Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cosmin: si tie si la restu cat mai multi km fara probleme.

    adicata: Se mai intampla in Eforie

    Asa este am afirmat ca am bagat ulei in motorina.... pana la 168mii de km masina nu a vazut ulei in motorina dupa care am bagat de 2 ori ulei 4T in motorina acuma nu mai bag,ca mi sa zis ca gresesc. a fost o gresala de a mea ca am ascultat de altii cu uleiul 4T. De atunci nu am mai bagat ulei in motorina. Actual masina are 171mii si merge impecabil.
    Last edited by aarmand; 12 February 2012, 03:18.

    Comment


    • Mare este gradina ta Doamne,am trait sa o aud si pe asta ... sa bag ulei in rezervor ... mai citeam undeva unii isi baga magnet in ... rezervor...

      Comment


      • Originally posted by D.Vali View Post
        Mare este gradina ta Doamne,am trait sa o aud si pe asta ... sa bag ulei in rezervor ... mai citeam undeva unii isi baga magnet in ... rezervor...
        @D.Vali --- banuiesc ca conduci o masina pe benzina...daca e asa, bine faci...ca posesor de 1.5dci ajungi la un moment dat sa iti iasa paru prin caciula si sa incerci toate lucrurile posibile si imposibile pentru a-ti usura viata...

        Comment


        • eu cred ca va agitati prea tare uneori..mai tine si de noroc..si celelalte (masini) pica in veselie, lunar la astea second bagi bani in ele...tine mult si de sofer, nu mai puneti raul inainte, ca nu e dracu asa mare...am un logan din 2006 fara prb si unu din 2008 toto fara prb..cu kilometrii destui...so, go on

          Comment


          • 1,5 dci noiembrie 2006, 117500 km. Fara probleme. Axum cateva zile am avut ceva la pompa de injectie, adica a fost blocata. S-a rezolvat, curatat la service si merge ok. La injectoare nimic. Motorina numai din pompa. Nu vreau sa fac reclama la una sau alta din firme, fiindca le-am incercat pe toate. Concluzia este ca nu am pus nici odata de la statii "partenere", doar de la statiile "mama" ale firmei. Si cum am mai spus fara probleme.

            Comment


            • decat sa bagi 2t sau 4t mai bn bagi metabond si stai linistit
              Vand piesa auto logan originale si aftermarket

              Comment


              • Originally posted by radutu View Post
                @D.Vali --- banuiesc ca conduci o masina pe benzina...daca e asa, bine faci...ca posesor de 1.5dci ajungi la un moment dat sa iti iasa paru prin caciula si sa incerci toate lucrurile posibile si imposibile pentru a-ti usura viata...
                Da omule ai dreptate am avut si eu Logan pe motorina si m-a disperat cu injectoarele ...4750 costul total al reparatiilor,toata lumea imi recomanda sa o vind ,ceea ce intr-un tirziu am si facut.Masina in esenta a fost buna,vara aer conditionat ,racoare bine ,iarna caldura,mergea bine ,se infigea la drum,dupa cinci ani si jumatate nici pic de rugina desi o tineam numai afara,dar la capitolul injectoare ... varza,praf,dezastru,vai mama ei.Aveam si eu ceva bani pusi de o parte pentru altceva dar au luat alta destinatie...benzinar...

                Comment


                • sa nu mi spuneti mie de injectoare!!!
                  La 45000 km 3 din 4 au fost duse!!! mentionez ca am luat o masina la 25000km si la 40000km au inceput belelele.
                  1.am schimbat diuzele de retur(din capul injectoarelor)500lei(cu montat+calibrat si verificare pe stand (500x4=2000 lei)Atentie pt cei ce nu vor probleme ulterioare cumparati diuze delphi dar originale nu facute la iasi(sunt garantate 50000km)
                  2.reparati le toate 4 nu doar cele defecte ,ca va vor lasa 1 dupa celalalt
                  3.Dupa tot felul de analize de pret,furnizori,samd mergeti la cei de la (delphi diesel point din orasele voastre).
                  nu lasati nici un mecanic"priceput"sa se ocupe de problema dvs legata de injectoare.
                  de asemeni acolo va verifica. si partea de jos ainjectoarelor acele "cuie" care se distrug din cauza motorinei noastre.
                  nu incercati variante ieftine ca ve ti regreta.credeti ma pe cuvant
                  de asemeni cei autorizati va dau codurile injectoarelor ce trebuiesc rescrise pt a putea fi controlate de computer sa md
                  cu banii pe care i am bagat intr un dci de la logan intretineam lejer un mercedes.
                  pt detalii contactati-ma (stiu si despre turbine am schimbat 4).si o pompa de ulei,si un piston topit (cilindrul 1 ,din cauza axului rupt al turbinei)
                  va urez mult succes cu masinutele voastre.

