pfoaiiiiiii asa ceva nici nu credeam ca exista.... la inceput am crezut ca este mâl in rezervor....la mine am curatat rezervorul de 2 ori si am gasit aproape o juma de litru de apa dar atata pilitura nu am vazut....
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by huffy View PostIndiferent ce interventie se face la sistemul de injectie,aruncati o privire in rezervor,ca sa nu aveti surprize,sau atunci cind schimbati filtrul de motorina,goliti motorina din el intr-un vas transparent si faceti"proba cu magnetul" pentru depistarea spanului (daca exista).
Azi am avut ocazia sa vad un rezervor de DCI "captusit" cu span.Daca proprietarul nu era de fata la demontare,in mod sigur nu credea asa ceva.
Partea haioasa este ca omul nu alimenteaza decit din pompa si a ajuns cu masina la 145.000 km,fara probleme pina la ora actuala.
Rezultatul...pompa si injectoare facute PRAF.
Dovada aici:
Ati mai vazut asa ceva?
La mine in service a venit o masina cu o astfel de problema ( un CLIO 3 ). A trebuit sa i se schimbe injetoarele, pompa, sa i se spele rezervorul si instalatia. Daca nu se curata bine rezervorul si instalatia degeaba ai schimbat piesele ca vor cadea din nou.
Comment
-
Waw !!!! Daca mai vad de 2 ori filmuletele alea .... o sa-mi fie frica sa-mi mai pornesc masina .
Am tot auzit ca pompa de injectie poate produce span , si sincer imi inchipuiam ceva finut , ceva care se poate vedea daca privesti cu mare atentie. Dar in cazul asta .... myth bustet ! Cu naiba sa nu-ti cada injectoarele !, sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
saptamana viitoare ma duc sa mi spal rezervorul...pt siguranta mea...
Comment
-
salut
masina este din 2007 de 68 cp si este e4 iar filtru de motorina este cel cu supapa pe el adica pentru e4 iar masurarea returului la injectoare l am facut la rece o data dupa care l am facut si la 80 de grade si acelas rezultat am avut
filtru este delphi (filtreaza 2 microni)Last edited by victor27; 9 March 2012, 11:30.
Comment
-
as fi vrut sa vad o filmare de cind a ajuns masina la mecanic, a oprit motorul si pina a ajuns la rezervor sa vada pilitura respectiva. in mod normal, sistemul de circulare a motorinei e asa:rezervor-filtru-pompa-filtru si iar pompa. diferenta de motorina (consumata de motor),e trasa de pompa din rezervor in filtru, si se reia invirteala pompa-filtru-pompa-filtru.
returul, adica pompa-filtru, nu ajunge in rezervor. se opreste in filtru.
numai daca respectivul a modificat traseul de retur al motorinei facind-o sa se duca direct in rezervor.
in mod normal, daca filtrul este montat corect, nu "T"-uri intoarse, nu retur direct in rezervor, repet, in mod normal nu ajunge pilitura in rezervor.
asa ca nu va mai speriati atit, daca aveti traseele tur-retur asa cum le-a facut fabricantul.
Comment
-
eu mi am pus si asa ceva sa previnAttached Files
Comment
-
Oare o fi si eficient? Oricum un lucru este sigur, mai devreme sau mai tarziu la Logan tot va trebui sa inlocuiti/curatati injectoarele si pompa de injectie si nu este deloc o operatiune ieftina. Un injector original variaza de la 900 la 1200 lei bucata iar pompa de la 2500 la 3000 lei. Injectoare se mai gasesc si pe aftermarket dar pompa in niciun caz. Pentru pompa varianta mai ieftina ar fi SH dar nimeni nu stie cat duce. Singura modalitate este sa evitam aparitia problemei cat mai mult timp prin filtre suplimentare, spalare rezervor etc
Comment
-
Originally posted by huffy View PostIndiferent ce interventie se face la sistemul de injectie,aruncati o privire in rezervor,ca sa nu aveti surprize,sau atunci cind schimbati filtrul de motorina,goliti motorina din el intr-un vas transparent si faceti"proba cu magnetul" pentru depistarea spanului (daca exista).
Azi am avut ocazia sa vad un rezervor de DCI "captusit" cu span.Daca proprietarul nu era de fata la demontare,in mod sigur nu credea asa ceva.
Partea haioasa este ca omul nu alimenteaza decit din pompa si a ajuns cu masina la 145.000 km,fara probleme pina la ora actuala.
Rezultatul...pompa si injectoare facute PRAF.
Dovada aici:
Ati mai vazut asa ceva?Originally posted by automanticor View PostLa mine in service a venit o masina cu o astfel de problema ( un CLIO 3 ). A trebuit sa i se schimbe injetoarele, pompa, sa i se spele rezervorul si instalatia. Daca nu se curata bine rezervorul si instalatia degeaba ai schimbat piesele ca vor cadea din nou.
Poi daca ala baga de la pompa si el (camionangiul) , cum apare mizeria/spanul decat din bidoane murdare si span produs de pompe.
Originally posted by FLORYN View PostWaw !!!! Daca mai vad de 2 ori filmuletele alea .... o sa-mi fie frica sa-mi mai pornesc masina .
Am tot auzit ca pompa de injectie poate produce span , si sincer imi inchipuiam ceva finut , ceva care se poate vedea daca privesti cu mare atentie. Dar in cazul asta .... myth bustet ! Cu naiba sa nu-ti cada injectoarele !
Deci.....motorina este de calitate nu!!!!???
In cocluzie mizeria este din bidoane murdare/span facut de pompele de inalta presiune/motorina cumparata de la pompe transportata in cisterne necuratate/vechi s.a.m.d.Last edited by matheo66c; 9 March 2012, 12:48.sigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
Matheo , masina mea are 5 ani , si doar 50 k de km facuti. Asta pentru ca aproape jumatate din timpul asta sunt plecat din tara si nimeni nu circula cu masina in timpul asta. Am alimentat numai din peco (Rompetrol) , niciodata nu am avut probleme cu ea. Iar la fiecare schimb , filtrul de motorina il tai sa vad ce minuni gasesc in el. E chiar OK, nici macar apa nu vad , de span nici vorba. Desi preventiv, cum scriati si voi , mi-ar place sa dau rezervorul jos si sa-l spal , etc .
Chestia e ca nu stiu cum sa desfac inelul ala din plastic de pe rezervor fara sa-l rup . Pe urma , trebuie sa fac tiganeli ca sa-l etansez calumea. Iar de mers in service ..... nici nu vreau sa aud.
Ideea cu filtrele alea , am avut-o si eu , si mi se pare excelenta . Sunt transparente si oricand vezi daca apare ceva acolo, chiar daca nu filtreaza ele cine stie ce. Oricum , cred ca imi voi pune si eu., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
Comment