Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cati ml de motorina ar trebui sa dea pe retur injectoarele la verificarea cu recipiente gradate la o masuratoare de 4 min? S-au, cei care v-ati verificat injectoarele ce cantitati ati obtinut si in cat timp?
    Cainele care latra nu musca!

    Comment


    • 5ml/min, pe portiunea gradata

      Comment


      • 16ml la 3 minute este super ok

        Comment


        • Si eu am facut masuratori,si mia dat 10mml.in4min.dar trebuie tinut cont de legatura dintre injector si seringa caci si acolo ramane motorina nemasurata,eu am pus furtun de perfuzie lung de 70 cm, iar seringile prinse cu banda toate 4...si agatate sus de capota.

          Comment


          • Au cazut toate odata la 145000?4 injectoare si pompa?Pina la 145000 nimic?

            Comment


            • Proprietarul a yis ca masina a inceput sa+i faca "figuri",doar cu citiva km inainte sa se opreasca motorul in mers,undeva pe Valea Oltului.A alimentat de la aceeasi pompa ca de obicei,cu o zi inainte,dupa care a facut aproximativ 100km,din care in ultimii 15-20 a observat ca ceva nu este in regula.
              De aici incepe povestea cu italianul care trecea intimplator pe acolo cu o platforma si s-a oferit sa-l ajute(contra cost),cu transportul si reparatia.Adevarul este ca nu a stat tot timpul linga el sa vada ce face...greseala mare!!!Italianul i-a spus ca-i face rost de pompa si injectoare noi si rezolva masina in maxim 1 saptamina,dar nu au cazut la pace cu pretul.Italianul a zis ca a curatat rezervorul,a schimbat filtrul de motorina cu unul italienesc(mult mai bun decit originalul) si l-a taxat pe om cu vreo 500 lei,desi masina pornea numai ajutata cu spray.
              E posibil,ca atunci cind i-a bagat la loc motorina sa-i fi "strecurat" si ceva span in rezervor,din cauza ca omul nu a fost de acord cu pretul pe lucrare.
              Adevarul este foarte greu de dovedit in aceasta situatie.
              Dupa ce -i-am curatat rezervorul,conductele,inlocuit filtrul de motorina,pompa si injectoarele(pompa si injectoarele second),masina porneste normal la cheie si merge bine deocamdata. A facut deja aproximativ 300 km si Luni o sa treaca la un control.Sa speram ca totul o sa fie OK.
              In mod normal,la atita span in rezervor,se schimba complet sistemul de alimentare,dar asta costa foarte mult...
              Cei care doriti sa faceti o curatire a rezervorului,faceti rost de o cheie de genul asta pentru demontarea si montarea piulitei de plastic de pe rezervor sau incercati sa confectionati una.
              Attached Files
              Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

              Comment


              • ieri mi am curatat si eu rezervorul...spre surprinderea mea era destul de curat,mici impuritati si mizerie''fina''sa i zic asa la sorb.deci la 56.000 si 3ani jumatate ma declar multumit de ce am gasit in el.span nu exista deloc ceea ce e foarte bine.am desfacut capacul de sus,scos sorbul un pic necajeala pana am gasit pozitia,apoi m am apucat de sters la rezervor.am umezit o carpa curata in benzina putin si daiii....apoi am luat o rola de servetele albe si iar daiiii.am desfacut si conductele de la filtru de motorina si le am suflat putin si am purjat filtru de motorina.bafta all.de acum la fiecare 2 ani voi face aceasta operatiune.
                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                Comment


                • in cat timp ai facut toata treaba?
                  sigpic
                  "BRABUS" STYLE

                  Comment


                  • in jur de 2 ore.depinde cat de mult insisti
                    http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                    Comment


                    • salutare baieti,sunt interesat de un logan diesel sa achizitionez, cine a achizitionat dupa 2011 imi poate spune ce s-a schimbat la injectoare, sau daca ati auzit ceva de asta, am mai avut un diesel din 2005 de nou si am avut si eu probleme cu sistemul de injectie, se merita investitia?

                      Comment


                      • Iti recomand benzinar+GPL. Iesi muuuult mai ieftin; la piese+consum decat un diesel!!
                        Am un taximetrist pe scara care are un logan 1.6 pe GPL a facut aproape juma de milion de kilometrii cu masinuta fara PROBLEME!!
                        A schimbat la ea consumabilele+bucsi+pivoti etc din cauza gropilor;
                        In rest motorul functioneaza perfect si nu a bagat niciun ban in el;
                        a bine i-a schimbat de 2 sau 3 ori distributia !!
                        Fata de mine 1.5dci nu sunt taximetrist; nu am facut mai mult de 15000km/an.
                        In 2 ani am bagat 3000 de euro in motor (piston topit+injectoare bulite+turbina praf+electromotor defect si mai nou pompa de inalta dadea semne de duca).
                        De ce zic ca "dadea" pai nu a mai avut timp ca am vandut-o cu 1000 de euro!!
                        Ahahaha!!Am scapat de cosmarul vietii!! Nu mai vreau diesel nici pe degeaba!!

                        Comment


                        • La 500.000 de km a schimbat distributia doar de 2-3 ori ..oau este incredibil ... daca tu ai avut ghinion cu masina sau nu ai expoatat o corect asta nu inseamna ca nu se merita sa cumperi logan diesel am 80.000 km masina este la mana a 2 a pana acum nu sa schimbat nimic decat consumabile cel ce a avut o a mers ca si mine (turatii mari) daca la diesel mergi mai subturat nu faci nici economie de motorina si pe deasupra o sa ai numai neplaceri. cu respect

                          Comment


                          • Originally posted by un nimeni View Post
                            Fata de mine 1.5dci nu sunt taximetrist; nu am facut mai mult de 15000km/an.
                            In 2 ani am bagat 3000 de euro in motor (piston topit+injectoare bulite+turbina praf+electromotor defect si mai nou pompa de inalta dadea semne de duca).
                            De ce zic ca "dadea" pai nu a mai avut timp ca am vandut-o cu 1000 de euro!!
                            Ahahaha!!Am scapat de cosmarul vietii!! Nu mai vreau diesel nici pe degeaba!!

                            Pentru cine nu crede faza cu piston topit la DCI...
                            Pompa si injectoarele de pe masina in cauza,sint ok.Toata tarasenia a avut loc la 145.000 km.
                            Attached Files
                            Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                            Comment


                            • dar din ce cauza sa intamplat asta?cred ca ceva nu o functionat bine.

                              Comment


                              • Nu prea cred ca se topesc doar de la talpa.
                                ECUFix
                                Please don't visit my homepage!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google