Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 71FGM sfatul meu este sa repari injectoarele defecte,s au sa le schimbi,daca masina porneste bine monteza pe conducta de alimentare intre filtru si pompa de injectie, un filtru decantor,*cu pahar de sticla*pui in pahar un maget sa opreasca spanul,toate astea le faci dupa ce schimbi filtru de motorina si cureti rezervorul,..si eu am avut probleme de genul asta si asa am procedat,am mai bine de 21 000 km.paharul este curat, nu lam curatat de cand lam montat.
    mai bine ii spuneai omului sa-si verifice si pompa, ca sa inlature eventuala cauza.
    iar paharul tau este curat pt ca ai filtrul masinii inainte de el, nu ca ar oprii pilitura din pompa... cauza adica, nu efectul!
    si i-auzi, altii mai cer si poze pt ca ramin placut impresionati de "textele de pahar" si te cred pe cuvint.
    parca zicea cineva ceva de niste fantasmagorii?
    colegul cu fantasmagoriile, poate altii nu inteleg ce zici, or incurca paharele...

    Comment


    • Originally posted by $$ilvviu View Post
      Nu prea cred ca se topesc doar de la talpa.
      Ba da!! de la talpa se topesc!! De fapt turbina este de vina in toata ecuatia asta
      Turbina isi face ungerea cu uleiul din motor; dar ce sa vezi; scoate uleiul din baie si il baga in admisie (operatiunea asta are loc atunci cand semeringurile de pe axul cu pale nu mai sunt); dispar prin frecare!! jigodiile naibii; parca nu puteau pune rulmenti
      Ei si de aici incepe fericirea; pai uleiul care intra in admisie; cand are loc compresia, ce crezi ca rezulta in urma lui??? CALAMINA; care a draq nu are unde sa se fixeze decat pe capul injectoarelor!!
      Si de aici respectivul injector nu mai puverizeaza motorina ci o "pisa" si in loc de explozie va avea loc ardere!! dar la turatii mari iti dai seama ce se formeaza in capul pistonului?!?! autogen nu alta!!
      Eu de frica sa nu mai am belele cu acest "minunat" motor dupa ce l-am refacut in urma topirii primului piston nu depaseam 2500 rot/min.
      Dar acum nu mai depasesc nimic ca am scapat de ea!!

      Comment


      • @meggeo82 Da...trebuia sa i zic sa ia cu el si o sapca de bani... sa va umple buzunarele,la mine acel pahar este curat pentru ca am avun norocul sa nimeresc un filtru bun.daca nimeream un filtru prost,*fie el si de origine, ca sunt patit cu ele *ce zici daca nu ar fi acel pahar? alti bani,alte injectoare, PS. nu va place...si o dati in fantasmagorii.

        Comment


        • Originally posted by YLYE View Post
          71FGM sfatul meu este sa repari injectoarele defecte,s au sa le schimbi,daca masina porneste bine monteza pe conducta de alimentare intre filtru si pompa de injectie, un filtru decantor,*cu pahar de sticla*pui in pahar un maget sa opreasca spanul,toate astea le faci dupa ce schimbi filtru de motorina si cureti rezervorul,..si eu am avut probleme de genul asta si asa am procedat,am mai bine de 21 000 km.paharul este curat, nu lam curatat de cand lam montat.
          Stiti cum vad eu chestia asta cu filtru decantor + magnet? In felul urmator: -cind ma doare capul teribil,eu ma leg la un deget. Sursa de span e in pompa de inalta,ce asigura motorina sub presiune injectoarelor,odata cu motorina,bineinteles si span(in caz de uzura in pompa).ACUM,ma intreb ce rol are filtru minune,daca spanul pleaca din pompa si ajunge in injector?Accept faptul ca o parte din span se duce prin retur in rezervor,dar acesta este oprit de filtru care 100% este mai bun decit o sita. Grija mare la ce prezentati ca metode teribile,deoarece un neavizat se grabeste sa le copie.

