele cu unele originale/facaturi?
                              du-te inapoi sa ti-o faca asa cum trebuie. banii sunt bani si trebuie respectati.
                              internal combustionizer

                              Comment


                              • La toate 4 mi-au schimbat duzele cu unele originale, am garantie 1 an maine o sa ma duc inapoi sa vad care e treaba, vorba ta banii i-am dat, dar eram curios dak s-a mai intamplat si la altcineva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google