Vis-a-vis de intrebarea unui coleg daca merg injectoare Euro4 in loc de E3. La un coleg asa i-au montat 3 de E3 si unu E4.Masina mergea bine acu la vreo 200000 km ajunsi si el l-au lasat toate 4.
In ceea ce ma priveste pe mine pot spune ca la un loganel taxi la 167000 au picat toate 4.I-am facut un fel de transplant cu chiuloasa,injectoare si pompa de la un Megane 2008 E4 si cu 30000 cat se poate de originali.Mesterii de la service au avut ceva de furca cu supapele insa acum e ok.Turbo era inbacsit si el,probabil fiind curatat bine acu masina...pur si simplu mananca jar.
De ce spun asta? Pt ca m-am mai pricopsit cu un loganel tot de taxi la 170000 foarte originali si mi se pare ca asta doarme pe drum.Bineinteles zilele urmatoare trebuie sa le vin de hac injectoarelor,cred ca cel putin 2.
La...cel cu transplantul se observa asadar,un plus de putere datorat pompei si injectoarelor de Megane sau datorita faptului ca si turbo a fost pus la punct?
Consumul e aprox. la fel probabil o juma de litru mai mult,dar acu au mai si scazut temperaturile si..trebuie caldurica la sofer.
Pe curand!
In ceea ce ma priveste pe mine pot spune ca la un loganel taxi la 167000 au picat toate 4.I-am facut un fel de transplant cu chiuloasa,injectoare si pompa de la un Megane 2008 E4 si cu 30000 cat se poate de originali.Mesterii de la service au avut ceva de furca cu supapele insa acum e ok.Turbo era inbacsit si el,probabil fiind curatat bine acu masina...pur si simplu mananca jar.
De ce spun asta? Pt ca m-am mai pricopsit cu un loganel tot de taxi la 170000 foarte originali si mi se pare ca asta doarme pe drum.Bineinteles zilele urmatoare trebuie sa le vin de hac injectoarelor,cred ca cel putin 2.
La...cel cu transplantul se observa asadar,un plus de putere datorat pompei si injectoarelor de Megane sau datorita faptului ca si turbo a fost pus la punct?
Consumul e aprox. la fel probabil o juma de litru mai mult,dar acu au mai si scazut temperaturile si..trebuie caldurica la sofer.
Pe curand!
Comment