          Comment


          • Daca eram sigur 100% pe filtru de motorina,nu montam filtru decantor,am patito de 2 ori cu filtrele de origine... ma apuca groaza cand vine vremea sa l schimb...de aceea am pus f.decantor, daca nimeresc un filtu prost e imposibil sa nu se depuna ceva mizerie sau span,in cazul asta trebuie alt f.de motorina.

            Comment


            • Originally posted by un nimeni View Post
              Ba da!! de la talpa se topesc!! De fapt turbina este de vina in toata ecuatia asta
              Turbina isi face ungerea cu uleiul din motor; dar ce sa vezi; scoate uleiul din baie si il baga in admisie (operatiunea asta are loc atunci cand semeringurile de pe axul cu pale nu mai sunt); dispar prin frecare!! jigodiile naibii; parca nu puteau pune rulmenti
              Ei si de aici incepe fericirea; pai uleiul care intra in admisie; cand are loc compresia, ce crezi ca rezulta in urma lui??? CALAMINA; care a draq nu are unde sa se fixeze decat pe capul injectoarelor!!
              Si de aici respectivul injector nu mai puverizeaza motorina ci o "pisa" si in loc de explozie va avea loc ardere!! dar la turatii mari iti dai seama ce se formeaza in capul pistonului?!?! autogen nu alta!!
              Eu de frica sa nu mai am belele cu acest "minunat" motor dupa ce l-am refacut in urma topirii primului piston nu depaseam 2500 rot/min.
              Dar acum nu mai depasesc nimic ca am scapat de ea!!

              Totul fals. Daca taceai, filosof ramaneai. In primul rand, NU, nu puteau pune rulment. Intereseaza-te ce turatii are axul in plina sarcina, si apoi vei intelege de ce nu pot pune rulmenti. Daca pui ulei bun, si-l schimbi la timp, turbina o sa te tina mult si bine fara probleme. Fenomenul de "injector care pisa" nu mai este valabil la sistemele commor rail, deoarece presiunea in rampa injectoarelor ajunge si la 1500 bari. (Iti dai seama cum se face motorina la asemenea presiuni). Topirea pistonului apare atunci cand injectorul este defect, si calculatorul nu mai poate face corectii asupra lui. Acel injector injecteaza o cantitate mult mai mare de combustibil. Astfel, arderea este mult mai puternica si cu cedare mare de caldura. Asta in timp duce la deteriorarea pistonului. Pistonul se mai poate topi sii din patrunderea uleiului in admisie, datorita unei turbini foarte uzate sau cu axul rupt.

              Comment


              • In privinta rulmentilor mi-am dat cu parerea si dupa cunostintele mele exista rulmenti care rezista la turatii foarte mari; si daca injectorul este infundat sau sunt obturate duzele, motorina nu se poate prelinge??
                Last edited by 77sky; 13 April 2012, 14:14.

                Comment


                • Originally posted by YLYE View Post
                  Daca eram sigur 100% pe filtru de motorina,nu montam filtru decantor,am patito de 2 ori cu filtrele de origine... ma apuca groaza cand vine vremea sa l schimb...de aceea am pus f.decantor, daca nimeresc un filtu prost e imposibil sa nu se depuna ceva mizerie sau span,in cazul asta trebuie alt f.de motorina.
                  Orice efect poate fi eliminat prin eliminarea cauzei.Cind vei intelege acest aspect,cred ca vom vorbi aceeasi limba!

                  Comment


                  • Originally posted by un nimeni View Post
                    In privinta rulmentilor mi-am dat cu parerea si dupa cunostintele mele exista rulmenti care rezista la turatii foarte mari; si daca injectorul este infundat sau sunt obturate duzele, motorina nu se poate prelinge??
                    axul turbinei ajunge la pese 100.000 rot/min. Nu stiu ce rulmenti (si ieftini sa fie) sa se poata monta in acel loc. Si cred ca sti , axul nu ade mai mult de 4...5 mm. Nu stiu ce rulment asa de mic ar rezista la aceasta turatie.

