Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Astazi pe realitatea tv a fost in discutie problema preturilor la motorina, un reprezentant al transportatorilor din romania a spus ca biodizelul din motorina distruge sistemele de injectie ale masinilor mici, cele mari avand sisteme de protectie profesionale

    Comment


    • dupa 120000km uite ca si eu am probleme cu pornirea dimineta,pana acum numai consumabile am schimbat, nici injectoare nimic, acum trebuie sa dau de 6 ori sa pornesc dimineata,cred ca din cauza injectoarelor ca cu bujii nu am probleme

      Comment


      • Cine depaseste 100000km,sa se considere un favorizat al sortii,asta e parerea mea...!

        Comment


        • Salut
          Eu am loganul din 2006 , si am 165000Km.
          De pe la 150000Km am probleme cu injectia , dar am tras de timp cu motorina de la mol , cea mai scumpa si mai aditivata si temporar nu am mai avut probleme.
          Acum insa face la fel ca acum 10000Km , asa ca trebuie sa o duc la un specialist.
          Problema principala e ca se opreste motorul la relanti aleatoriu, iar cea secundara e ca o pornesc mai mult din electromotor.
          Daca am doua opriri pe zi inseamna ca e pe duca rau.. mentionez ca merg cam 70km pe zi in cam 3 ore (traficul din Bucuresti).
          Imi poate recomanda cineva ceva ieftin si bun ?
          Last edited by shomeru; 27 February 2012, 16:54.

          Comment


          • Filtrul de motorina cand l'ai mai schimbat ?Cat despre orpirea acea aleatorie pot fi cauze multiple. Pana nu o pui pe teser nu rezolvi nimic.

            Comment


            • Reviziile sunt la zi , filtrul de motorina il iau de la mann , si il schimb la 20000Km.
              Pana acum am fost la un service si dupa ce s-a uitat pe tester a spus ca e pompa de retur , pe care am cumparat-o de noua si a mers la fel si dupa asta.

              Acum nu mai am bani de aruncat pe probabilitati...

              Comment


              • In cazul tau, inainte de a incepe sa arunci banii aiurea te'as sfatuii sa mergi la o diagnoza clip ori cu ddt. Asta e singura varianta plauzibila in momentul de fata.

                Comment


                • pompa de retur?

                  Comment


                  • io ce sa mai zic mie m ia cazut tot sistemul la 36000 km iar pe la 92000 a mai cazut 2 injectoare,specific ca filtrele sunt originale,iar ca prima data au cazut din cauza motorinei din peco,au gasit viermi de pisalau în rezervor si a fost reparat în garantie, apropo atunci am alimentat de la un peco din tulcea star2000 care am anteles ca ar fi si diler dacia renault an zona?

                    Comment


                    • Originally posted by RazvanRAZ View Post
                      Cati km ai cu ele???eu stiu pe cineva care in 120000km a schimbat de 2 ori injectoarele si a bagat omu numai motorina de la peco;)...si am un vecin care a avut de la munca un van si 200000km a tinut masina si nu la lasat nimic la ea si numai masina aia site ce motorina a papat...ca omu rar cand baga de la pompa...


                      Am 57.000 cu Clio (65 CP), si 64.000Km cu MCV (85 CP)

                      Comment


                      • unde pot gasi injectoare sau diuze retur pt logan euro 3?
                        Multumesc

                        Comment


                        • Salut tuturor,dci ul meu are 205000km

                          Dupa 205000km am avut probleme doar cu o supapa de la injectoru 1 si cu intinzatoru de curea accesori.
                          Masuratoarea returului la injectoare spunea asa,injectoru nr 1 avea 22ml,injector nr 2 avea 16ml,injector nr 3 avea 16ml si injector nr 4 avea 16 ml,masuratoare facuta in timp de 3 minute .motorina bag de la ce peco apuc in schimb revizia o fac singur la fie care 7000 de km(ulei castrol edge 5w40,filtru ulei original iar filtru motorina delphi care filtreaza 2 microni)dupa care imi curat egr,si teava de la egr la admisie+epuratorul.De schimbat treapta de viteza o fac de la 2300 ,2500 in sus.
                          Astea fiind spuse asta iarna a pornit masina la minus 20 de grade la sfert
                          chiar daca aveam 2 buji prajite si motoru merge impecabil
                          Simtomu care m a determinat sa masor debitu de retur a fost un slab zgomot ca de avans
                          Concluzie,ori sunt foarte multi ghinionisti cu dci uri,ori eu prea norocos,ori imi fac eu intretinerea foarte bine la masina fara absolut nici un aditiv de ulei sau motorina.
                          Dar mai recomand un lucru,lasati fratilor motoru sa ia si el ulei si putine grade inainte sa plecati cu masina dimineatza.

                          Supape retur pentru e3 sau e4 sunt la fel iar de gasit le gasesti la domnu Nicu Paraschiv
                          Tel 0744171621 dar te sfatuesc sa mergi la el cu masina pentru ca ti le schimba dinsu si iti face si diagnoza+test de pilitura si cred eu ca face o treaba foarte buna
                          Eu am ajuns la dinsu tot prin cineva care il lauda pe forum(in bucuresti)
                          Last edited by victor27; 6 March 2012, 22:50. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Originally posted by victor27 View Post
                            Masuratoarea returului la injectoare spunea asa,injectoru nr 1 avea 22ml,injector nr 2 avea 16ml,injector nr 3 avea 16ml si injector nr 4 avea 16 ml,masuratoare facuta in timp de 3 minute
                            La masuratoare, motorul era rece sau cald? Daca era cald, la cate grade aproximezi ca era temp. acestuia?
                            Cainele care latra nu musca!

                            Comment


                            • @victor 27 --- din ce an este masina ta? este euro 4? daca este euro 4 ce fel de filtru ai pe ea (euro 3 sau euro 4)? cati CP are?

                              Comment


                              • Indiferent ce interventie se face la sistemul de injectie,aruncati o privire in rezervor,ca sa nu aveti surprize,sau atunci cind schimbati filtrul de motorina,goliti motorina din el intr-un vas transparent si faceti"proba cu magnetul" pentru depistarea spanului (daca exista).
                                Azi am avut ocazia sa vad un rezervor de DCI "captusit" cu span.Daca proprietarul nu era de fata la demontare,in mod sigur nu credea asa ceva.
                                Partea haioasa este ca omul nu alimenteaza decit din pompa si a ajuns cu masina la 145.000 km,fara probleme pina la ora actuala.
                                Rezultatul...pompa si injectoare facute PRAF.
                                Dovada aici:


                                Ati mai vazut asa ceva?
                                Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google