                  Comment


                  • Originally posted by tm13fuk View Post
                    Atentie pt cei ce nu vor probleme ulterioare cumparati diuze delphi dar originale nu facute la iasi(sunt garantate 50000km)
                    .
                    Nu mai lansati gogosi in eter! Ce pot afirma cu argumente este ca multinationala Delphi,cind a deschis uzina de la Iasi,a inchis o uzina in Franta,iar managerul este englez.Din sursa neoficiala stiu ca Iasul nu are contract de distributie in Romania,are contract direct cu Renault,cu Ford,Mercedes si alte brenduri.

                    Comment


                    • Bagati tot felul de cac**uri in rezervor care-i ziceti motorina, si vreti sa spuneti ca sistemul de injectie este praf. Eu de ce nu am nicio problema? Si am doua??

                      Comment


                      • Prostii ne prostii asta sa intamplat cu masina mea cat despre motorina sa nu aud comentarii ca nu stii deunde alimentez eu da ti spun ROMPETROL suna motorul mai bine.
                        Deasemeni pot sa ti spun ca nu ai avut inca "sansa"sa schimbi toate piesele pe care le am enumerat eu in post.
                        Prieteni camionagii nu am!
                        Si cu diuzele de Iasi e pe bune (sper sa nu ai ocazia sa le schimbi)ca ai sa dai marunt din buze.
                        De asemeni dupa ultima interventie autorizata la injectoare tin sa te anunt ca imi curge injectorul 2(pe la mijloc )am combustibil si in locasul de la bujie .
                        Poate sunteti voi mai norocosi ce sa va zic ...

                        Comment


                        • Originally posted by adicata2003 View Post
                          Bagati tot felul de cac**uri in rezervor care-i ziceti motorina, si vreti sa spuneti ca sistemul de injectie este praf. Eu de ce nu am nicio problema? Si am doua??
                          Cati km ai cu ele???eu stiu pe cineva care in 120000km a schimbat de 2 ori injectoarele si a bagat omu numai motorina de la peco;)...si am un vecin care a avut de la munca un van si 200000km a tinut masina si nu la lasat nimic la ea si numai masina aia site ce motorina a papat...ca omu rar cand baga de la pompa...

                          Comment


                          • Cat despre kilometraj ca era sa uit 61200km la aceasta ora.
                            Asa cum au afirmat si altii pe acest forum exista probleme constructive ale motoarelor commonrail 1.5dci la toata gama Renault despre care fabrica nu spune nimic.

                            nu am spus ca cele pe care tu le detii nu sunt ok,dar eu una am si alta nu mai vreau

                            sambata sunt programat la mecanic si voi face foto pt a vedea ca nu vb prostii
                            Last edited by tm13fuk; 23 February 2012, 19:53. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Originally posted by tm13fuk View Post
                              De asemeni dupa ultima interventie autorizata la injectoare tin sa te anunt ca imi curge injectorul 2(pe la mijloc )am combustibil si in locasul de la bujie .
                              Pai stii de ce iti curge pe la mijloc ? Ca cel care ti le'a montat a uitat cu siguranta sa iti stranga cu dinamometrica capacul de la duza injectorului .Sau in cel mai rau caz insa putin probabil sa fie crapat chiar aproape de filet.

                              Comment


                              • @tm13fuk --- Nu cred ca pierzi motorina pe la ''mijloc'', motorul ar fi mers sacadat(in 3 pistoane), acel injector nu ar functiona pentru ca pe acolo s-ar pierde presiunea... din propria experienta iti spun ca motorina o pierzi pe la furtunasul de retur al injectorului, deoarece s-a largit, si la turatii mai mari scapa pe langa si se umple cu motorina si locasul injectorului si locasul bujiei, plus ca se scurge pe blocul motor...eu am rezolvat cu un colier de plastic (soricel) mai micut pentru cablurile electrice...incearca sa il schimbi sau sa il prinzi cu un colier de plastic...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google