                    Daca injectorul este infundat, motorina nu mai este injectata. Nu are cum sa se prelinga. Presiunea in rampa de injectie ajunge pana la 1500 bari.

                    Comment


                    • Originally posted by adicata2003 View Post
                      In primul rand, NU, nu puteau pune rulment. Intereseaza-te ce turatii are axul in plina sarcina, si apoi vei intelege de ce nu pot pune rulmenti.
                      te legi de om degeaba

                      The ball bearing option was developed to improve the reliability of high output turbos. When high boost is used, there are great stresses on the center housing bearings to keep everything in place. The ball bearing option is a great way to handle these added stresses and improve reliability.
                      turbinele mai scumpe/bune au rulmenti, tocmai ca-s mai fiabile astea.

                      pretul face diferenta

                      link direct de la garret

                      de ex. prin 1996 nissan punea pe modelele r33 turbine ceramice cu rulmenti (ball bearing), tocmai pt a fi mai rezistente si mai performante.
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • Pai asta am zis si eu. Clar sunt rulmenti, dar turbinele alea pot fi de doua, trei ori mai scumpe.

                        Comment


                        • Originally posted by adicata2003 View Post
                          Totul fals. Daca taceai, filosof ramaneai. In primul rand, NU, nu puteau pune rulment. Intereseaza-te ce turatii are axul in plina sarcina, si apoi vei intelege de ce nu pot pune rulmenti.
                          Nu-i o rusine sa recunosti ca ai un gol(nu stii),de informatie,dar sa spui ca e 'alba' si dupa citeva momente sa afirmi ca e 'neagra',e destul de neplacut...ca sa fiu diplomat!

                          Comment


                          • probleme injectoare,ajutor

                            am avut o problema cu masina acum 3 sapt nu mai pornea deloc dupa ce o luna jumate a facut figuri l;apornbire.i am curatat egr si aerisit regulatorul.a inceput sa aiba un pc zvac de pornire dar nu pornea.am dat cu spray si a pornit.acum motorul tremura rau si toarce ca un tractor.banuiesc sunt injectoarele.astept paresi si ajutor cu un mecanic servis particular,solutie de reparare,control, daca se poate ieftin si binicel.mmultumesc anticipat

                            Comment


                            • Originally posted by big_electro61 View Post
                              Nu-i o rusine sa recunosti ca ai un gol(nu stii),de informatie,dar sa spui ca e 'alba' si dupa citeva momente sa afirmi ca e 'neagra',e destul de neplacut...ca sa fiu diplomat!
                              Ma citez "Nu stiu ce rulmenti (si ieftini sa fie) sa se poata monta in acel loc." Subliniez, SI IEFTINI SA FIE . Turbine normale pentru masini normale, nu se fac cu rumlemti. Nici turbinele de pe un S8 nu sunt cu rulmenti. Si masina costa enorm. La turbinele cu rulmenti vorbim de cu totul si cu totul alta treaba. Oricum nu in domeniul auto de serie. Asa ca am perecta dreptate.

                              In acest domeniu al automobilelor, nu prea ai cum sa ma dai la intors. Am aproape 10 ani de experienta de service si asta fac incontinuare in fiecare zi. Crede-ma, ma lovesc zi de zi cu fel si fel de probleme.
                              Last edited by adicata2003; 20 April 2012, 18:36.

                              Comment


                              • Ceea ce nu stiu eu,nu inseamna ca nu exista.A nu se confunda experienta,cu informatia(de regula noua).Masinile ce sunt echipate cu turbo pe rulmenti,nu pot fi considerate anormale.Adevarul si dreptatea,sufera,diferente enorme(de multe ori).Nimeni(cel putin eu),nu-si propune sa te "dea la intors",dar te voi contrazice serios,daca am argumente tehnice.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google